capitolul 7

2K 92 12
                                    

 
   

 Ma indepartez rapid de el si nu ma pot abtine din a privi peste umar. O sa ma uit doar o data. Imi intorc capul surprinzandu-l in acelasi loc si aceeasi pozitie. Zambesc larg si imi simt inima cum bate mai tare cu fiecare pas pe care il fac in fata.

Desi ploaia este rece si dura, starea mea este euforica. Ma simt imbatata de baiatul asta misterios. Il cunosc doar de cateva ore si deja m-a facut sa simt mai multe sentimente la un loc decat as fi simtit in ultimii ani. In cateva momente ajung acasa.

Inima mea nu vrea sa se mai opreasca si bate atat de tare incat aproape e dureros. Mama ma priveste din bucatarie, insa nu imi mai pot reprima zambetul. Cu toate astea nu o deranjez. Sigur lucreaza la vreun proiect asa ca doar imi arunc ghiozdanul undeva la baza scarilor si o zbughesc spre camera mea.

Incerc sa imi fac de lucru dar orice as face nu mi-l pot scoate din minte. Inca ii simt atingerea atat de blanda pe piele in ciuda asprimii palmelor sale. Iar ochii lui negri si intunecati inca imi fac pielea sa infioare. Vocea sa groasa inca imi rasuna in timpane si chiar daca i-am tinut mana doar cateva secunde inca ii simt parfumul pe piele.

 
Din perspectiva lui Ash

  

Urc grabit scarile cu gandul de a-mi face un dus rapid. Apa inca mi se scurge din haine, baltind la picioarele mele. Imi iau prima data un prosop mare din dulap dar raman intepenit in geam. Trag draperiile usor intr-o parte pentru a privi spre fata care deja imi da lumea peste cap.

Si sta din nou acolo, in dreptul geamului schimbandu-si hainele ude. Nu priveste spre strada, probabil nici nu isi da seama ca cineva o priveste sau ca poate fi privita. Isi arunca tricoul pe unde prin camera si isi sterge grijuliu sanii cu un prosop micut.

 
Iar eu inghit in sec.

Nu sunt cei mai mari sani pe care i-am vazut vreodata, nici macar spre mediu nu sunt, dar au ceva al lor ce ma face sa ii privesc incontinuu. Sfarcurile sale rozalii sunt intarite, iar eu pentru a zecea oara pe ziua de azi inghit in sec.

Si jur ca as vrea sa ma intorc. Sa imi fac un dus al naibii de fierbinte dar nu imi pot dezlipi ochii de la ea, mai ales cand scapa si de blugi ramanand doar intr-o pereche de chiloti roz. Pare atat de fericita acolo in lumea ei, atat de nevinovata si inocenta.
 

Si zambesc. Din nou. Sincer.

Dar ma face rapid sa ma incrunt cand isi infasoara prosopul in jurul ei si dispare dupa o usa, probabil baia. Oftez usor si las bratara din blugi undeva pe birou. Intru in baie mai infierbantat decat eram deja si dau drumul jetului de apa izbindu-ma direct in fata.

Si nu, nu ma pot abtine din a ma atinge. Erectia mea e deja colosala cand o cuprind in palma. Oftez usor si imi las capul pe spate, marind ritmul. Sanii ei imi tot apar si apar in minte cand ochii mi se inchid.

La naiba cu tine, Chloe.

  
Parca deja ii simt picioarele lungi inconjurandu-se in jurul meu. Atat de fine...carnea ei atat de moale si...

La dracu...


Dupa dusul agonizant, decid sa imi strang cativa din baieti pentru o iesire nevinovata. Iesirea noastra s-a transformat rapid intr-o petrecere pe malul lacului la o cabana, indepartata de aglomeratia orasului. Desi nu era tocmai pe placul meu, impresia mi se schimba treptat treptat in bine.

Chiar daca proprietarul cabanei e doar un pusti de a 10 a, trebuie sa recunosc ca a facut o treaba buna. Muzica e pe gustul tuturor, bautura e de calitate. Toata lumea se distreaza pe cinste si asta e tot ce conteaza in fond.

Dragostea doareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum