44

1.9K 86 6
                                    

Burağın beni öpmesine izin vermiştim, üstelik bende ona yaklaşmıştım. Bana ne oluyor? Bu doğru mu bilmiyorum, ama şu an çok tuhaf hissediyordum. Bunu yaptığı için ona kızmıyordum, kızarmıyordum. Off! Yolum yol değil! Öpüşmeye devam ederken Burak kolunu belime sarıp beni çekti ve yatırdı. Elimin biri yanağında, biri omzundaydı. Onun bir eli belimde, diğer eli ile de yanımdaydı. Buna artık bir dur demeliyim! Onu göğsünden ittiğimde direk geri çekildi. Gözlerine baktım.

"Burak" dediğimde üzerimden kalktı, doğrulup nefes alıp verdim.

"Özür dilerim ben, ben kendimi kaybettim" deyip elini alnına koydu.

"Bu durumda sana gerçekten kızardım, çok ciddi söylüyorum çok kızardım ama bir şey diyemiyorum çünkü, bende yaklaştım" deyip nefes verdim.

"Burak lütfen, bana bir daha o derecede yaklaşma. Rica ediyorum bana bir daha yaklaşma" dedim.

"Haklısın, kusura bakma" dedi.

"Bu gerçekten son olsun artık. Bunlar iyi bir yere gitmiyor Burak anlıyor musun beni? Bizim bu yakınlığımız beni çok korkutuyor. Lütfen, bitsin artık bu" dedim.

"Bitti, gerçekten bitti" dedi, nefes verip kalktım ve kendi yatağıma geçip yattım. Gözlerimi kapatıp kendimi uykuya verdim.

*

Gözlerimi yavaş yavaş açarken esnedim. Gözlerimi ovuşturup Burağın yatağına baktım. Yoktu. Nefes verip doğruldum. O sırada giyinme odasından Burak çıktı.

"Günaydın" dedi.

"Günaydın" dedim, saatini takıp telefonunu aldı.

"Ben iniyorum" dedi, kafa salladım. O gittiğinde yataktan kalkıp banyoya girdim. İşlerimi halledip çıktım ve üzerimi giydim.

Topuklu ayakkabılarımı giyip odaya geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Topuklu ayakkabılarımı giyip odaya geçtim. Saçlarımı tarayıp maşa yaptıktan sonra makyajımı yaptım. Parfümümü sıkıp yatağıma ilerledim. Yüzüklerimi takıp telefonumu aldım ve odadan çıktım. Aşağıya inip mutfağa geçtim.

"Günaydın" deyip Yiğit Ege'nin yanaklarına öpücükler kondurduktan sonra Burağın yanına oturdum.

"Günaydın" diyerek karşılamışlardı.

"Dün ki kontrol nasıl geçti?" dedi Şevval Hanım.

"İyiydi, her şey gayet normalmiş" dedim, gülümsedi.

"Annenler mutlu oldu mu sizi görünce" dedi.

"Evet sevindiler, Burağı görünce de mutlu oldular onu beklemiyorlardı" deyip gülümsedim.

"İyi vakit geçirmişsinirdir umarım" deyip gülümsedi.

"Evet güzeldi" dedi Burak. Kahvaltıyı yaptıktan sonra Burak ile arka bahçeye çıktık. Salıncağa gidip oturduk.

Bakıcı | BİTTİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin