Siebenunddreißig

2.8K 133 41
                                    

media: Patty Ryan - You're My Love


Od: Willy

Nie uwierzysz co się stało!

Do: Willy

W szkołę jebnął meteoryt?

Od: Willy

Lepiej

Do: Willy

Charles przestał być dupkiem?

Zobaczyłeś coś co twoje oczy widzieć

nie powinny?

Od: Willy

Matt się ze mną umówił!


Czytając tą wiadomość, aż zachłysnąłem się powietrzem, przeczytałem raz, drugi, ale treść była taka sama. Matthew Grey umówił się z Will'em. To istna tragedia!

- Nie umierasz mi tu, Maluszku? - pyta Charles, który zajmuje się wykładaniem naczyń ze zmywarki.

- Spadaj! - mruczę w jego stronę. Nasza relacja mało się zmieniła, a nawet jeśli to trudno stwierdzić, w końcu minęły trzy dni od tamtej rozmowy, tym samym kończąc mój okres zawieszenia, całe szczęście, że dziś piątek.


Do: Willy

To dość niepokojąca wiadomość

Jesteś pewien, że nie robi sobie żadnych żartów?

Od: Willy

Też tak myślałem, ale on

mnie przeprosił!
PRZE-PRO-SIŁ!

Zresztą, debilu, wykrzyczałeś mu prosto

w twarz, że jest ślepym bucem i nie widzi tego,

że ja go kocham. A później staje w twojej obronie

Jakby to byłby żart to słaby, nawet jak na Matta

Do: Willy

Racja, Matt rozegrałby to inaczej

Więc powodzenia?

I czekam na relację?

Najlepiej to na bieżąco


Za dużo, za dużo wiadomości w tak krótkim czasie! Ale chyba nie mam co narzekać na nudę. Trochę obawiam się randki Will'a z Matt'em, bo w końcu to Matt i no, tych lat nie da się tak łatwo puścić w niepamięć, ale skoro Will czuję się na tyle silny by iść ze swoim oprawcą na randkę, to ja jedynie mogę zacząć się modlić, by wszystko poszło jak najlepiej. Ale...Ale... Wielki Matt Grey może być gejem? To zdecydowanie najbardziej szokująca informacja stulecia!

Wybacz, Charlie, do teraz sądziłem, że twoja przeszłość była bardziej szokująca, ale no Matt zgarnął pierwsze miejsce bezkonkurencyjnie.

Promised LandOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz