71.zgi

1.5K 61 0
                                    

လ်ိဳ့ဝွက္ေသာၾကင္ယာေတာ္

အပိုင္း (71) စုစုႏွင့္သူမ၏ ကိုယ္ရံေတာ္‌ဟြာ

စားပြဲထိုးေလးက အာေပါင္အားရင္းသန္သန္ႏွင့္ရွင္းျပေနစဥ္ မိန္းမပ်ိဳေလးက အစားအေသာက္မ်ားကို တို့ကနန္းဆိတ္ကနန္းစားေသာက္ေနတယ္ သူမေဘးကကိုယ္ရံေတာ္က ေရေႏြးငွဲ႕ကာသူမကိုေပးလိုက္ၿပီး ေနာက္တခြက္ကိုေတာ့ အျမဳတ္ထြက္မတတ္ျဖစ္ေနရွာတဲ့စားပြဲထိုးေလးဘက္တိုးေပးလိုက္တယ္

"ၿပီးေတာ့ နံပါတ္သုံးေနရာက ဇာမဏီေရခဲဂိုဏ္း နံပါတ္ေလးကေတာ ႏွစ္တိုင္းမေျပာင္းလဲပဲ ႏွင္းလြင္ျပင္ဂိုဏ္းကေနရာယူထားတယ္ နံပါတ္ငါးကေတာ့ သူေတာ္စင္ဂိုဏ္းေပါ့

ထူးျခားတာက စီခၽြမ္သိုင္းၿပိဳင္ပြဲကို ေလလြင့္သိုင္းသမားေတြသာမကပဲ ဘယ္သိုင္းသမားပဲျဖစ္ျဖစ္ ဝင္ၿပိဳင္လို့ရတယ္ အဲ ဝင္ၿပိဳင္ရင္းနဲ႔ အႀကီးအကဲတေယာက္ေယာက္သေဘာက်သြားေအာင္လုပ္နိုင္လို့ကေတာ့ အဲ့ဒိလူကကံေကာင္းၿပီပဲ "
"ဘာျဖစ္လို့လဲ"
"တပည့္အျဖစ္လက္ခံၿပီး ဂိုဏ္းထဲသြင္းလိုက္တာေပါ့ ေကာလဟာလတခုလဲရွိေသးတယ္ အဲ့တာက တကယ္လားဘာလားမသိဘူး ဂိုဏ္းတိုင္းဂိုဏ္းတိုင္းက ဆက္ခံသူေတြေရြးမယ္ဆိုတာပဲ ပ်ံေနတာၾကာၿပီဆိုေပမဲ့ အခုထိေတာ့ ဆက္ခံသူကိုတခါမွေရြးတယ္မၾကားမ်ပါဘူးဗ်ာ "
"စီခၽြမ္ၿမိဳ့က ဘယ္အင္ပါယာအပိုင္လဲ"
"ဆရာသခင္တို့က အဲ့ဒါေတာင္မသိဘူးဆို‌ေတာ့ ဖန္းလီအင္ပါယာကလာတာပဲျဖစ္ရမယ္ "
"ဟုတ္တယ္ "
"အဟမ္း ဒါဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးကေသခ်ာေပါက္ကိုေျပာျပရမဲ့ကိစၥျဖစ္သြားၿပီ ဒီလိုဗ် ဖန္းလီ က်င္းလီ ခ်ဴးလီ ဆိုတဲ့ အင္ပါယာသုံးခုကနယ္‌ေျမေထာင့္ေလးေတြက ဆက္ေနတာ အဲ့ေတာ့ အဲ့ဒီဆက္ထားတဲ့နယ္‌ေျမ‌ေတြအဆုံးမွာ နယ္ေျမအလြတ္ေလးတခုရွိတယ္ဗ်ာ အဲ့ဒီနယ္ေျမအလြတ္ေလးက စီခၽြမ္အင္ပါယာပဲ အခုစီခၽြမ္ၿမိဳ့ေတာ္ေပါ့ အဲ့ဒါေၾကာင့္ စီခၽြမ္ၿမိဳ့ေတာ္ကအရမ္းစည္ကားေနၿပီးေတာ့ မရနိုင္တဲ့ပစၥည္းဆိုတာလဲမရွိသေလာက္ပဲ ကုန္သြယ္မူ႔ကလဲထိတ္တန္းပဲေလ အဲ့ဒါေၾကာင့္ စီခၽြမ္ၿမိဳ့မွာ ဂိုဏ္းေပါင္းစုံသိုင္းၿပိဳင္ပြဲက်င္းပၾကတာေပါ့ဗ်ာ "
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္"
"ဒါနဲ႔ စီခၽြမ္ၿမိဳ့မွာ အိမ္ေတာ္ဝယ္ခ်င္ရင္ ဘယ္ကိုသြားရမလဲ "
"အာ အဲ့ဒါက‌ေတာ့ တကယ္ကိုတိုက္ဆိုင္တာပဲဗ်ိဳ့ ေစာနေလးတင္ ဆိုင္ရွင္ရဲ့မိတ္ေဆြတခ်ိဳ့က အိမ္ေတာ္ေရာင္းေပးပါဆိုၿပီး ေျပာထားတာ ငါးခုေလာက္ရွိတယ္ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးလိုက္ျပေပးမယ္ေလ ႀကိဳက္တာဝယ္ေပါ့ဗ်ာ ေဈးမမ်ားေစရပါဘူး အေစခံေတြလိုခ်င္ရင္လဲဒီကပဲေဆာင္ရြက္ေပးတယ္ ဘယ္လိုလဲ အဆင္ေျပတယ္မလား"
"မဆိုးဘူး မင္းဆိုင္ရွင္ကေတာ္ေတာ္လာဘ္ျမင္တာပဲ "
"အာဟား အဲ့ဆိုင္ရွင္ကကၽြန္ေတာ္ဦးေလးေလ‌‌ဗ်ာ သူလဲသိုင္းေပါင္းစုံၿပိဳင္ပြဲဝင္မလို့ တံခါးပိတ္က်င့္‌ေနေလရဲ့ ဒါေၾကာင့္ ေျပာရမယ္ဆို ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးကအကုန္လိုက္လုပ္ေပးလို့ရပါတယ္ "
"ေကာင္းၿပီ "
"အားမနာပါနဲ႔ အားမနာပါနဲ႔ ဒါနဲ႔ ဆရာသခင္တို့ကေရာ သိုင္းၿပိဳင္ပြဲကိုလာတာလား"
"ဟုတ္တယ္ "
"ဝင္ၿပိဳင္မလို့ေပါ့ ဒါဆို တံဆိပ္ျပားထုတ္ၿပီးၿပီလား "
"တံဆိပ္ျပား?"
"အာ ဆရာသခင္တို့ဝင္ၿပိဳင္မယ္ဆိုရင္ တံဆိပ္ျပား‌လိုတယ္ဆိုတာမသိဘူးလား‌ အမ္း ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကလဲ ဆိုင္ရွင္အတြက္ တံဆိပ္ျပားသြားယူေပးရမွာဆိုေတာ့ တခါထဲယူလာေပးလိုက္မယ္ေလ ဆရာသခင္တို့နာမည္ေျပာပါ စာရင္းသြင္းရမွာမို့လို့"
"စုစု နဲ႔ ေရွာင္ဟြာ "
"အိုး သိပါၿပီ ဒါနဲ႔ သိုင္းေပါင္းစုံၿပိဳင္ပြဲက ေနာက္ဆယ္ရက္ဆိုစေတာ့မွာေနာ္ ဆရာသခင္တို့မသိမွာစိုးလို့ ဆရာသခင္တို့စားေသာက္ၿပီးရင္ အိမ္ၾကည့္ဖို့လာေခၚေပးပါ့မယ္ ဒါဆို ထြက္သြားခြင့္ျပဳပါဦး"
"ေကာင္းၿပီ"

(Complete)လျို့ဝှက်သောကြင်ယာတော် (Secret Wife) Normal. Oc..Zgi & UniWhere stories live. Discover now