capitolul 41

1K 42 11
                                    





Dimineata m-a gasit pe canapeaua lui Dean. A durat ceva timp pana cand m-am dezmeticit complet. Eram intepenit din toate oasele. In jur plutea un miros greu de suportat de voma. Majoritatea dormeau pe jos sau pe scari. Unii erau pur si simplu peste altii.

Am simtit o greutate in poala mea. Langa mine era o fata, care isi tinea picioarele pe mine. Le-am indepartat dezgustat. M-am ridicat cu greu in picioare. La naiba nu imi aminteam nimic de noaptea trecuta. Am urcat sus la etaj, inaintand cu greu printre trupurile adormite.


Drace, pe vremuri as fi spus asta da petrecere. Dar acum doar priveam in jur, plin de repulsie. Am gasit cu greu baia. Pe jos era un baiat adormit sau mort. Inca nu eram sigur. L-am prins de brate si l-am tarat afara din baie. Am inchis usa in urma mea. Mi-am dat cu apa rece pe fata, dar degeaba. Durerea de cap inca persista, iar din noaptea trecuta tot nu imi aminteam nimic.

Am intrat in dus si am lasat apa rece sa curga pe trupul meu cald. Impactul picaturilor reci de apa, m-a facut sa ma cutremur sub jetul puternic. Am ramas neclintit pentru cateva minute, sprijinindu-mi palmele pe peretii cabinei de dus.

Usor usor, franturi de amintiri, imi strafulgereau mintea. Imi amintesc ca am venit la Dean, dar nu stiam ca dadea o petrecere. Din nou, era doar intuneric in capul meu. Gandurile mele erau amestecate. Am ramas sub apa. Imi apareau in gand amintiri cu mine in timp ce beam din paharela la nimereala.

Am deschis gura sa iau o gura mare de aer. Simteam ca inghet sub apa. Apa imi intra in gura, apoi se scurgea in jos pe trupul meu. Imi aduc aminte de fata aceea dupa canapea. Ea mi-a dat ultimul pahar cu bautura. Sigur a pus ceva in el, de asta si reactiile astea. Era imposibil sa nu imi amintesc nimic din cauza alcoolului. Nenorocita aia m-a drogat. S-a zis cu ea cand cobor jos.

Am mai ramas cateva momente sub apa. Doi ochi caprui speriati mi se tot invarteau in minte. Erau inlacrimati. Treptat un chip, mi se contureaza in minte. Sunt aceiasi ochi caprui de care imi amintesc. Imi amintesc buzele sale subtiri care tremura puternic. Ah la naiba. Vad chiar si lacrimi cum curg peste buzele sale in jos. E o fata...E Chloe, la dracu.

Am dat cu pumnul in peretele de sticla al cabinei, spargandu-l in bucati. Am revenit la realitate. Chloe a fost aici. Chloe a vazut totul. La dracu, sunt mort. Nu ma va ierta niciodata. Unde o fi? Sigur e acasa si imi planuieste moartea.

M-am sters de excesul de apa cu un prosop din suport si m-am imbracat cu aceleasi haine de ieri. Inainte sa plec la Chloe, si sa ii explic toata situatia asta de cacat, trebuie sa il gasesc pe Dean.

L-am cautat cu privirea in marea de necunoscuti. L-am gasit rapid pe podeau din bucatarie. Dormind. L-am ridicat brutal de jos, in picioare.

- "La dracu omule."

A tipat enervat. Era al dracului de mahmur si ametit. S-a clatinat pana a ajuns lipit cu spatele de blatul de bucatarie.

- "La dracu cu petrecerea ta Dean. La dracu cu toata viata ta de cacat."

- "Ce te-a apucat disperatule?" Ce ai de tipi ca un nebun?"

- "De ce mi-ai dat sa beau retardatule? Stiai ca o sa o dau in bara, la naiba."

- "H, calmeaza-te la dracu. Ce tot indrugi acolo?"

- "Chloe a fost aici si m-a vazut."

- "Asa si, mai nou nu ai voie sa bei?"

Tipa si el, gesticuland cu mainile in aer.

- "Era una calare pe mine la dracu."

Dean se pare ca si-a inghitit vorbele. A ramas cu mainile in aer, privindu-ma cu ochi mari."

Dragostea doareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum