1...ႏိုးထျခင္း နိုးထခြင်း

28.1K 1K 10
                                    

Zgi

Secret wife

အပိုင်း(1)

"....ဟင္း..."

႐ုတ္တရက္အသက္ျပန္႐ူလာခဲ့သည့္သူမ..
.အမုန္းတရားမ်ားစြာႏွင့္ႏိုးထလာခဲ့လာသည္...ရင္းႏွီးခဲ့ဖူးသည္..ေနရာ...ဒီအေငြ႔အသက္..ငါ..ဘာျဖစ္သြားတာ in seeသည္ပဲ..ခုေတာ့..ႏြမ္းနယ္ျခင္းမွတပါး...အျခားမခံစားမိ....
မ်က္စိစူးေနေသာေၾကာင့္..ေသခ်ာမျမင္ရေသာ္လဲ...သူမအရင္ေနေနၾကေနရာဆိုတာေသခ်ာတယ္...

"ဝိုလ်န္း..."

အေဝးႀကီးကေခၚသံလိုသူမၾကားခဲ့တယ္...ေနာက္ဆံုးထြက္သက္မွာ...႐ွင္လား...ယူရီ...

"ဝိုလ်န္း...သမီး..ေနလို႔ေကာင္းရဲ႕လား..."

သူမမ်က္ဝန္းမ်ား႐ုတ္တရက္ေရႊ႔လ်ားသြားခဲ့သည္....ဒါ..သူမအေဖ..ဟြာဂ်ီယူ..အရင္ဘဝတုန္းက..လူယုတ္မာရဲ႕လက္ထဲကို..ဝကြက္အပ္ခဲ့သည့္..သူမရဲ႕ရက္စက္ေသာအေဖ...မဟုတ္ရင္..သူမဘဝရဲ႕ငရဲေတြဟာစတင္ခဲ့မာမဟုတ္ဘူး...ၿမိဳ႕ေတာ္ရဲ႕အဘူးတကာ့ထိပ္ေခါင္ဆီမွာ..ကိုယ္လုပ္ေတာ္အျဖစ္..ေလာင္းကစားအေႂကြးအျဖစ္ထိုးဆပ္ခဲ့ေလျခင္း...အေမွာင္ခန္းထဲေနခဲ့ရၿပီး..အဝတ္မပါ..ကိုယ္ဗလာျဖင့္..အလို႐ွိသမ်ွျဖည့္ဆည္းေပးခဲ့ရတာ...ဒါေပမဲ့..သူမရဲ႕ကံဆိုးမူ႔ေတြဟာဒီမာတင္အဆံုးသတ္မသြား...အဲ့ဒီလူႀကီးအိမ္ကိုလာလည္တဲ့..အမတ္ခ်ဳပ္ႀကီးဆီမာ..လက္ေဆာင္အျဖစ္ေပးခဲ့၍..တဖန္..ခစားခဲ့ရျပန္သည္..ကံဆိုးမသြားရာမိုးလိုက္လို႔ရြာခဲ့၏..စိတ္မထင္လ်င္..တပတ္ဆယ္ရက္မထႏိုင္ေအာင္..႐ိုက္ႏွက္တတ္ေသးသည္..ထို႔ေၾကာင့္..႐ွိသမ်အားစုကာ...အသက္လုထြက္ေျပးခဲ့ေသာ္လည္း...ခိုးသားမ်ားႏွင့္ေတြ႔ကာ..ေရာင္းစားခံခဲ့ရျပန္သည္..ခ်စ္တဲ့သူေတြခဲ့ေသာ္လည္း..အေရာင္စြန္းေနတဲ့သူမရဲ႕ဘဝဟာဘယ္သူ႔ကိုမ်ားခ်စ္ခြင့္႐ွိေတာ့လုိ့လဲ...အေဝးကၾကည့္ခြင့္ေတာင္မ႐ွိတဲ့အဆင့္အတန္းတခုမွာ..သူမခ်စ္တဲ့သူက..ေတာက္ပေနခဲ့တယ္..ဝမ္ရယ္လီယူရီ...

မေတြးေတာ့ပါဘူး...ဆက္ေတြးေနလဲမထူးဘူး..အခုျပန္ႏိုးထလာၿပီ..ေျပာင္းလဲပစ္ရမယ္..အျဖစ္ဆိုးေတြကို...သူမအျပင္းဖ်ားတာအသက္ဆယ့္သံုးႏွစ္မွာ...ဒါဆ္ို..သူမအေဖ..အေလာင္းအစားမစြဲေသးဘူး..ဆိုလိုတာကႏွာဘူးနဲ႔မေတြေသးဘူး....သမီးကိုလိုခ်င္လို႔..ေလာင္းကစားႏြံထဲဆြဲႏွစ္ခဲ့တဲ့..မသာေကာင္...

(Complete)လျို့ဝှက်သောကြင်ယာတော် (Secret Wife) Normal. Oc..Zgi & UniWhere stories live. Discover now