capitolul 6

2.1K 80 8
                                    

    

   
Din perspectiva lui Ash

 

     Luni. 8:20

Primul curs incepe de la opt, iar eu nici macar nu m-am ridicat din pat. Nu vreau la scoala, dar nu vreau sa aud nici vaicarelile mamei. Ma ridic lenes, iar dupa un dus scurt imbrac blugii negrii si un tricou negru si cobor jos. O las balta si cu micul de jun. Nu am pofta de mancare azi. Ma incalt rapid si aproape sar in masina.

Pornesc in tromba spre liceu, facand slalom printre zecile de masini. Opresc in drum si la Mark's. Am nevoie de o cafea. Oricat de mult as intarzia nu vreau sa ma neglijez.

  8:50. Perfect.

Mint. E deja a doua ora. Dar toti sunt in curtea scolii bucurandu-se de pauza.

Parchez masina si cobor in stilul meu. Imi aprind o tigara, rezemandu-ma de masina. Prietenii mei se strang rapid langa mine. Ochii mi se ingusteaza cand vad ca printre ei e si Monika.

Ce-i cu asta aici?

Arunc tigara chiar spre ea. O vreau la distanta. Nu intelege? Se stramba scurt. Destul de afectata dar asta nu o impiedica sa ajunga la mine.

— Ash, putem vorbi putin?

Ma pregatesc sa ii spun ceva usturator dar cuvintele imi raman blocate cand vad trupul firav al bondinei chiar in fata mea la cativa metri. E inconjurata de doi baieti si o fata. Sa nu spui ca invata aici! La naiba. Imi simt maxilarul inclestandu-se dar cu toate asta nu imi pot lua ochii de la ea. O analizez din cap pana in picioare, plimbandu-mi ochii lenes pe trupul ei. Imi musc buza instantaneu.

Ce?

De cand am vazut-o prima data am parte de niste reactii involuntare. Gesturile mele nici macar nu sunt gandite, iar eu mereu gandesc inainte de a face sau a spune ceva. Totul vine calculat. Inima incepe sa imi bata mai tare decat de obicei.

Ce dracu?

Vreau sa imi dezlipesc privirea de la ea dar nu pot. E demna de admirat, iar eu doar stau ca prostul in parcare si o privesc infometat.

Zambeste.

Ochii ii se ridica poznas, iar eu ma enervez mai tare. Isi intoarce brusc privirea si imi capteaza ochii asupra ei.  Privirea ii se blocheaza pe trupul meu lung. Imi incrucisez bratele la piept, iar muschii mei devin mai proeminenti. Zambesc discret, apoi imi feresc pentru cateva secunde privirea de a ei si privesc in gol. Imi sterg ranjetul dupa buze si imi intorc din nou fulgerator ochii spre ea.

Inghite in sec o data.

Ranjetul meu reapare arogant pe chip cand observ ca inca se uita insistent asupra mea. Privirea ei nu denota nimic, dar ochii sai imi strabat disperati trupul.

Dean ma inghioldeste, probabil ca observa ca nu mai iau parte la discutie. Revin la realitate. Privesc in jurul meu. Toti privesc cand la mine cand la ea si incep rapid sa susoteasca.

O vad cu coada ochiului pe Monika cum spumega de furie si din nu stiu ce motiv ma simt bine. Pornim cu totii spre poarta liceului, iar Dean ma lasa in urma dar totusi imi sopteste subtil:

— Ti-am spus eu ca fata asta e bestiala.

Imi dau ochii peste cap, apoi ma ridic si merg spre intrarea in curtea liceului. Ceilalti ma urmeaza seriosi. Trecem pe langa ea, iar ceilalti o privesc insistent. Ramane mica in aceeasi pozitie si ne priveste bulversata. Baietii merg inainte, iar eu raman in urma lor. In trecat ii atribui o privirea rautacioasa urmata de un zambet miselesc.
     

Dragostea doareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum