capitolul 22

1.5K 56 7
                                    





Strangeam tare ghemotocul de carne moale, in brate. Chloe era asa copilaroasa unori. S-a strans atat de mult incat aveam impresia ca tin in brate un copilas de 5 ani. Acum era cu fata spre mine, dar chipul ei era in dreptul pieptului meu. Tanjea sa ma sarute dar hanoracul meu era bariera dintre buzele sale calde si pieptul meu.

In schimb, mainile sale mici si-au croit drum in parul meu. Imi rasfira parul in mai multe directii, infigandu-si degetele in el. Desi era atat de relaxant, inca nu puteam adormi. Nici Chloe nu parea dornica de somn. Inca se juca in parul meu, iar eu ii mangaiam lin obrajii incalziti.

Era atat de copilaroasa, de jucausa. De tandra, de iubitoare. Era ceva ce nu nici una din fostele mele iubite nu fusesera vreodata. Impartial spus iubite. Nu avusesem niciodata o iubita. Doar o femeie pentru o noapte. Dar niciuna nu m-a mangaiat vreodata in modul asta. Atat de cald si iubitor. Cand le priveam in ochii, nu zaream aceea dorinta si sclipire, pe cand in ochii lui Chloe le gaseam permanent.

Chipul ei era atat de fin si de inocent, insa ele pareau atat de mature si reci. Poate si lucrurile astea neinsemnate, la prima vedere, m-au facut sa iubesc atat de nebuneste faptura din bratele mele. Pe atunci nu bagasem de seama aspectele astea. Nu stiam ce inseamna ca adevarat iubirea, pana cand nu a aparut Chloe in viata mea. O blonda zapacita si cu gura mare.

Ochii mei inca ii analizau chipul frumos. Chloe inca se chinuia sa iese din bratele mele si din paturi, pentru a-mi da un sarut pe buze. Am ras putin pe seama ei dar apoi i-am prins obrajii in palme, zdrobindu-i buzele de ale mele. A fost mai mult un pupic, dar tare si apasat.

- "Ash."

- "Spune iubire."

Inca o tineam in brate, iar frigul incepea sa razbeasca. Chloe nu parea sa bage asta in seama. Si nu parea nici ca avea de gand sa imi raspunda. M-a privit pret de cateva secunde in ochi, apoi buzele ei s-au plimbat pe fata mea pana s-au oprit in dreptul buzelor mele.


De data asta, Chloe a fost cea care si-a izbit buzele de ale mele. Dar nu a mai fost un simplu pupic. Limba sa fierbinte mi-a invadat gura, impleticindu-se armonios cu limba mea. Senzatia parca m-a cutremurat pana in adancul fiintei mele, simtindu-mi toate pielea electrizata.

Chloe cea timida si cuminte, a fost rapid inclocuita de un diavol in persoana. A sarit din bratele mele, cuprinzandu-mi trupul apoi cu picioarele sale lungi. Acum era deasupra mea, fara a intrurupe sarutul totusi.

- "La naiba Ash, te vreau."

Cuvintele ei ma faceau sa o iau razna. Tonul ei scazut, vocea ragusita si chinuita de placere, limba sa atat de umeda si fierbinte, m-au facut in doar cateva momente sa fiu tare.

Mainile mele au inceput sa ii cutreiere salbatic, corpul. Eram dependent de ea, dar si ea de mine. Atractia fizica dintre noi a existat din totdeauna. Chloe m-a dorit inca de prima data. Ii strangeam carne in maini, o mangaiam, apoi o strangeam iar. Imi pierdusem controlul si tot ceea ce faceam, faceam impins de un insinct animalic. Ce abia acum iesea la suprafata. Insinctul de a o iubi, de a proteja. Voiam sa fie in siguranta in bratele mele.

Buzele mele au parasit sarutul intens, dar in schimb, s-au mutat pe gatul ei in jos, unde lingeam si strangeam usor in dinti pielea calda si subtire. Nici Chloe nu se lasa mai prejos, si cu mainile tremurande m-a scapat rapid de haine. Acum buzele sale poposeau in jos pe pieptul meu. Cateodata limba sa trasa dare fierbinti pe pielea mea incinsa. Simteam ca in urma limbii sale aveam sa iau foc la propriu.


Deja transpiram, deja nu ma mai puteam stapani. Niciodata, dar niciodata o femeie nu m-a facut sa ma simt astfel. Era de ajuns privirea ei dornica si patrunzatoare, sa ma faca sa fiu tare. Ma ducea pe culmile extazului. Ma urca sus, in al noulea cer, unde speram ca acolo vom ramane pentru totdeauna.

Intre timp, scapase si ea de hainele groase si incomode. De data asta, am facut schimb, iar ea a ajuns sub mine, acoperind-o cu totul cu corpul meu. Era micuta si fragila in bratele mele. Exact cum trebuia sa fie o femeie, in bratele barbatului care o iubeste.

Saruturile mele coborau lent pe gatul ei, apoi pe sani ei micuti dar perfecti. Limba mea ii mangaia usor. Chloe inca se agita nerabdatoare in bratele mele. Geamatul ei soptit dar atat de puternic, m-a facut sa imi reintorc atentia asuora chipului sau. Dumezeule, era frumoasa. Atat de frumoasa. I-am sarutat in repetate randuri maxilarul, iar degetele sale micute se infigeau in spatele meu.

Am coborat din nou cu saruturi, dar nu m-am oprit decat in dreptul feminitatii sale. O priveam de jos, iar privirea sa pierduta a intalnit-o pe a mea. Era rosie ca focul in obraji si gafaia. Ritmul respiratiei sale era demult pierdut. M-am pierdut si eu pentru o clipa in privirea ei atat de adanca si pura. Si la vederea imaginii fascinante din fata mea.

Stiam ca merita asta, o faceam din iubirea pentru ea. Ea era totul pentru mine, asa ca, nu am mai pierdut timpul si limba mea s-a lovit de centrul feminitatii sale. Sunetul scos de gurita sa mica, mi-a luat mintile de-a dreptul. Inca un geamat, apoi altul, iar altul. Chloe a dat drumul unei ploi de sunete dulci, iar limba mea inca isi continua actiunea in centrul ei moale si dulce.

M-am ridicat, de data asta cu buzele putin mai lipicoase dar ea nu spus nimic, doar si-a contopit din nou buzele cu ale mele.

- "Te iubesc."

A soptit din nou peste buzele mele, pentru a zecea oara in noaptea asta.

- "Te iubesc ingerul meu."

Am soptit si eu, si o data cu acele cuvintele, am patruns-o tare dar in acelasi timp bland. Eram din nou rupt de realitate, cand am facut contact cu interiorul ei cald si umed. Nu stiam ce sa fac. Simteam ca o iau razna. O voiam. Voiam sa o patrund tare, neregulat, fara un ritm anume, salbatic. Dar in acelasi timp, voiam si sa prelungesc cat mai mult momentele. Sa fiu tandru. Sa facem dragoste in adevaratul sens al cuvantului.

Cu greu, am stabilit un ritm anume, si o penetram incet, dar nu chinuitor de lent. Buzele ei nu imi paraseau gatul, iar din cand in cand, imi incanta auzul si ma mentinea innebunit, cu gemetale sale micute si delicioase.

De cate ori o patrundeam, simteam ca ceva ia nastere in tot corpul meu si  simteam stimuli de electrizare pana in varful capului. Degetele mele o mangaiau bland. Continuam sa o patrund adanc, cat mai adanc, dar din ce in ce mai incet. Era pura tortura pentru amandoi dar era cel mai frumoas mod de a ne chinui. Chloe parea ca mai avea putin si lesina. Din cand in cand, o penetrare era mai puternica, iar ochii sai ajungeau sa se dea peste cap, alt fapt ce ma ducea pe culmile placerii.

Simteam ca aveam nevoie sa ma eliberez, dar voiam sa ma aflu cat mai mult timp in interiorul ei atat de primitor. Dupa alte minute agonizante petrecute in plina placere, corpul meu nu a mai rezistat, asa ca, mi-am dat din nou drumul in interiorul fiintei care ma iubeste si pe care o iubesc atat de mult.  Senzatia era nemaipomenita, si sleit de puteri si transiprat, m-am prabusit in bratele lui Chloe; care era la randul ei la fel de ravasita ca si mine.









Dragostea doareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum