13

4.1K 166 2
                                    

Elini çektiğinde derin bir nefes alıp verdim.

"Ne işin var senin burada?" dedim hafiften çatılan kaşlarım ile.

"Konuşacağız" dedi.

"Benim konuşacak bir şeyim yok seninle" dedim, nefes verdi.

"Ama benim var, ve konuşacağız" deyip bileğimden tuttu ve odadan çıkardı. Kapıyı kapatıp kilitledi. Gürültü yapmadan hızlı bir şekilde evden çıktık. Arabanın kapısını açıp bileğimi bıraktı. Ona kızgın bakışlar atarak bindim. Kapıyı kapatıp kendi yerine geçti ve arabayı çalıştırdı.
Sahile geldiğimizde arabayı durdurdu. Arabadan indik, mecburen yanına gitmek zorunda kaldım. Denizin karşısında ki banklardan birine oturduk.

"1 haftadır benden kaçıyorsun" dedi.

"Neden acaba?" dedim.

"Sude bak, şu an aklında ki ben nasıl biri bilmiyorum ama benim kötü bir amacım yoktu. Sadece beni merak etmen hoşuma gitmişti, o anda da biraz fazla yakınlaşınca seni öpmek istedim ve öptüm. Sana karşı duygularım var mı diye soracak olursan hayır yok. Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum. Ben seninle böyle olmak istemiyorum. 1 haftadır yüzüme bakmıyorsun, ne zaman seninle konuşmak için fırsat bulsam hemen kaçıyorsun. Bizimle yaşayacağın süre de bitti artık. Birbirimizi kötü hatırlamayalım"dedi.

"Bu benim ilk öpücüğümdü ama, ve ben ilk öpücüğümü gerçekten sevdiğim birine verecektim" dedim.

"İnanır mısın, bu benimde ilk öpücüğümdü" deyip tebessüm etti.

"Bu beni öptüğün gerçeğini değiştirmez" dedim.

"Ne desen haklısın, itiraz etmiyorum. Beni affedebilir misin? Bir daha böyle bir şey asla yaşanmayacak. İlk ve sondu" dedi, of kıyamıyorum öküze.

"Pekala, seni affediyorum" dedim, gülümsedi.

"Dün gece barda ne işin vardı?" dedi.

"Sende mi ordaydın?" dedim şaşkınlıkla.

"Evet, sarhoştun ve bana çarptın. Başına bir iş açmadan seni eve getirdim" dedi, o yüzden sabah yatağında uyandım.

"O yüzden sabah senin yatağında uyandım" dedim ve gözlerimi etrafta gezdirdim.

"Özür dile" dedi, ona baktım.

"Neden?" dedim.

"Belki sarhoş benden faydalandın nereden biliyoruz?" dedi, gülüp göz devirdim.

"Eminim ki aramızda hiçbir şey geçmedi" dedim.

"Elimle konuş" deyip elini kaldırdı.

"Hadi ama, sarhoştum aklım elde değildi ki. Ayrıca kabahat sende" dedim.

"Yine ne yaptım ya" deyip elini indirdi.

"Beni kendi yatağına götüren sendin, bir odam vardı odama götürebilirdin" dedim.

"Bende biraz sarhoştum dalgınlıkla çıkmışım işte" dedi.

"Hata yine sende toplandı" deyip güldüm.

"Anlamıyorum ya, her olayın kabahatı dönüp dolaşıp beni buluyor" dedi, esnedim.

"Beni eve mi götürsen artık. Annemler yokluğumu fark etmemişlerdir umarım" dedim.

"Etmemişlerdir, hadi gidelim" deyip kalktı. Bende kalktığımda yeniden arabaya döndük. Hızlıca eve gelmiştik, arabayı durdurdu.

"Görüşürüz keçi, iyi geceler" deyip gülümsedi.

Bakıcı | BİTTİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin