Gözlerimi açtığımda istemsizce gülümsedim. Yataktan kalkıp banyoya girdim. Ilık bir duş alıp çıktım. Havluyu vücuduma sarıp saçlarımı da havlu ile sardım. İyi de tüm kıyafetlerim Burağın odasında. Nasıl alacağım? Telefonumu alıp Burağı aradım.
"Ne var?"
"Bana kıyafet getirebilir misin?"
"Neden gelip kendin almıyorsun?"
"Ya gelemem"
"Oldu canım, ayağına kadar getireyim bir de"
"Ya of! Şevval Hanımlar nerede?"
"Mutfak da hepsi"
"Senin odana gidene kadar beni görmezler dimi"
"Görmezler, bende birkaç işim var onları halletmek için çıktım şimdi"
"Tamam"
Telefonu kapatıp yatağa fırlattıktan sonra odadan çıktım. Kalbim deli gibi çarpıyordu. Hızlı adımlar ile yukarıya çıktım. Burağın odasına çıkıp içeriye girdim. Sessizce kapıyı kapatıp arkamı döndüğümde koltukta oturan Burağı gördüm. Beni baştan aşağı süzmüştü.
"Hani gitmiştin sen!" dedim.
"Gelememe sebebini şimdi anladım" deyip güldü beni süzerken. Hızla kıyafet odasına girdim. Kapıları kapatıp hızlıca üzerime bir şeyler giydim. Havluyu kirliye atıp çıktım.
"Yalancı" deyip Burağa kızgın bakışlarımı gönderdim.
"Valla ne yalan söyleyeyim o kadar kendini gizledin ki ne şekil geleceğini merak ettim" deyip güldü.
"Komik değil" dedim.
"Bir şey olmaz ya ne olucak ben kocanım senin" deyip güldü. Göz devirip kendi odama indim. Saçlarımı kurutup taradım. Telefonumu aldım ve odadan çıkıp mutfağa girdim.
"Günaydın" deyip gülümsedim ve oturdum. Günaydın diyerek beni yanıtlamışlardı. Burak'da gelip oturdu karşıma.
"Kuaföre gidecek miyiz?" deyip Şevval Hanım'a baktım.
"Gitmeyeceğiz canım, şimdi ben saçını yapacağım. Gelinlik giydiğinde gideceksin" dedi.
"Annem eskiden harika bir kuafördü" dedi Burak.
"Öyle mi? Bunu bilmiyordum" deyip gülümsedim.
"Evet, öyle. O yüzden acele et hemen başlayalım" deyip gülümsedi. Kahvaltıma devam ettim. Kahvaltı sonrasında Şevval Hanım ile Burağın odasına çıkmıştık. Bütün eşyalarım, makyaj malzemelerim buradaydı çünkü. Makyaj aynasının önünde ki koltuğa oturdum. Şevval Hanım saçıma başlamıştı. Saçımı yaptıktan sonra makyajımı da yapmıştı.
"Aşağıya inelim elbiseni giy" dedi, kafa sallayıp gülümsedim. Aşağıya inip misafir odasına girdik. Elbisemi alıp paravanın arkasına geçtim. Üzerimdekileri çıkarıp elbisemi giydim. Kutudan ayakkabılarımı çıkarıp onları da giydim.