45

2.9K 112 16
                                    

Pov. Kacper
Nigdy nie chciałem, żeby tak się potoczyły sprawy w naszym związku, ale teraz jest już za późno. Od paru dni nie mam kontaktu z Julią i nie mam pojęcia co się z nią dzieje. Nie próbowałem do niej dzwonić, ale ona tez jakoś do mnie nie pisze ani nic. Póki co myślę, że chyba dobrze zrobi nam ta przerwa. Może W końcu sytuacja między nami się zmieni i wszystko będzie dobrze.

Siedziałem na łóżku i zastanawiałem się nad tym, czy nie napisać nowej piosenki. Myślę, że to będzie dobry pomysł, ale wiąże się to z kosztami i niestety będę musiał odejść z teamu.  Nie dałbym rady pogodzić tego wszystkiego. Koncerty, nagrywanie, spotkania, montowanie... i nie miałbym czasu dla ważnych dla mnie osób i samego siebie też.
Zadzwoniłem do blowka z zapytaniem o spotkanie. Chłopak się zgodził, wiec się ucieszyłem, bo w końcu oderwę się od pewnych spraw i odciągnę myśli od problemów, których ostatnio cały czas przybywa. Karol zjawił się w moim mieszkaniu po 30 minutach i razem postanowiliśmy wybrać się na miasto.

Pov. Julia
Jest mi tak strasznie smutno i pusto bez Kacpra. Nie mogę się przyzwyczaić do tego, że już nie śpi ze mną i nie utrzymuje kontaktu. Chciałam do niego napisać, przeprosić za swoje zachowanie ale stchórzyłam. I tak nic to by nie dało. Za bardzo go zraniłam swoim postępowaniem. Co do mojej choroby to już nie męczą mnie bóle brzucha i czuje się lepiej. Boję się, że mój ostateczny czas nastąpi za niedługo i nawet nie zdążę się pożegnać z Kacprem, rodziną i przyjaciółmi. Czekam tylko aż zaczną wypadać mi włosy i będę łysa. I tak to w końcu nastąpi, więc muszę zacząć się cieszyć życiem, póki jeszcze mogę.

-Julka, wyjdź z tego pokoju i przestań o nim myśleć- powiedziała Agata siadając na moim łóżku.
-Nie dam rady, za bardzo go kocham i jestem idiotką, że od razu mu nie powiedziałam o chorobie- powiedziałam zrozpaczona
-Nie obwiniaj się. Kacper też mógł inaczej zareagować a nie obarczać cię winą. Wiadome, że się stresowałaś tym wyznaniem i nie przejmuj się nim. W końcu zrozumie, że źle postąpił- chciałam jej powiedzieć jak to tak naprawdę wyglada, ale nie mogłam nic z siebie wydusić. Łzy po raz kolejny w tym dniu spłynęły po mojej twarzy. Tak bardzo za nim tęsknie
-Kochana, tak nie może być. Idziemy na miasto i musisz wyluzować. Zabieramy chłopaków i idziemy podbijać Warszawę- już miałam zaprotestować, jednak wydaje mi się, że może to być dobry pomysł. Odpocznę od problemów i ciągłego myślenia o swoim marnym losie.
-Ok, niech będzie- powiedziałam pewna swoich słów. Agata klasnęła w dlonie i wybiegła z pokoju z uśmiechem na twarzy.

-Zgodziła się!!- usłyszałam głos Agaty dobiegający z dołu i zaśmiałam się pod nosem. Wstałam z łóżka i zastanawiałam się w co się ubrać i jak się pomalować.

Skip time

-Gotowa?- Lexy wbiegła do pokoju zdyszana.
-Tak, zaraz zejdę- odpowiedziałam jej.
-Cieszę się, że w końcu gdzieś wychodzisz. Zapłaczesz, dobrze ci to zrobi- uśmiechnęła się do mnie i wyszła. Przeglądnęłam się ostatni raz w lustrze i zeszłam na dół.
-Chodźcie, taksówka już czeka- powiedział stuart. Wszyscy wyszliśmy na dwór i po chwili odjechaliśmy z piskiem opon.
-Tak właściwie to gdzie jedziemy?- zapytałam przyglądając się budynkom za szybą.
-Do klubu, potańczymy sobie i rozluźnimy się- odpowiedział Kuba, nasz operator, który jest bardzo spoko ziomkiem. Wszyscy go lubią.
Gdy znaleźliśmy się już pod klubem, wszyscy oprócz mnie z usmiechami weszli do środka.
Od razu poczułam zapach potu i alkoholu, który nie był przyjemny dla mojego nosa. Wszyscy ludzie świetnie się bawili, pili i tańczyli a ja siedziałam sama przy barze, bo cała reszta od razu wbiegła na parkiet. Przyglądałam się wszystkim osobom i zastanawiałam się, czy ich życie jest równie beznadziejne jak moje. Nagle moje oczy spotykały jego wzrok, który wlepiał swoje spojrzenie we mnie, co w tej chwili stało się dla mnie krępujące.

W końcu jest! Przepraszam, że tak długo nic nie dodawałam, ale nie wiedziałam czy jest sens kontynuować tą książkę. Dużo osób pisało do mnie na instagramie, czy tutaj w komentarzach abym dalej kontynuowała tą książkę, wiec postaram się wrócić❤️miłego dnia kochani❤️

Untypical love Story                             •Julia i Kacper •Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz