capitolul 53

992 46 2
                                    




Am deschis incet ochii, obisnuindu-ma cu intunericul din camera. Lumina lunii se reflecta timid prin fereastra. Am privit ceasul care indica ora 03:15.
Chloe dormea profund langa mine. Somnul sau era atat de adanc si linistit, incat imi parea rau sa o trezesc.

Am zambit in sinea mea. Dupa atatea zile scufundate in intuneric, dupa atata disperare si tipete, noi suntem tot aici, in patul meu, de parca nimic din ceea ce s-a intamplat nu a avut loc.

Degetele mele lungi i-au aranjat cateva suvite de par dupa ureche. Daca ai stii cat esti de dulce Chloe, mi-am spus in sinea mea. S-a intors excat cand aveam cea mai mare nevoie de ea, iar pentru asta aveam sa-i fiu recunoscator toata viata. In sfarsit era acasa, eu eram acasa.

M-am asezat mai aproape de corpul ei, holbandu-ma la fața ei frumoasa. Inca ii mangaiam usor obrazul, evitand sa o trezesc. M-am oprit pentru o secunda, privind in continuare singura fiinta care imi aduce liniste si fericire.

— "Nu te opri."

A soptit cu vocea sa putin ragusita. Imaginea ei ciufulita dupa somn, vocea sa profunda, ochii ei patrunzatori, reuseau doar sa imi alimenteze cele mai ascunse fantezii.

— "Credeam ca dormi."

— "Dormeam, dar ti-am simtit atingerile."

Mi-a spus continuand sa ma priveasca adanc in ochi. S-a cuibarit mai bine in bratele mele, revenind la actiunile anterioare. Mana mea ii mangaia din nou obrazul fin.

Nu stiam ce sa spun, sau ce sa fac. Voiam prea mult, dar in acelasi timp ma simteam impietrit. Aveam impresia ca inca visez, ca totul este doar in imaginatia mea. Imi era frica ca daca continui sa o ating, se va sparge si intr-un final se va risipi, disparand.

Nu stiam daca imi ghiceste din nou gandurile, dar continua sa ma atinteasca cu privirea. O priveam la randul meu, flamand. Ochii mei emanau dorinta pură.

— "Daca te voi atinge, vei disparea?"

— "Incearca."

Soapta sa provocatoarea a fost imboldul de care aveam nevoie, iar in mai putin de o secunda eram deja deasupra ei. Buzele mele s-au izbit violent de ale sale. Oftatul ei dulce mi-a alarmat toate simturile. Limba mea s-a impletit intr-un final cu a sa. Totul se simtea atat de fierbinte, de cald. Totul era deja la un alt nivel.

Disperarea cu care o sarutam spunea multe. O sarutam de parca maine omenirea lua sfarsit, de parca cerul s-ar fi prabusit peste noi. Alt suspin de al sau s-a spart peste buzele mele. Am rupt cu greu sarutul, doar pentru a-i saruta gatul incins.

Mainile sale erau deja in parul meu, tragand neglijent de el. Totul era facut din disperare, totul se intampla fara un ritm anume. Ii sarutam buzele, ochii, gatul, ii strangeam coapsele in palme. Eram atat de innebunit, incat nu stiam ce sa fac mai intai.

La randul ei, mainile sale imi cutreierau corpul, ratacitoare. Imi saruta imprastiat chipul. Chiar si asa, in disperarea mea de a o avea, ii puteam vedea ochii frumosi cum sclipeau in intuneric. Puteam sa vad luna care se oglindea in ei. Puteam sa vad lacrimile care se strangeau in ei.

Am zambit pentru un moment, fiind constient apoi de propria mea lacrima care s-a rostogolit din ochi pe fața, pana a ajuns pe buzele sale. Am izbucnit amandoi in plans, lasand lacrimile calde sa ne mangaie obrajii. Inca ii sarutam buzele. Plangeam. Radeam. Erau o mie de stari care ne coplesisera. Plangeam pentru ca ne reintregiseram din nou.

Am scapat cu greu de haine, profitand cat mai mult de moment. M-am intors din nou la buzele sale, acum sarate. Si la naiba, nimic nu se simtea mai bine ca asta. Sa ii sarut buzele umede si calde, dulci-sarate, si niciodata nu s-a simtit mai bine. Doar constientizarea momentului ma ducea pe culmile placerii.

— "Te iubesc."

Am soptit profund atunci cand am patruns-o incet. Geamatul sau a fost unul in toata regula de data asta. Interiorul ei era la fel cum mi-l aminteam, mereu cald si primitor. Alt val de suspine i-au parasit gura, dupa patrunderile mele nenumarate.

Un alt val de lacrimi ne-au invadat ochii. Bratele sale mici s-au strans in jurul meu strangandu-ma puternic.

— "Te iubesc."

A izbucnit printre lacrimi. Pentru prima data in viata mea am plans in timp ce faceam dragoste. Iar asta era dovada cea mai pura de iubire. Ca o iubeam, ca ma iubea. Bratele mele mari au cuprins-o strans in brate.

— "As muri pentru tine."

Am spus in timp ce mi-am dat drumul in interiorul ei dulce. Am ramas deasupra ei, inca tinand-o strans in brate. Nici ea nu avea de gand sa imi dea drumul prea curand. Si nici nu imi doream vreodata asta.

— "Daca s-ar sfarsi lumea, ai veni nu?"

Intrebarea ei brusca m-a facut sa ma incrunt. M-am asezat langa ea, cuprinzand-o iar in brate.

— "Voi fi tot timpul langa tine. Iar daca lumea s-ar sfarsi, ei bine, sfarsitul ne-ar prinde facand dragoste."

Am spus serios dar cu un ton glumeț. Nu a mai spus nimic, doar mi-a aruncat un zambet micut.

— "Ceea ce simt cu tine...nu am mai simtit niciodata."

— "Nici eu, pentru ca nu am iubit pe nimeni. Simt toate astea pentru ca te iubesc si nimeni nu imi va putea schimba sentimentele. Niciodata."

— "Hai doar sa...hai doar sa evadam de aici Ash."

— "La ce te referi?"

— "Hai doar sa plecam de aici."

— "Acum imi iei vorbele in serios? Ti-a luat ceva timp sa te decizi, sincer."

Am spus amuzat, mangaindu-i in continuare parul.

— "Vorbesc serios."

Si chiar asa parea. Vocea ei era atat de senina si plina de speranta.

— "Vom pleca. Si vom fi fericiti, iti promit."

— "Asta suna atat de frumos." a spus visatoare.

— "Deja imi pot imagina. Inchide ochii."  am soptit.

— "Vom merge undeva unde e mereu cald. M-am saturat de vremea asta mohorata. Iti imaginezi da?"

Am intrebat amuzat. Mi-am deschis ochii doar pentru a ma asigura ca ii are inchisi.

— "Daa. Tu doar continua."

— "Ne vom muta in casa noastra. Pe o plaja, cat mai departe de oameni. Te vreau doar pentru mine. Ne vom plimba pe plaja si vom face dragoste cand va apune soarele."

Amuzat, mi-am deschis un ochi, doar pentru a o vedea cu zambetul pana la urechi.

— "Asa va fi viata noastra. Promit."

— "Te iubesc." Buzele sale s-au topit din nou peste ale mele.

Intr-un final, dupa multe soapte dulci si imbratisari lungi, am adormit tinandu-ne strans in brate, invaluiti de caldura propriilor corpuri. Si in astfel de momente, in jurul meu se putea prabusi totul, caci nu imi pasa. Aveam tot ce imi doream, aveam toata lumea in bratele mele. Puteam muri implinit. Atat de puternica era dragostea mea pentru ea.








Dragostea doareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum