ေစ်းသြားၿပီးျပန္လာၿပီးေနာက္..ဝိုလ်န္းဘယ္သူ႔ကိုမွအေတြ႔မခံေတာ့ဘူး...လ်ိဳ႕ဝွက္ၿပီးအခန္းပိတ္သိုင္းက်င့္ေနေတာ့တယ္...
ဒီလိုနဲ႔ႏွစ္လၾကာၿပီးေနာက္..သူမရဲ႕အရင္သိုင္းအဆင့္ေလာက္နီးပါးျပန္ရလာခဲ့ၿပီေလ..ေကာင္းကင္အဆင့္....အင္း..ေတာ္ေသးတာေပါ့...ေကာင္းကင္အဆင့္ထိျပန္ရလာလို႔...ဒီလိုသိုင္းအဆင့္ေလးဟာ..အရင္ဘဝကေလာက္မေျပာပေပမဲ့လဲ..အသံုးေတာ့ဝင္ဦးမွာပါ..
ယူရီ...႐ွင္..႐ွိေနလား.........................................................
"ဝမ္ရယ္..."
"ဝင္လာခဲ့..."
"ဝမ္ရယ္...ဒီအေစခံကေလ်ာက္တင္စရာ႐ွိေနေၾကာင္းပါ.."
"အင္..ေျပာ...ဘာအေရးလဲ"
"ၿမိဳ႕ေတာ္အတြင္းမွာ....အမ်ိဳးသမီးငယ္ေတြကို..အလိုမတူပဲ..အတင္းဓမၼသိမ္းယူျခင္းေရာင္းစားျခင္းျဖစ္ပြားေနတယ္လို႔..ဒီမနက္ကပဲ..အမတ္ႀကီးကေလ်ာက္တင္လာခဲ့ပါတယ္...ၿပီးေတာ့...အခြင့္အာဏာကိုလဲေတာင္းခံခဲ့ပါတယ္အ႐ွင္....အ႐ွင္မင္းႀကီးက..စဥ္းစားေပးမယ္ေျပာေသာ္လဲပဲ..ဒီအေရးကအ႐ွင္ကိုေစာင့္ေမ်ာ္ေနေၾကာင္းပါ.."
"တျခားလူ႐ွင္းေပးခ်င္တာပဲ...လက္ေသြးစြန္းေတာင္သက္သာေသးတယ္..ေပးလုပ္လိုက္..သူတို႔မေအာင္ျမင္မွ.ကိုယ္ေတာ္ထြက္႐ွင္းရင္ေတာင္..အခ်ိန္မေႏွာင္းေသးပါဘူး.
ၿပီးေတာ့..အမတ္ႀကီးအေၾကာင္းစံုစမ္းလာခဲ့ခ်ည္....ဘာအေၾကာင္းေၾကာင့္..ဒီအေရးကို..ေျဖ႐ွင္းခ်င္ေနသလဲဆိုတာ..သိစမ္းခ်င္တယ္..."
"ဟုတ္... ဒီအေစခံ..နားလည္ပါၿပီ..."...
"မိတ္ေဆြ...ဘာေၾကာင့္ကိုယ္ေတာ္ရဲ႕အခန္းထဲထိေရာက္ေနရတာလဲ..ထြက္လာခဲ့ပါ..."
"ဝမ္ရယ္လို႔ေက်ာ္ၾကားထိုက္ပါေပတယ္...တကယ္ကိုမပုန္းႏိုင္ဘူးပဲ..."
"ဟားဟား....ကိုယ္ေတာ္ရဲ႕အေဆာင္အထိေရာက္လာၿပီးမွေတာ့..ဘာေၾကာင့္အသက္႐ွင္ရက္ထြက္သြားခ်င္ေသးတာလဲ...စိတ္ကူးေလးပဲျဖစ္သြားမွာစိုးတယ္ေနာ္..."
"ဝမ္ရယ္..ကိုအႏၱရာယ္မျပဳပါဘူး...သတင္းေပးစရာ႐ွိလို႔လာတာပါ.."
"ကိုယ္ေတာ္သိၿပီးသားပါ....လုပ္ၾကံခ်င္မွေတာ့..လုပ္ၿပီးေရာေပါ့...မင္းအဆင့္က..ေကာင္းကင္အဆင့္ဆိုတာေသခ်ာေနတာပဲကို.."
"အျမင္စူး႐ွလွပါတယ္..ဝမ္ရယ္...ဝမ္ရယ္လဲ..ေကာင္းကင္အဆင့္..၆ကိုေရာက္လာတဲ့အတြက္..ဂုဏ္ျပဳပါတယ္...ဒီအတိုင္းဆို..ကံၾကမၼာအဆင့္ကိုေရာက္ဖို႔မၾကာေတာ့ဘူးပဲ.."
"ကဲ...အေမွာင္ထဲကပဲေျပာေတာ့မွာလား..လူေယာင္ေလးထြက္ျပပါဦး..."
"ရပ္လိုက္ပါဝမ္ရယ္...ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးကသတင္းေပးစရာ႐ွိလို႔ပါ...ေျမာက္ပိုင္းမွာ...က်ားနက္အဖြဲ႔ဆိုၿပီးဂိုဏ္းတခု႐ွိပါတယ္...သူတို႔ထဲမွာနန္းေတာ္ကအၾကံေပးအမတ္တခ်ိဳ႕စိမ့္ဝင္ေနတယ္...က်ားနက္အဖြဲ႔ကၿမိဳ႕ေတာ္ကိုခ်ဲ့ထြင္ခ်င္ေနတယ္...ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးစိုးရိမ္တာ...စစ္ပြျဲဖစ္လာမွာစိုးတာပါ.."
"အင္း...ကိုယ္ေတာ္လဲၾကားတယ္...ဒါေပမဲ့နန္းေတာ္ကပါေနတယ္လို႔ေတာ့မသိဘူး..ဒီကိစၥ..မင္းႀကီးကိုမေလ်ာက္ပဲဘာေၾကာင့္ကိုယ္ေတာ္ကိုလာေလ်ာက္ရသလဲ..."
"ဟားဟားဟား..မင္းႀကီးရဲ႕အထက္မွာကိုယ္ေတာ္႐ွိေသးမွန္းသိပါတယ္.."
"ေျပာရဲလိုက္တာမင္းကို..နွုတ္ပိတ္ပစ္မွာမေၾကာက္ဘူးလား...."
"..ဒါက..အခ်က္ျပအစီအရင္ပါဝမ္ရယ္..လိုအပ္ရင္ေခၚလိုက္ပါ..ဆယ္ႀကိမ္သံုးလို႔ရပါတယ္.."
YOU ARE READING
(Complete)လျို့ဝှက်သောကြင်ယာတော် (Secret Wife) Normal. Oc..Zgi & Uni
FanfictionOwn creation....R+18 မေတာ္တဆမူ႔တခုေၾကာင့္..အရင္အခ်ိန္ေတြျပန္ရခဲ့တဲ့သူမ... . . . သူမဟာ..အရင္ဘဝက..ေယာက်ာ္းတေယာက္ေၾကာင့္ပ်က္စီးခဲ့တယ္...ရစရာမ႐ွိေအာင္..အဖတ္ဆယ္စရာမ႐ွိေအာင္ပ်က္စီးခဲ့တယ္...အဆံုးသတ္ကလဲမလွခဲ့ဘူး . . . ငါ..နင္တို႔ဆီကအေႂကြးျပန္ယူမယ္..ငါရခဲ့တာ...