34

2.1K 98 5
                                    

Sude'den

Bu çok saçma ve gereksiz bir cezaydı bence. Ama Lina için iyi bir şey olabilirdi.

"Bu çok gereksiz bir ceza, başka bir şey bulun" dedim.

"Bir üst seviyesi hiç iyi olmaz" deyip güldü Yağız.

"Pis" deyip ona yan bakışlar attım.

"Ay öperim canım ne olacak" deyip Yağız'a gitti Meltem. Yağız'ın yanağına masum bir öpücük kondurmuştu. Yağız'da onu öpmüştü.

"Küçük sincap" deyip güldü Kaan.

"Of" deyip Kaan'a gitti Lili.

"Bana ikiniz kaldınız" deyip güldü Burak.

"Çok konuşma sen, buraya gel ben seni öperim eğer öpülmek istiyorsan" dedim, bana fırsatçı gülümseme ile bakıyordu. Bacaklarımı aşağıya salladım.

"Gamzecim bir daha yanımıza gelirken bir eş ile gel" deyip gülerek yanıma geldi Burak. Tabi ki de onu öpmeyeceğim!

"Öpücüğümü alayım" deyip kolunu omzuma attı.

"Hayatım ne gerek var şimdi biz sonra hallederiz onu, gençler daha yolun başındalar" deyip diğerlerini gösterdim.

"Mızıkçılık yapıyorsun" dedi Burak kulağıma.

"Öpücük hakkını yeterince doldurdun" dedim.

"E Gamze öpsün o zaman beni, madem sen öpmüyorsun" dedi.

"Dudaklarını keser sana yediririm Burak, benim sinirlerimle oynama" dedim, güldü.

"Tamam tamam sakin ol bebeğimize bir şey olmasın" dedi, nefes alıp verdim. Biraz sohbet ettikten sonra gitmişlerdi.

"Salona inelim mi, odaya geçmek istemiyorum" dedim Burağa.

"İnelim güzelim" deyip yanıma geldi. Kolundan destek alarak kalktım. Yavaş adımlarla aşağıya inip salona geçtik.

"Çocuklar" deyip gülümsedi Şevval Hanım. Onun yanına oturmuştum. Burak'da Yusuf Bey'in yanına oturmuştu.

"Yiğit Ege nerede bugün onu hiç göremedim" dedim.

"Odasında canım" dedi Şevval Hanım.

"Yemekten sonra görürüm o zaman" deyip gülümsedim. O sırada Burağın telefonu çalmaya başladı. Açıp salondan çıktı. Kimdi acaba?

"Yarın kontrole gideceğiz, umarım biraz olsun düzelmiştir. Dikkat ediyoruz" dedim.

"Düzelecek tatlım, merak etme" dedi Şevval Hanım.

"Şevval Hanım masa hazır" dedi Nergis. Kalkıp mutfağa geçtik ve oturduk. Yiğit Ege içeriye girdiğinde ilk benim yanıma gelmişti.

"Nerdesin sen ya ben seni çok özledim" deyip yanağına öpücük kondurdum.

"Bende seni özledim Sude" deyip o da beni öptü. Gülümseyerek yerine geçti. Burak'da yanıma gelip oturdu.

"Kiminle konuştun?" dedim.

"Gamze" deyip sırıttı.

"Çok komiksin" deyip göz devirdim.

"Yağız ile konuştum" dedi.

"Ne konuştun?" dedim.

"Özel" dedi, nefes verip önüme döndüm. Yemeklerimiz konulduğunda yemeğe başladık. Sohbet dolu geçen yemekten sonra yeniden salona geçmiştik.

"Şevval Hanım bebek için aldıklarımıza bakacaktınız, Burak getirsene" dedim, Burak kalkıp gitti.

"Ne aldınız?" deyip gülümsedi Yusuf Bey.

Bakıcı | BİTTİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin