Am simit cum masina s-a oprit din mers, semn ca am ajuns la cabana. Am deschis ochii inca obosit, apoi am privit pe geam. Afara deja se intunecase si in ciuda vremii reci, cerul era impinzit de stele.
Chloe a coborat fericita, aproape doborandu-ma dupa bancheta, uitand complet ca inca imi odihneam capul pe picioarele sale. Halal iubita....
— "Iti place?"
A intrebat-o mama atunci cand a observat-o holbandu-se in zare. Cabana destul de mare era la cativa pasi departare de noi, dar Chloe nu parea sa ii acorde prea multa atentie. In schimb, aceasta priviea incantata cerul si lacul in care se oglindea frumos luna.
— "Ce zici de o baie nocturna?"
I-am sopiti la ureche, cuprinzandu-i mijlocul in brate. Inca eram in spatele ei, legandu-ne amandoi in acelasi ritm. Aceasta doar si-a lasat capul pe umarul meu, inspirand aerul curat si rece.
— "Ma simt ca in paradis."
A spus aceasta inca analizand locul. Eram inconjurati de padure din toate partile, iar pe langa casa erau cativa plopi imensi. Inca se auzea sunetul pasarilor, probabil nocturne.
— "Locul asta arata grozav pe zi, stai sa vezi maine ce sentiment vei avea."
— "Abia astept."
I-a spus ea razand mamei. Le-am lasat pe amandoua privind prin imprejur, iar eu cu tata am dus bagajele la usa cabanei.
— "Draga, cheile sunt la tine."
A strigat tata spre mama, lasand jos si ultima geanta. Speram ca sunt la mama, nu de multe ori s-a intamplat sa le uite acasa. Chiar nu voiam sa dorm in masina.
Acestea s-au pus in miscare, indreptandu-se spre noi. Chloe ma privea fericita, iar eu eram amuzat de nasul ei aproape inghetat. Mama a bagat cheia in usa rasucind-o, apoi am ramas toti in usa privind interiorul scufundat in bezna.
— "Ce mai asteptam?"
A spus Chloe din spatele meu. I-am privit la fel de sceptic pe ai mei.
— "Harry, intra tu primul."
— "Pe bune mama?"
Am spus eu izbucnind in ras. Uitasem ca asemenea lui Chloe, mama avea frica de intuneric. Tata a ras si el pe seama ei, mormaind ceva in barba. Am intrat amandoi pe usa, aprinzand cateva lumanari.
— "Ash, mergi tu sa pornesti generatorul din sopron?"
Am aprobat scurt din cap, nestiind sigur daca tata a observat din cauza intunericului. Cabana era prea departe pentru a avea acces la stalpi de curent asa ca, eram nevoiti sa folosim generatoare pentru a avea electricitate.
Am iesit afara din casa, intrand in sopron. Am bajbait prin intuneric dupa cateva lumanari, pe care stiam ca mereu le avem acolo, apoi am aprins doua cu bricheta. Le-am lasat apoi deoparte, pentru a aprinde generatorul. Nu l-am mai folosit de ceva vreme, nu stiam nici macar daca mai avea benzina.
M-am aplecat asupra lui verificandu-l. Ok, acum ca avea destul carburant trebuia doar sa trag puternic de sfoara aceea.
Am simtit dintr-o data cum doua brate subtiri m-au inconjurat de la spate. Am zambit instantaneu, prinzandu-i mai bine mainile de trunchiul meu.
— "Cum m-ai gasit aici?"
Am intrebat razand usor, vocea mea devenit brusc ragusita.
— "Parfumul tau m-a adus aici."
CITEȘTI
Dragostea doare
RomanceDragostea este îndelung răbdatoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul tau, nu se mânie, nu se gândeşte la rau, nu se bucură de nelegiuire, ci s...