Mesaj beni sevindirmişti, gülümsedim. Burak gelirken hemen yüzümü düzeltip telefonu koydum.
"Ben Selin'i getireyim" deyip odadan çıktım. Selin'in odasına girip onu aldım. Odamıza dönüp onu beşiğe bıraktım. Kıpırdadığında beşiği salladım. Yeniden uykuya daldığında beşiği bırakıp yattım. Birazdan uyandırırdı ama neyse. Burak bana yaklaştığında gülümsedim.
"Çok güzelsin" dedi, gülüp kafamı eğdim.
"Şöyle ani şeyler yapma" dedim, güldü.
"Çok utangaçsın, böyle değildin sen ne oldu?" dedi, ona baktım.
"Ya ne biliyim ben ilk defa aşık oluyorum" dedim, güldü.
"Gerçekten büyük konuşmamak lazımmış" dedi.
"Neden?" dedim, ne alaka şimdi?
"Sana aşık olmayı gerçekten hiç istemiyordum, baş belasıydın" dedi.
"Baş belasıydım öyle mi?" deyip yüzümü çevirdiğimde güldü. Yanağıma öpücük kondurup kolunu karnıma sardı.
"Benim tatlı baş belam" dedi, gülümseyip ona döndüm. Dudaklarına uzun bir öpücük bıraktıktan sonra geri çekildim. Alınlarımızı birleştirip gözlerimizi kapattık.
"İyi geceler güzelim" dedi.
"İyi geceler sevgilim" dedim.
*
Gözlerimi yavaş yavaş açmıştım. Derin bir nefes alıp verirken esnedim. O sırada yatakta tek olduğumu fark ettim. Doğrulup beşiğe baktım. Selin uyanıktı, kendi kendine çırpınıyordu.
"Günaydın bal böreğim" deyip gülümsedim, kalkıp banyoya girdim. İşlerimi halledip çıktım ve üzerimi giydim.
Saçlarımı tarayıp düzleştirdim. Makyajımı yaptıktan sonra takılarımı taktım. Yatağı toplayıp Selin'i aldım kucağıma. Onu emzirdikten sonra onun odasına geçtik. Güzel kıyafetler giydirmiştim.
"Aşkım benim" deyip gülümsedim ve yanağını öptüm. Onu kucağıma alıp odadan çıktım. Aşağıya inip mutfağa geçtik. Burak buradaydı.
"Günaydın" deyip gülümsedim, bize bakıp gülümsedi.
"Günaydın kadınlarım" deyip ikimizinde yanağına öpücük bırakmıştı. Kahvaltı sofrasını hazırlamıştı.
"Eline sağlık bebeğim" deyip oturdum.
"Afiyet olsun güzelim" deyip o da oturdu. Beraber kahvaltımızı yaptıktan sonra masayı topladık.
"Eve dönelim mi artık?" dedim, Civan ile görüşmem lazımdı.
"Böyle iyi değil mi?" dedi.
"Çok iyi ama evdekileri özledim, Yiğit Ege'de özlemiştir Selin'i" dedim.