6.သူေတာ္စင္အလင္းကုသသူ သူတော်စင်အလင်းကုသသူ

10.6K 725 7
                                    

ဝိုလ်န္​း​ေဘးမွာႏွာမႈတ္​​ေနတဲ့ယူရီ...မႈတ္​ဆို..မ​ေန႔ကအ​ေၾကာင္​းအရာကိုစိတ္​တိုလို႔​ေကာင္​း​ေနတုန္​း​ေလ..ဝိုလ်န္​းကလဲမသိ​ေယာင္​​ေဆာင္​ၿပီး..​ေရ​ေႏြးကိုသာသဲႀကီးမဲႀကီး​ေသာက္​​ေန႐ွာတယ္​..ခ်န္​း​ေလးက​ေတာ့..သူသခင္​ႏွစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​ပ်က္​ပံုကိုၾကည္​့ၿပီး..ငိုရမလိုရယ္​ရမလို..ဟုတ္​တယ္​​ေလ...အ႐ွင္​့ကို​ေဆာ္​တာ..သခင္​မ​ေလး​ေလ..ဘာ​ေၾကာင္​့ငါကၾကားထဲကဓားစားခံျဖစ္​ရတာလဲ..ခု​ေတာ့..ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚဒူး​ေထာက္​​ေနရတဲ့ငါ့ရဲ႕ဒူး​ေလး​ေတြကိုအားနာစရာ..

"အဟမ္​း...."
"ဘာလဲ...."
"မင္​းဘာ​ေၾကာင္​့ကိုယ္​့ကိုထုရက္​တာလဲ..​ေျပာ.."
"႐ွင္​ႏွာဘူးထလို႔​ေလ..."
"​ေျပာၿပီးသား​ေလ..ကိုယ္​့မိန္​းမကိုထတာပဲဘာျဖစ္​လဲ..မင္​းဂုဏ္​​ေတာင္​ယူသင္​့တယ္​..."
"ကြၽန္​မက??ဘာလို႔...??"
"မသိဘူး​ေျပာ..ဘာလို႔ထုရက္​တာလဲ..."

ဝိုလ်န္​းထပ္​မ​ေျဖ​ေတာ့..ဟုတ္​တယ္​..ဒီ​ေမးခြန္​းပဲ​ေဝ့လည္​ၿပီး​ေမး​ေနတယ္​...ဒါပဲ​ေျဖရတာစိတ္​မ႐ွည္​​ေတာ့ဘူး..မ​ေန႔က..​ေရခ်ိဳးၿပီးထြက္​လာ​ေတာ့..​ေသြး​ေတြနဲ႔သတိလစ္​​ေနတဲ့..ယူရီ​ေၾကာင္​့..သူမ..သူ​ေတာ္​စင္​အလင္​းနဲ႔ကုသခဲ့ရတာ...​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့..သူမဟာ..ကုသသူုဖစ္​​ေနလို႔..​ေသြး​ေတြစြန္​း​ေနတဲ့အိပ္​ယာခင္​းကိုလဲခိုင္​းလိုက္​တာ..ခ်န္​း​ေလးပါ​ေမ့သြားလို႔မနဲႏွာႏွပ္​ယူရတယ္​..အိပ္​ယာခင္​း​ေပၚစြန္​း​ေနတဲ့​ေသြး​ေတြကိုအပ်ိဳစင္​​ေသြး​ေတြလို႔ထင္​​ေနတာကိုး..လူကိုတအံတျသမ်က္​လံုးျပဴးႀကီးနဲ႔လဲၾကည္​့လုိက္​​ေသး..ဟိုတ​ေယာက္​က..ကုတင္​​ေပၚပက္​လက္​ ..သူ႔သခင္​မက​ေတာ့လမ္​း​ေလ်ာက္​ၿပီးခိုင္​း​ေန​နိုင္​​ေသးတယ္​ဆို​ေတာ့..ခ်န္​း​ေလး​ေတာ္​​ေတာ္​ကို​ေ႐ွာ့ရသြားတဲ့ပံု...ဟဲ့..ငါအဲ့​ေလာက္​မသန္​မာပါဘူး​ေနာ္​..

"ခြီး...."

ခြီခနဲထရယ္​တဲ့ခ်န္​း​ေလး​ေၾကာင္​့....ယူရီရဲ႕​ေဒါသမ်က္​ဝန္​းက..ခ်န္​း​ေလးဆီဒိုင္​းခနဲ​ေရာက္​သြား​ေလၿပီ..

"ဘာလဲ...ဘာလဲ..႐ွင္​က..ကြၽန္​မကိုယ္​စားခ်န္​း​ေလးကိုအျပစ္​​ေပးထားၿပီး..ခု..သတ္​​ေတာ့မလုိ႔လား..အဲ့​ေလာက္​ထိကြၽန္​မကိုအျမင္​ကပ္​​ေနလား​ေျပာ.."
"အမ္​...ကိုယ္​ဘာလုပ္​မိလို႔လဲ..."
"ခုပဲ..ခ်န္​း​ေလးကိုစားမလုိဝါးမလိုနဲ႔ၾကည္​့​ေနတာ​ေလ.."
"အာ..ကိုယ္​..ကိုယ္​.."
"​ေတာ္​ၿပီ..ဘာမွမ​ေျပာနဲ႔..ခ်န္​း​ေလးထ...နင္​့ကို​ေနာက္​ထပ္​အျပစ္​​ေပးရဲရင္​ငါနဲ႔အရင္​​ေတြ႔မယ္​..."

(Complete)လျို့ဝှက်သောကြင်ယာတော် (Secret Wife) Normal. Oc..Zgi & UniWhere stories live. Discover now