Deja eram in masina pe bancheta din spate, cu un tata turbat la volan. Deja depasisem drumul forestier, lasand in urma cabana si un nor imens de praf.
— "Tata condu mai incet, ce te-a apucat?"
— "Ce m-a apucat? Fata mea e insarcinata, iar eu nu o sa stau cu mainile in san in salbaticie."
— "Calmeaza-te Harry, nu ai fost atat de panicat nici cand s-a nascut Ash."
— "Ba da am fost, aproape am lesinat."
Am ras infundat din spate. Mi-am indreptat din nou atentia spre Chloe care incepea sa se inverzeasca la fața.
— "Tata, cred ca gravida noastra o sa vomite iar."
Am spus speriat. Mama s-a intors ingrijorata spre noi, intinzandu-mi o punga de plastic.
— "Mama, Chloe vomita. Nu eu."
— "E pentru Chloe, aiuritule. Dumnezeule, voi doi chiar v-ati tacanit de tot."
— "Scuze mama dar nu in fiecare zi auzi ca iubita ta este insarcinata."
— "O sa fie bine. Imediat ajungem in oras si vom merge la un control."
Chloe inca era tacuta, privind plictisita ciondaneala dintre mine si parintii mei. Devenea din ce in ce mai obosita, iar eu credeam ca sarcina incepea deja sa-si puna amprenta asupra ei.
— "Te simiti mai bine scumpo?"
A intrebat tata grijuliu, iar Chloe doar a dat din umeri nesigura.
— "Dumnezeule, copii mei vor avea un copil."
A spus tata inca incercand sa se obisnuiasca cu ideea. Mama a ras pe seama lui, lovindu-si dramatic palma de frunte. Mama era cea mai lucida dintre noi patru, Chloe pur si simplu nu ne baga in seama, iar eu cu tata simteam ca o luam razna. Probabil ca nu voi avea atatea emotii nici cand va naste. Eram nerabdator sa ajungem la medic, voiam sa stiu daca sarcina decurge bine si nu sunt probleme, in ciuda faptului ca inca este foarte devreme.
— "Mai avem putin, rezista."
A spus tata, intorcandu-si privirea spre Chloe pentru a se asigura ca este bine.
— "Sunt doar insarcinata, nu sunt pe cale sa mor."
A spus Chloe putin iritata. I-am mangaiat palma pentru a o linisti, iar tata s-a intors inapoi in scaun predandu-se.
— "Voiam sa imi amintesc de trecut." a spus amuzat tata.
— "Cum o sa fie pe timpul sarcinii?" a intrebat-o Chloe brusc pe mama.
— "Cu suisuri si coborasuri normal. O sa imparti sarcina ta in doua parti. Partea in care iti vei vedea burtica cum creste, partea in care vei simti loviturilele bebelusului. Partea in care il vei trezi pe Ash la doua dimineata ca iti e pofta de castraveti murati sau inghetata cu capsune. Aceea va fi partea frumoasa si de care va trebui sa te bucuri din plin. Apoi, bineinteles, va veni partea in care te vei simti rau. Partea in care vei avea toane, vei fi foarte emotiva, vor veni apoi contractiile. Acea parte va fi cea mai dificila."
— "Nu cred ca vreau sa mai fiu insarcinata." a spus Chloe terifiata.
— "Prea tarziu iubito, bebele nostru a vrut sa apara mai devreme."
Chloe doar si-a dat ochii peste cap amuzata. Am continuat discutia, vorbind despre mama si sarcina ei. Imi mai aruncam cate un ochi la Chloe, pentru a ma asigura ca e bine, desi era chiar in bratele mele.
CITEȘTI
Dragostea doare
RomanceDragostea este îndelung răbdatoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul tau, nu se mânie, nu se gândeşte la rau, nu se bucură de nelegiuire, ci s...