100 - FİNAL

3.4K 121 24
                                    

1 Yıl Sonra

Bugün günlerden Selinimin doğum günü! Benim güzel kızımın ilk yaşıydı ve bu yüzden çok heyecanlıydım. Onun için büyük bir parti hazırlayacaktık. Erken yaşta anne olmuştum, bunun için pişman mıydım? Asla değilim, Selin benim başıma gelen en güzel şey. Benim ilk göz ağrım, bana annelik duygusunu tatdıran, hayatımın aşkını fark etmemi sağlayan güzel kızım. Ben onunla yeniden doğmuştum, benim hayatımın başlangıcı onu öğrendiğim o gündü. Ne olursa olsun onu hep el üstünde tutacaktık. Ciddi bir olay geçirmişti, bunun sonucunda ölebilirdi ama o hayata tutunmayı başardı. Bu yüzden o çok güçlü, bizim için de çok özel bir çocuktu. O olaydan sonra hayatımız yeniden şekillenmişti. Civan yaptıklarından pişman olmuştu ve bizden özür dilemişti. Bizde büyüklük gösterip onu affetmiştik. Şule ile aralarını yapmıştım, uzun süredir sevgililer ve güzel bir ilişkileri vardı. Birbirlerine gerçekten değer veriyorlardı. Aşık bir Civan görmüştük ilk kez, umarım hep böyle kalırdı. Onunla ilişkimiz bu süre içinde yeniden şekillenmişti. Onu tamamen affetmiş, arkadaş gibi görüyorduk. Bize kendini affettirmek için gerçekten büyük şeyler yapmıştı. Çetin yurt dışından geri dönmüştü. Onunla da konuşup bir çözüm bulmuştuk. Yaptıklarından pişman olduğunu ve özür dilediğini söylemişti. Babam bu konuda çok hassasdı ama o da babasıydı sonuçta. Onunla da aramızı düzeltmiştik. Hayatım şu an tam istediğim gibi gidiyordu. Burak, kızım ve ben artık kendi evimizde yaşıyorduk. Yeni bir sayfa açmıştık kendimize. Yeni bir aile kurmuştuk, başrollerinde Burağın ve benim olduğum. Resmen masal gibiydi, tarif edilemez.

Parti mekanında hazırlıklar son sürat devam ediyordu. Masaların örtüleri örtülüyordu. Yağız ve Meltem balon şişiriyorlardı. Yağız 2 gün önce Meltem'e evlenme teklifi etmişti ve Meltem'de kabul etmişti. Düğün için bekliyorlardı ama daha en az 1 sene vardı. Lina ve Kaan fotoğraf arka planı için bir duvar süslüyorlardı. Onlar hâlâ sevgiliydi, henüz bir gelişme yoktu. Ara ara tartışsalar da birbirlerine kıyamayıp hemen geri barışıyorlardı. Babamlar dj hazırlıkları yaparken annemler yemekler ve içecekler ile ilgileniyorlardı. Burak ve ben ise kim yardım isterse oraya gidiyorduk. Belirli bir görevimiz yoktu.

"Güzelim"

Arkama baktığımda Burağı gördüm ve gülümsedim. Gülümseyerek yanıma geldi ve yanağıma bir öpücük kondurdu.

"Nasıl gidiyor hazırlıklar?" dedi etrafa bakarken.

"Gayet güzel, mükemmel bir kutlama olacak" deyip gülümsedim, o da gülümsedi.

"Prensesim nerede?" dedi.

"Yiğit Ege onunla oynuyordu az ilerideler" dedim, kafa salladı.

"Dostum biraz yardıma ne dersin? Nefesim bitti" dedi Yağız, Burak gülerek onların yanına gittik. Bende babamların yanına gittim.

"Ne yapıyorsunuz?" dedim.

"Dj'i hazırladık canım, adam da birazdan burada olur" dedi Yusuf babam, ona gülümseyip kafa salladım. Onların yanından ayrılıp Yiğit Ege ve Selin'in yanına gittim. Selin yerde apılıyordu, Yiğit Ege'de onu takip ediyordu.

"Ne yapıyorsunuz bakayım" deyip güldüm.

"Oynuyoruz Sude" dedi Yiğit Ege. Selin bana doğru geldiğinde gülümseyip onu kucağıma aldım ve öptüm.

"Güzel kızım benim, bak herkes senin için uğraşıyor burada" dedim, öyle bakıyordu.

"Akşam seni prensesler gibi yapalım annecim" deyip gülümsedim, o da güldü bana. Yiğit Ege koşarak babasının yanına gitmişti. Bizde biraz etrafı gezdik. Balonların hepsi şişirilmiş ve etrafa dağıtılmıştı. Yiğit Ege oynuyordu onlarla. Bir süre sonra her şey hazırdı. Çok güzel olmuştu ortam. Şimdi eve gidip hazırlanma vaktiydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bakıcı | BİTTİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin