16

3.5K 136 3
                                    

Esneyerek gözlerimi açmıştım. İyice açıldıktan sonra yataktan kalkıp banyoya girdim. İşlerimi halledip çıktım ve üzerimi giydim.

Saçlarımı düzleştirip makyajımı yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı düzleştirip makyajımı yaptım. Yatağımı topladıktan sonra telefonumu alıp odadan çıktım. Aşağıya inip mutfağa girdim. Annemler kahvaltıdaydı. Annem babamla konuşmuştu ve babamda anlayış göstermişti.

"Günaydın" deyip gülümsedim ve oturdum.

"Günaydın kızım" demişlerdi, eskisi gibi. Kahvaltıya başladım. Telefonum çalmaya başladığında alıp baktım, Burak'dı. Annemler yüzüme soru sorar gibi bakıyorlardı.

"Burak" dedim ve telefonu açtım.

"Günaydın"

"Günaydın Sude, ben Şevval"

"Bir şey mi oldu Şevval Hanım?"

"Sude biliyorsun ki yarın düğün var. Her şey normal olsun istiyorum, bu bizim açımızdan önemli. O yüzden benimle buluşmanı istiyorum, sana güzel bir nikah elbisesi ve gelinlik alalım"

"Şevval Hanım nikah elbisesine falan gerek yok inanın. Sadece gelinlik giysem olur diye düşünüyorum. Zaten bu sadece kağıt üzerinde bir evlilik olacak. Ne Burak, ne de ben, ikimizde isteyerek orada olmayacağız. O yüzden gerek görmüyorum"

"Anlıyorum, her ne kadar formalite olsa da dışarıdan güzel gözükmeniz önemli. Cemiyetimizden birkaç kişi orada olacak, beni anlıyor musun?"

"Pekala, sizin için önemliyse olur"

"Yarım saat sonra biz geliriz. Anneni de getirebilirsin istersen"

"Tamam, görüşmek üzere"

"Görüşürüz"

Telefonu kapatıp cebime koydum.

"Şevval Hanım yarın ki nikah için onunla alışverişe çıkmamı istiyor. Nikah elbisesi ve gelinlik alacakmışız, onlar için önemliymiş, kabul ettim. Beraber gidelim anne" dedim.

"Tamam kızım" dedi annem. Hafif bir tebessüm ile kahvaltıma döndüm. Kahvaltıdan kalktıktan sonra annem ile beraber masayı kaldırmıştık. Telefonum çalmaya başladığında alıp açtım. Burak'dı.

"Biz geldik, hadi çıkın"

"Geliyoruz"

Telefonu kapatıp cebime koydum.

"Anne gelmişler, hadi çıkalım" dedim.

"Tamam annecim" dedi. Babam zaten bizden önce çıkmıştı. Bizde annemle evden çıktık ve arabaya bindik. Burağın yanına, öne binmiştim.

"Sen niye geldin ya, sana gerek yok biz beğenir alırdık" dedim.

"Aşk olsun karıcım" dedi, ona göz devirdim.

Bakıcı | BİTTİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin