25

2.7K 126 12
                                    

Kusmam durduğunda yanımda ki havlu ile ağzını temizledim. Burak sadece şaşkınlıktan açılan ağzı ile bana bakıyordu.

"Özür dilerim, tutamadım" dedim, gülmeye başladığında bende güldüm.

"Sude, iğrençsin" dedi, gülüyorduk.

"Üzgünüm" dedim.

"Gidip duş alayım" deyip havluyu da alıp kalktı. Rezil oldum! Utançla kendimi suya bıraktım. Biraz yüzüp suyun üstüne çıktım. Burağın telefonu çalıyordu. Telefona gidip aldım. Yağız görüntülü arıyordu. Açtım.

Yağız : Naber güzellik?

Sude : İyidir, senden.

Yağız : Mükemmel, Burak nerede?

Sude : Duş alıyor.

Yağız : Nerdesin sen öyle, havuzda mı?

Sude : Evet havuzdaydık.

Yağız : Hayat size güzel, Civan'ı hallettik, Burağa iletirsin. Ve Civan bize her şeyi öttü, bu iyi bir seçim değildi Sude. Burağa anlatmalıydın, o hallederdi.

Sude : Bir yerden sonra bırakır diye düşünmüştüm.

Yağız : Civan tam bir psikopattır, istediği şeyi alana kadar durmaz.

Sude : E nasıl yapacağız o zaman, beni istiyor.

Yağız : İstememesini sağlarız.

Sude : Demesi kolay.

Yağız : Kolay tabi, biz deriz, Civan'ın işi biter.

Sude : Onu öldürecek misiniz?

Yağız : Biz onu öldürmezsek o bizi öldürecek, ve buna Burak'dan başlayacak. Bunu ister misin?

Sude : Hayır tabi ki.

Yağız : O yüzden, sen aklını bunlar ile meşgul etme boncuk. Burak yanında, sana hiçbir şey olmaz.

Sude : Biliyorum, Burağa aradığını söylerim.

Yağız : Tamam, görüşürüz.

Sude : Görüşürüz.

Telefonu kapatıp koydum. Hava bulutlanmaya başlıyordu. Çıksam iyi olur. Sudan çıkıp kenarda ki temiz havluyu alıp vücuduma sardım. İçeriye girip koridora döndüğümde bir şey çarptım. Geriye sendelerken belime bir kol dolandı. Refleks olarak ellerimi omuzlarına koydum. Üstü çıplak, altında havlu sarılıydı. Burak ile çarpışmıştık. Çok yakındık!

"Biraz daha dikkat etmen gerek" deyip gülümsedi ve geri çekildi. Bende toparlanıp ellerimi çektim.

"Evet, sanırım. Yağız aradı, ben konuştum. Civan'ı halletmişler" dedim.

"Harika, ben döndükten sonra bir de ben görüşeceğim" deyip gülümsedi.

"Bulaşmasan olmaz mı?" dedim.

"Bu bizim meselemiz, çoktan yapılması gereken bir şey" dedi, nefes verdim.

"Ve koku yüzünden az daha bende kusacaktım" deyip güldüğünde bende güldüm.

"Üzgünüm, ve bence artık giyinmen gerek" deyip arkamı döndüm.

"Neden? İlgini mi çektim yoksa" dedi.

"Hayır, cazibene bir kez daha kapılmayacağım" dedim.

"Cazibemin olduğunu kabul ediyorsun yani" dedi, göz devirdim.

Bakıcı | BİTTİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin