capitolul 73

846 45 12
                                    




Continuam sa aud voci in jurul meu si desi eram constient, ochii mei refuzau sa se deschida. Intr-un final, m-am ridicat in fund, amintindu-mi ca am dormit mai mult de cat trebuia. Eram in acelasi loc in care adormisem pe zi, doar ca acum era deja intuneric afara.

— "Cat e ceasul?"

Am spus frecandu-mi obosit ochii. Zayn s-a uitat la telefon apoi a spus serios:

— "Patru dimineata Ash."

— "Drace, am dormit prea mult."

— "De fapt, ai dormit destul de mult incat noi am avut timp sa aflam unde e Chloe."

Ochii mei s-au mijit, simtindu-i plini de speranta. La naiba, nu imi venea sa cred. Aproape am sarit in picioare dupa canapea.

— "Unde e?"

— "Nu te ambala Ash, am aflat doar ca inca e in Anglia."

— "Am cerut informatii despre ea la toate aeroporturile si la granita. Nu a aparut nicaieri."

— "Deci asta inseamna ca probabil nu au parasit tara."

— "Exact."

— "Dar de ce ar fi atat de prost, incat sa o ascunda chiar sub nasul nostru?"

— "Asta a fost mereu problema lui Meath. Are impresia ca a castigat deja. Pe tine te considera mort, iar pe noi nici nu ne-a introdus in ecuatie. De ce am veni dupa Chloe daca tu esti mort, nu?"

— "Corect."

Am spus meditand asupra propriilor noastre cuvinte. Tata era un pion important pe tabla asta imensa de sah, si fara ajutorul lui nu as reusi nimic. I-am privit pe toti cum se gandeau seriosi, punand tot felul de probleme si teorii.

— "Crezi ca sunt la un hotel sau ceva de genul?"

— "Exclus. Pe langa prostia lui nemarginita, Meath e prea mandru pentru a sta intr-un hotel banal din Anglia."

— "Sigur are undeva un conac vechi reconditionat, doar vorbim de Meath."

A spus apoi Louis cu ura. Nu stiam cine a fost Meath asta inainte, dar cu siguranta tatal si baietii il urau incontestabil.

— "Dar e de putin timp aici. De ce si-ar construi un imperiu in Anglia?"

— "Asta credeai tu Ash. Dar el aici a prins radacini."

— "Atunci de ce nu am intalnit-o niciodata pe Chloe?"

— "Pentru ca ea nu a fost aici dintotdeauna. Meath nu i-a aratat niciodata partea asta a vietii lui."

Toate lucrurile pareau acum ca se contureaza in mintea mea. Singurul lucru care ne mai ramanea de facut, era sa ii localizam casa si sa mergem dupa Chloe.

— "Asteptam un telefon Ash care sa ne confirme ca teoria noastra e adevarata."

— "Si daca nu e?"

Am intrebat eu. Desi voiam sa raman optimist, tot puneam raul inainte. Ar fi mult prea simplu sa fie doar atat. Iar ce e simplu, nu e niciodata real.

— "Daca nu e, mai incercam."

— "Va plati al dracului de scump daca Chloe a patit ceva."

Am spus eu simtind cum fierb iar de nervi. In fata ochilor vedeam doar cum pumnul meu ii sterge dupa chip zambetul ala atat de dezgustator.

— "Important e sa o recuperam pe Chloe, corect?"

Dragostea doareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum