Korkuyla Burağın omzuna dokundum. Bana döndüğünde kulağına yaklaştım.
"Beni takip eden çocuk merdivenlerin başında" deyip geri çekildim. Selin'i bana verip oraya gitti. Ben bir şey belli olmasın diye Mine'ye biraz daha poz verdim. Daha sonra annemlerin olduğu masaya geçtim. Selin'i anneme verdim, onu özlemişlerdi. Yusuf babama yaklaştım.
"Burak beni takip eden çocuğun peşinden gitti" dedim, kafa sallayıp o da gitti. Kısa bir süre sonra döndüler.
"Ne oldu?" dedim Burağa. Kaan dans müziği açtığında elimden tuttu ve piste çıktık. Dans etmeye başladık, herkes çıkmıştı.
"Kaçırdım" dedi, nefes verdim.
"Ama buluruz, canını sıkma" dedi, kafa salladım.
"Şu an sadece eğlenelim, olur mu?" dedi.
"Tamam" deyip gülümsedim. Alınlarımızı birleştirdik. Ona sevineceği haberi vermeli miydim? Gecenin sonuna kadar bekleyeyim bence.
Dansdan sonra Kaan hareketli şeyler açmıştı. Bizde ona göre dans etmeye başladık. Mine yine aralarda fotoğraf çekiyordu. Yorulduğumuzda masaya geçtik. Aile pozları vermiştik, daha sonra da bizim çocuklar ile fotoğraf çekinmiştik. Birkaç selfi yapmıştık."Düşündün mü?" dedi Şevval annem kulağıma.
"Evet, hazırım" deyip gülümsedim, o da gülümsedi.
"Biz gitmeden önce Selin'i emzir, gece ben bakarım ona" deyip göz kırptı. Ona gülümseyip göz kırptım. Burağın elinden tutup onu piste çektim. Dans etmeye devam ettik.
Gece sonunda gidenler ile vedalaşmıştık. Sadece kendimiz kalmıştık. Bir de bizim çocuklar. Şevval annem yanıma gelip kulağıma yaklaştı.
"Size birkaç kıyafet getirttim" deyip elinde ki çantayı bana uzattı. Gülümseyip aldım, teşekkür ettiğimde gülümseyip gitti. Diğerleri bir şeyler içiyordu. Çantayı masaya bırakıp Selin'i aldım ve bir odaya girdim. Onu orada emzirdikten sonra çıktım. Onu yeniden pusetine bıraktım. Çantayı alıp omzuma taktım. Kendi çantamı elime almıştım. Burağa yaklaştım.
"Bu gece Selin'e annen mi baksa?" dedim kulağına, alttan alttan gülerek bana döndü.
"Şu an buna hazır değilim" dedi, gülüp omzuna vurdum.
"Yukarıda ki odalardan birinde kalırız diye düşünmüştüm" dedim, elini belime sardı.
"Sen iste ben sana oteli kapatırım" dedi, gülüp önüme döndüm. Yağız bana bakıp göz kırptı. Ona gülümsedim.
"E bizde gidelim artık saat geç oldu zaten" dedi babam, kendi babam! Kalkıp onlarla sarıldım.
"Bizde çıkarız birazdan" dedi Burak elimden tutarken. Bize kafa sallayıp gittiler. Bizim çocuklarda gitmişti. Şevval annemlerde Selin'i alıp gitmişlerdi. Bizde yukarıya çıktık. Bir anahtar alıp yukarıya çıktık ve odamıza gittik.
"Sen gir, ben geliyorum" deyip yanağıma öpücük konurduktan sonra gitti. Kapıyı açıp girdim, kapıyı kapatıp ilerledim. Oda çok güzeldi. Biraz heyecanlıydım. Çantayı açıp İçindekilerine baktım. İçinde gecelik de vardı! Alıp baktım, ben bunlarla Burağın karşısına nasıl çıkacağım? Utanarak geceliği alıp banyoya girdim ve üzerimi değiştirdim.