Era deja seara, afara era intuneric, iar fulgii mari inca paraseau cerul. Pe strada se stransese deja un strat mare de zapada. Am pus bradul in living, fixandu-l in suport. Era destul de mare, ajungand aproape pana la tavan. Mama si Chloe au venit cu o cutie mare, plina cu globuri si betea. Globurile erau colorate, iar steaua mare din varf era aurie.
Toti patru ne-am strans in jurul lui si am inceput sa plasam pe crengute, globurile de diferite marimi. Ma amuza Chloe, cum se enerva, din cauza ca nu ajungea la ramurile mai inalte ale bradului.
Era cat mama de inalta, dar inaltimea mea si a tatalui meu intrecea detasat cu mult. Au mai ramas cateva globuri de agatat dar le-am lasat pe seama parintilor. Am ridicat-o pe neasteptate pe Chloe in brate pentru a pune steaua in varf. Razand, a luat steaua in manute si a asezat-o cu grija in varf.
Am coborat-o usor din brate, apoi i-am sarutat scurt buzele dulci. Mainile ei s-au strans in jurul meu. Am strans-o im brate, murmurandu-i la ureche ca o iubesc. Mi-am ascuns capul in parul ei care mirosea a ciocolata.
- "Mai avem si treaba puii mei, lasati asta pe mai tarziu."
A spus mama amuzata, chemand-o apoi pe Chloe la bucatarie. Probabil mai aveau de pregatit mancare si prajituri. Chloe habar nu avea sa gateasca, dar de cand mama statea mai mult pe acasa, a invatat sa prepare mancare chiar delicioasa.
Eram in dormitor si priveam luminitele move cum luminau slab incaparea. Chloe si mama au terminat demult cu gatitul si curatenia. Acum era in baie, facandu-si dus. Stateam pe burta, cu o mana sub obraz, plimbandu-mi privirea aiurea prin telefon. Chloe a iesit din baie, infasurata intr-un prosop mare si pufos alb. Mi-a oferit un zambet micut, apoi si-a trecut degetele prin parul ud, rasfirandu-l.
O priveam cum se agita prin camera, cel mai probabil cautand uscatorul de par. Am sarit din pat ca ars, prinzand-o in bratele mele. Ii priveam flamand pieptul care se ridica si cobora rapid, in urma respiratiei sale.
- "Vino incoace impieltitata mica."
Am luat-o din nou in brate si am impins-o pe pat, prabusindu-ma peste ea. I-am prins buzele intr-un sarut flamand. Eram innebunit dupa ea. Nu imi puteam stapani reactiile in preajma ei. O sarutam cu patos, in timp ce ii trageam usor de prosop.
Limba ei fierbinte a coborat un jos pe gatul meu. Imi simtea pielea inflacarata . Deja simteam ca iau foc. Mi-am aruncat tricoul undeva pe podea, iar cu mainile tremurande mi-am deschis slitul de la blugi. I-am aruncat apoi, la fel de rapid, pe podea. Ramasesem deja in boxeri, iar mainile calde a le lui Chloe, se plimbau lenes pe spatele meu.
- "Te vreau iubire."
Am murmurat, plimbandu-mi nasul pe obrazul ei.
- "Te vreau atat de mult."
Un geamat puternic mi-a scapat printre buze, in timp ce Chloe imi musca urechea. Respiratia ei accelerata se izbea de urechea mea, trimitandu-mi fiori in tot corpul.
- "Vreau sa intru in tine, adanc, lent, exact cum iti place tie."
De data asta, Chloe a fost cea care a scos un geamat dulce. Degetele ei s-au infipt adanc in carnea spatelui meu. M-am repezit din nou la buzele ei pe care le-am capturat apoi, intr-un sarut. Continuam sa adancesc sarutul, in timp ce Chloe se agita sub mine. Corpul meu mare o acoperea in totalitate. I-am cuprins chipul in palme.
- "Esti atat de frumoasa iubito. Nu ma pot satura de tine, nu o sa ma satur niciodata, stii asta da?"
- "Te iubesc Ash."
Am zambit peste buzele ei, apoi am sarutat-o iar. Simteam nevoie sa o sarut continuu, sa ii simt dulceata. Sa imi simt buzele peste buzele ei. Dependent de felul in care buzele ei se simteau in timp ce le sarutam.
- "Esti nebunia mea."
- "Esti tot ce mi-am dorit vreodata."
A murmurat, buzele sale miscandu-se lent. Parul ei era inca ud. Mi-am trecut degetele inflacarate prin el. Simteam deja ca explodez. Voiam sa o patrund, nu ma mai puteam abtine, dar un ciocanit insistent in usa m-a oprit.
Chloe a inceput sa rada amuzata, apoi a tras prosopul aproape ud pe ea. Si-a ales cateva haine din dulap, apoi a disparut in baie.
- "Ce vrei?" Am spus irascibil.
- "Nu coborati sa mancati?"
- "Tata..." Am spus printre dinti. Acesta a inceput sa rada.
- "Si mai incet cu galagia. Cineva vrea sa doarma in casa asta."
- "Dispari."
Am tipat enervat dar in acelasi timp amuzat. Tata la randul lui a inceput sa rada, indepartandu-se. Chloe a iesit din baie, imbracata in pijamale. Avea deja parul uscat. Mi-a zambit din nou dulce, dar inca amuzata. S-a aruncat in pat langa mine, cuibarindu-se la pieptul meu.
- "Sa stii ca eu inca am chef de iubita mea."
Am spus, plimbandu-mi mana pe stomacul ei pe sub bluza de pijama.
- "Sunt putin cam obosita iubire."
A spus oftand, lipindu-se mai mult de pieptul meu gol.
- "Trebuie sa ma cert cu mama. Abuzeaza de tine prea mult."
Am spus exasperat, apoi am strans-o in brate. Ii mangaiam lin obrazul.
- "Mama ta ma place, atata tot. Si in plus, nu a avut niciodata o fata."
- "Probabil."
Am spus ragusit. Ii tot sarutam obrajii, fruntea sau manutele sale mici. Degetele ei subtiri se plimbau prin parul meu, fapt ce ma facea sa atipesc. Dar nu voiam sa adorm, voiam sa stau cat mai mult langa ea. Sa o simt in bratele mele, sa o vad pe ea adormind, sa ii simt degetele care se plimba pe pielea mea.
- "Iti e somn iubitule?"
- "Putin, dar vreau sa mai stam." Am soptit totusi somnoros.
- "Putem sa ne uitam la un film?"
- "Singur acasa?"
- "Ieiiii."
Am luat laptopul cel nou si am pus filmul. Acesta deja se derula de cateva minute bune, iar Chloe parea ca explodeaza din cauza rasului. Stateam amandoi in pat, uitand de lume, privind la film. Desi ii placea filmul foarte mult, Chloe aproape adormise. Statea pe bratul meu, iar respiratia ei era din ce in ce mai usoara. Eu ma uitam in continuare la film si incercam sa ma abtin sa nu rad, nu voiam sa o trezesc. Filmul deja se terminase, asa ca, am stins laptopul. Am tras-o pe Chloe mai bine in bratele mele si am pus pilota deasupra noastra.
- "Noapte buna ingerul meu."
Heiiii, capitolul este super scurt. Imi pare rau, va rog sa nu ma uratiiii :)))
Voiam sa va anunt ca de acum lucrurile se vor schimba. I-am lasat pe micii nostri indragostiti sa aiba un craciun fericit si linistit atata tot. Dar, spoiler, vor avea de suferit pe viitor...
CITEȘTI
Dragostea doare
RomanceDragostea este îndelung răbdatoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul tau, nu se mânie, nu se gândeşte la rau, nu se bucură de nelegiuire, ci s...