Hwang Sinb- anak angkat kluarga song
Song Joongki- anak lelaki kluarga song yg masuk tntera
Kisah bermula waktu joongki balik dri kem tentera.. Waktu kecil dulu sinb dan joongki mmg mcm adik dan abg.. Tapi mereka jadi renggang disebabkan joongki menjaga batasnya dgn sinb.. Kawan2 joongki sllu salah faham dan mengatakan kalau mereka couple.. Disebbakan itu joongki menjaga jarak dgn sinb..
Mulanya sinb x heran sbb mungkin oppanya ada masalah.. Tapi makin lama makin jauh.. Sinb pernah pujuk oppanya untuk bercerita kpdnya.. Tapi malah joongki x balik rumah selepas tu..
Satu minggu lepas joongki tamat pengajian... Joongki ambik keputusan yg menyedihkan untuk sinb... Joongki membuat keputusan untuk masuk kem tentera selama 3 tahun..
Semua ahli keluarga song terkejut dgn keputusan joongki.. Sinb berasa bersalah.. Malam tu sinb bercadang untuk berbincang dgn joongki empat mata.. Joongki mengikuti permintaan sinb kali terakhir..
Malam tu sinb bawak joongki jalan2 ke kawasan komplek rumah mereka.. Suasana malam dingin, sayu.. Yg dirasa sinb saat itu.. Mereka duduk disebuah bangku ditaman..
"Emm.. Oppa" pnggil sinb..
"Emm" joongki..
Sinb menarik nafas panjang..
"Oppa yakin ka dgn keputusan oppa?" sinb
"Yakin" tegas..
"Oppa x syg sinb?? " sinb memandang joongki..
Joongki hanya diam membatu.. X jawab pertanyaan sinb..
Sinb hela nafas berat..
"Oppa.. Sinb tau oppa nk jauhkan diri dari sinb kan..?" kata2 sinb buat joongki memandangnya..
"Oppa... Kalau oppa dh x nyaman dgn kehadiran sinb.. Oppa x payah buat keputusan yg akan buat omma dan appa sedih.. Biar sinb ja yg keluar dri rumah tu.. Lagi pulak sinb nie hanya anak angkat.. Sepatutnya oppa yg kena ada untuk omma appa bukan sinb.. Oppa jgn pergi ye? " sinb hmpir menangis..
"Sinb.." joongki memegang bahu sinb dan tngok mata sinb
"Cantik mata" dlm hati
"Sinb.. Oppa mmg bercita2 nk jadi tentera.. So sinb omma dan appa kena la support oppa.. Oppa pergi x lama cuma 3 tahun.. Nnty oppa balik oppa belanja makan banyak2 taw.. Jgn sedih2.. Nnty....." joongki terdiam sinb tetap memandangnya..
"Nnty cantik tu hilang" joongki dlm hati..
"Oppa!!. Nnty apa??" sinb..
"X de apa la.. Dah malam nie jom balik" joongki..
"Tapi oppa apa yg sinb ckp tadi betul.. Sinb rasa oppa nk menjauh dri sinb.. Oppa jgn risau.. Selepas oppa balik sini.. Sinb akan pe...." joongki terus menarik sinb kedalm pelukkannya.
"Sinb.. Oppa bukan nk menjauh.. Tapi nie cita2 oppa.. Sinb jgn pergi mna2.. Tetap dgn omma appa smpai oppa blik..arachi" joongki..
"Nde.. Araseo" sinb muncungkan mulutnya..
Joongki melihat bibir cherry sinb.. Lalu dia mengalihkan matanya kelain..
"Dah jom balik.. Xsejuk ke adik oppa nie.." joongki memegang pipi sinb.. Dia terkejut..
"Yah! Hwang sinb! Knp x ckp kamu sejuk?" joongki langsung memegang tangan sinb..
"X de apa la oppa nie sikit ja.. Sinb kan kuat" sinb menunjukkan otot dileengannya tah ada ka x dak..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~