Eğer ilk bu kitabıma rastladıysanız profilimdeki diğer kitaba gitmenizi tavsiye ederim. Hüzün Yağmuru Senfonisi'ne bekleniyorsunuz.
Merhaba arkadaşlar! Bu benim ilk kitabım, yazım hatalarım, anlatım bozukluklarım, kusurlarım elbet olacaktır. Eli kalem tutan herkes yazabilir, her kitap okunmaya değerdir. Önyargısız bir şekilde okumaya başlarsanız eminim ki gerisi gelecektir.
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
Koskocaman sevgilerle ❤❤
-Yazarınız
' Sen, benim eksik kalan yanımı tamamlayansın... '- TANITIM -
"Hayatım, kör bir kuyunun zifiri karanlığı kadar karanlık, soğuğu kadar soğuk ve sessizliği kadar sessizdi. O'na kadar. Belki saçma, belki tuhaf, belki imkansız gibi geliyor kulağa. Ama hepsi onun varlığı kadar gerçek. İyi dinle gözlerine her baktığımda dünyadaki cenneti gördüğüm kadın, kalbine tahtını kurduğun adam konuşuyor. Hani gülüşün var ya kelebeğin görse ömrü uzayacağı gülüşün, hayatımın el feneri, rotasını kaybeden gemimin pusulası oldu. Hani o kalbindeki sevgi var ya herkese verdiğin ama asla sonu gelmeyen sevgin, benim buz tutmuş kalbimin çaresi oldu. Hani gözlerin var ya bir bakışına dünyayı yakacağım gözlerin, öyle bir çözdü ki lal olmuş dilimi ben bile hayret ettim. Ben bu kalbim hiçbir zaman biri için atmayacak diye bilirdim ama sen, bütün bildiklerimi unutturdun. Kendi sessizliğimde boğulmama izin vermedin, teşekkür ederim."
-ARAS ATILGAN
- KÜÇÜK BİR KESİT -"Bir dileğim olsaydı zamanı durdurmayı dilerdim, yaşayacaklarımız kokunu duymama engel olacak diye hissettirirken mutlu olamazmışız gibi geliyor."
Kelimeleri özenle seçerek, tane tane söylediği şeyler ile yutkundum. Alnım alnına yapışık, burnu burnuma değerken sakin kalamıyordum.
"Bir dileğim olsaydı sonsuzluğu dilerdim, bir son varken mutlu olamazmışız gibi geliyor."
*****
Ve evet, 45 bölüm sonra bir tanıtım olmadığını fark ettim 😄😄😄.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çoban Yıldızı
General Fiction•roman | tamamlandı. Kitabın eski adı Maral'dır. Aslında kadın ve adamın hikâyesi bugün, tam burada başladı. Masumiyet timsali kadın kendi elleriyle en baştan yüreği güzel bir adam yarattı. Sevmekten korkan bu adamı sevgisiyle besledi. Bıkmadı, pes...