capitolul 28

1.3K 58 6
                                    



Dimineata si-a anuntat sosirea cu ajutorul razelor soarelui care patrundeau prin fereastra.

- "La naiba."

Am mormait in parul lui Chloe. Era deja 7 dimineata si trebuia sa ne pregatim sa mergem la scoala. Excursia a ajuns la final, iar ceilalti au ajuns acasa de doua zile. A fost o vacanta placuta pentru toti. Ei au stat in salbaticie, iar eu am ramas acasa la mine cu Chloe. Parintii mei au ajuns tocmai aseara acasa, dar Chloe nu i-a prins. Deja adormise.

- "Sus copii, trebuie sa mergeti la scoala."

Mama a intrat neanuntata in dormitor si a tras de tot draperiile. Drace... acum soarele invada de tot incaperea, orbindu-ma.

- "Chloe, nu vreau sa intarzii la scoala, sus."

- "Nuu...nu mi-o lua."

Am murmurat adormit, strangand-o mai tare in brate. Chloe inca nu voia sa se trezeasca.

- "Dau cu apa pe voi, serios."

- "Mama, iubita mea incepe sa iti semene din ce in ce mai mult. Asa m-a trezit acum cateva zile."

- "Deja o plac. Va dau la dispozitie cinci minute."

A spus apoi a plecat jos. Probabil ne pregatea masa.

- "A plecat?"

A murmurat Chloe la pieptul meu. Vocea sa era micuta, iar obrajii sai erau rosii.

- "Tu nu dormeai?"

- "Am auzit-o pe mama ta. Ash imi e rusine. Ce ma fac?"

A spus, apoi si-a acoperit fata cu palmele. Nu ma asteptam sa ii fie rusine de parintii mei. Nici nu am luat asta in calcul macar.

- "Daca sar pe geam care ar fi sansele sa imi rup gatul?"

- "Ti-l rup eu daca faci asta, inainte sa ti-l rupi tu."

Am spus razand, apoi am aruncat cu o perna in ea.

- "Calmeaza-te, o sa ii iubesti pe ai mei."

- "Dar daca si-au facut o impresie gresita despre mine?"

- "Chloe, mama mea e o mama moderna. Linisteste-te. In plus, esti prima fata pe care au intalnit-o si pe care am adus-o acasa. Ei deja stiu ca esti speciala."

- "Tot imi vine cu lesin."

- "Trebuie sa coboram jos, pana nu ne ia mama la bataie."

A inceput sa rada, apoi sfioasa a coborat din pat.

- "Mergi tu primul."

- "Oh nu, nu vreau sa ma intorc si sa te gasesc atarnata in copac."

- "Te urasc."

- "Si eu te iubesc."

Am coborat impreuna la parter, apoi am intrat in bucatarie. Chloe inca statea ascunsa in spatele meu, folosindu-ma drept scut. Tata statea plictisit la masa, citind ziarul, iar mama inca gatea ceva.

- "Neata copii."

A spus tata ragusit, apoi a aruncat o privire discreta spre Chloe. Am crezut ca se va simti jignit de actiunile lui Chloe dar doar ranjea pe sub mustati.

- "Neata tata."

Am spus si m-am asezat la masa pe unul dintre scaunele goale. Chloe a ramas impietrita in dreptul usii.

Dragostea doareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum