Am parcat cu grija masina in fata casei, apoi am coborat impreuna din ea.
— "Sa inteleg ca avem casa la dispozitia noastra nu?"
— "Sa speram."
Am spus amuzat, cuprinzandu-i mijlocul cu mana. Am cautat apoi lenes prin geaca, cheile de la usa.
— "Mai repede Ash, inghet."
— "Stii ca mereu le pierd. Uita-te intre timp la pervaz, acolo sunt cele de rezerva.
Am continuat sa smotocesc prin buzunare dupa chei, insa in zadar. Am sfarsit tot prin a deschide usa cu cea de rezerva. Mama a invatat ca mereu le pierd sau le uit acasa, asa ca, cel mai probabil, am chei imprastiate peste tot.
Am intrat in casa, lasand aerul cald sa ne dezmorteasca muschii.— "In sfarsit. Ador sa fiu acasa."
A spus Chloe, aruncandu-se direct pe canapea. Inima mea a tresarit fericita atunci cand mi-a numit casa, "acasa". Am mers in bucatarie, ignorand-o pe Chloe, apoi am scormonit in frigider dupa bautura.
— "Bere?"
Am intrebat amuzat, indreptandu-ma spre canapea cu patru doze de bere. A zambit strengareste, apucand doza rece cu mana.
— "La naiba, ii uitasem gustul."
Am ras la vederea lui Chloe sorbind lacoma din doza.
— "Sa cautam ceva la TV, chiar aveam chef de un maraton de filme. Tu nu?"
Intrebarea ei senina, m-a facut din nou sa rad.
— "Da, dar nu vreau drama. Mi-a ajuns propria mea tristete."
— "Ok Alfa, ce zici horror?"
— "Suna bine. Si inceteaza din a-mi mai spune Afla, drace."
Am spus prefacandu-ma enervat. In momentele astea ar putea sa ma numeasca si dick head, nu m-as putea supara pe ea.
Am ales la intamplare un film din lista, lasandu-l sa se deruleze pe ecran. Deja priveam plictisit scenele sangeroase si simteam ca o sa adorm in orice moment. Doar Chloe ma mai tinea treaz, cu suspinele ei ingrozite.
— "E doar un film Chloe."
Am spus incepand a doua doza de bere. Am tras mai bine patura pe mine, facandu-ma comod pentru urmatorul pui de somn. Si ar fi fost unul al naibii de reusit, dar picioarele lui Chloe ma tot inghioldeau in coaste, teribil de enervant.
Dupa o ora jumatate, porcaria de film s-a terminat. Se pare ca Jigsaw nu e chiar atat de infricosator, pe cum spuneau recenziile.
— "Pe urmatorul il aleg eu." am spus serios.
— "Vreau ciocolata." a spus Chloe brusc, ignorandu-ma.
— "Du-te la bucatarie, e acolo destula."
— "Mi-e prea frica sa ma ridic de aici."
A spus ea tinand patura pana la nivelul ochilor. Parea rusinata de propria lasitate. Am izbucnic puteric in ras.
— "O sa merg sa iti aduc eu atunci."
— "Ce? Nu!"
— "Dar parca voiai ciocolata." am spus confuz.
— "Vreau. Dar nici nu vreau sa raman singura aici."
Mi-am rotit ochii enervat, apoi am ridicat-o in bratele mele.
CITEȘTI
Dragostea doare
RomanceDragostea este îndelung răbdatoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul tau, nu se mânie, nu se gândeşte la rau, nu se bucură de nelegiuire, ci s...