capitolul 19

1.8K 73 22
                                    



Focul inca se mentinea, iar vreascurile mocneau usor, lasandu-se arse si invaluindu-ne cu caldura. Chloe statea linistita cu capul pe pieptul meu, care urca si cobora in urma respiratiei mele linistite. Si chiar eram linistit, dupa atata timp ma simteam implinit. Lumea era la picioarele mele. Eram cel mai bogat om, aveam toata averea in bratele mele.

Degetele ei firave au inceput sa ma mangaie pe abdomen. Am strans-o mai tare in brate, sarutandu-i mai apoi fruntea. Am poposit cateva momente stand lipit cu buzele de fruntea ei incinsa datorita caldurii care inca ne invaluia constant.

Numai simteam frigul, nu imi era foame si nici sete, nu imi era frica, nu ma mai temeam de nimic. Daca asa se simte atunci cand iubesti, atunci regret ca nu m-am indragostit mai devreme. Dar acum imi dau seama ca aceste sentimente se traiesc doar alaturi de persoana potrivita. Nu voi mai simti niciodata ce simt pentru Chloe, pentru nimeni. Dar cum orice vis asa si un sfarsit, asa trebuie sa incep si eu sa ii explic lui Chloe tot ce s-a intamplat pana acum. Doar ca inca nu voiam sa stric magnifica seara.

Nu stiu cat e ceasul, nu stiu daca au trecut minute sau ore dar as vrea sa se opreasca timpul, sa traiesc vesnic aceste momente. Chloe continua sa imi mangaie pieptul sau antebratul, fredonand o melodie pe care nu aud foarte bine si pe care nici nu o recunosc. Dar nu ma pot plange. Vocea ei e cel mai frumos sunte.

Intr-un final degetelele ei urca spre fata mea, conturandu-mi buzele de cateva ori. Intr-un moment de neatentie, i-am prins degetele cu dintii. Aceasta a inceput doar sa rada, sunetul colorand tot vazduhul.

- "Iubito, trebuie sa vorbim." Spun aproape oftand.

- "Ash, nu sunt pregatita sa aud orice ai avea de spus. Haide te rog sa nu stricam momentul, se poate?"

Am oftat infrant, sarutandu-i apoi degetele care inca se jucau pe fata mea. Poate are dreptate, dar dimineata cand vom fi mai lucizi, nu imbatati unul de altul, ii voi spune totul.

- "Cum vrei tu dragostea mea."

- "Ash...?"  Soapta sa mica ma readuce din nou cu "picioarele pe pamant".

- "Spune iubire."

- "As vrea totusi sa vorbim despre ceva."

Aceasta e putin reticenta, probabil nu vrea sa ma supere cu ceea ce urmeaza sa spuna. Ma ridic pe o parte lasandu-mi o mana sub capul ei, iar in cealalta ma sprijin pentru a o putea privi.

- "Intreaba-ma orice."

- "Vreau doar sa fii sincer, ok?"

- "Chloe, relatia noastra se va baza de acum inainte doar pe sinceritate si incredere."

- "Bine...ma iubesti?"

Intrebarea ei brusca ma ia putin prin surprindere. Ma asteptam sa ma intrebe cu totul altceva, insa tocmai ce i-am spus ca o iubesc, oare nu ma crede?


- "Chloe, normal, sa nu te indoiesti vreodata de asta. Tot ce ti-am spus pana acum...am vorbit serios."

Aceasta ma priveste fericita, cel mai probabil multumita de raspuns. Se intinde usor pentru a-mi saruta cast buzele.

- "Atunci, nu ma intereseaza ce ai facut."

Zambesc increzatoar deoarece Chloe ma iubeste si se pare ca nimic nu ii va schimba parerea despre mine si decizia in legatura cu noi.


Sper.

Din perspectiva lui Chloe. 


Ash parea din ce in ce mai incordat, iar asta doar ma nelinistea. 

Dragostea doareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum