2

9K 189 20
                                    

Pov. Kacper
Julia zrobiła się w pewnym momencie śpiąca, więc wtuliła się we mnie i zasnęła. Lexy co chwile posyłała mi dziwne spojrzenia jednak nie wypytywała o nas.

-Błońsky... Czy ty coś razem z Julią? W sensie are you a couple?- zapytała zaciekawiona
-Po prostu się przyjaźnimy. wiesz jak jest, Julia mi się podoba ale ja jej chyba nie, a poza tym nasza różnica wieku jej pewnie przeszkadza.
-Ehhh jaki ty jesteś głupi. Ona przedtem mi podobnie powiedziała. Tez mówiła o tej różnicy wieku. I don't know o co wam chodzi z tym wiekiem. Przecież to only 5 years and pasujecie do siebie bardzo. Spróbujcie chociaż, jak wam nie wyjdzie to dacie sobie spokój- wykrzyczała budząc przy tym blondynkę.
- czemu sie tak drzesz? Łeb mi pęka- Julia złapała się za głowę
-Wszystko dobrze? Przynieść ci może jakieś leki?-zapytałem zmartwiony. Julię często bolała głowa i nie zawsze tabletki pomagały, więc bardzo się przejąłem.
-Jakbyś mógł...- uśmiechnęła się do mnie. Szybko poszedłem po proszki i podałem je Julce. Dziewczyna znowu się do mnie wtuliła a ja pocałowałem ją w czoło. Tym razem zasnęliśmy obydwoje. Chyba nawet lexy poszła w kimę.

Pov. Lexy
Ta dwójka ewidentnie coś do siebie czuje. To jest niemożliwe, żeby aż tak się zachowywali nie będąc razem. Muszę coś wykombinować, żeby ich razem zeswatać. I wrote to Marcin and I said him o całej tej sytuacji. On też stwierdził, Że są razem, ale nie chcą się przyznać.

-Have you got an idea jak ich razem zeswatać?- zapytałam Marcina
-Możemy po prostu sprawić żeby Np. Julia była zazdrosna o Kacpra. Tak tylko na początek aby sprawdzić czy faktycznie im na sobie zależy.
-great idea but Who będzie podrywać wtedy Kacpra? Ja?- zapytałam z poważną miną
-O tobie właśnie myślałem, ale nie wygadaj się i zacznij działać już teraz
-Ale ono teraz sobie razem spią. Jak Kacper wstanie to sprobuje cos wymyślić- odpowiedziałam mu po czym chwile porozmawialiśmy i się rozłączyłam.

Super, ciekawe jak mam niby zarywać do Kacpra... Z tą myślą zeszłam na dół w poszukiwaniu jedzenia. Chwilę po mnie zszedł rozespany Kacper razem z Julią. They looked very funny. Kacper had rozwalone włosy like dżulia.

-Kacper pojedziesz ze mną do McDonald's? Please- zrobiłam cute eyes to him and zgodził się. Złapałam go za rękę i pobiegłam z nim w stronę drzwi. Widziałam minę Julki i ewidentnie nie była ona zadowolona. A ja przecież only złapałam go za rękę and Nothing more.

Wróciliśmy po około 1,5h bo Kacper twierdził, że musi załatwić ważną sprawę w domu. Pomyslałam, że może pogadam z Julią i wymyślę jakąś historię about me and Kacper and zobaczę jej reakcję.

-Julia guess what i did- próbowałam udawać podekscytowaną.
-Słucham cię, opowiadaj- odpowiedziała ciekawa
-Ja się chyba zakochałam w Kacprze and he kissed me 10 minutes ago- próbowałam się nie roześmiać
-Oo naprawdę? Super szczęścia życzę- powiedziała i wyszła z pokoju.
-Julia co się stało?- krzyczałam do niej aby było wiarygodniej, ale już mi nie odpowiadała. Chyba ktos tu serio jest zazdrosny. Teraz Marcin będzie musiał podrywać przez chwilę Julkę, żeby sprawdzic Kacpra, bo blondynce ewidentnie na nim zależy.

Untypical love Story                             •Julia i Kacper •Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz