31

2K 94 0
                                    

Onu kıskanmış olabilirdim ama bunu ona asla söylemezdim.

"Hayır kıskanmadım, sadece yaptığı doğru bir şey değildi. Üstelik sende buna izin verdin, seninde sesin çıkmıyordu gayet mutluydun" dedim, güldü.

"Belki de buna ihtiyacım vardır" dedi, şuna bak ya.

"Ah evet tabi, senin karın mumya sonuçta isteğini karşılayamaz. Ben burada böyle yatarım sen git onu yatağa at" deyip göz devirdim.

"Sude saçmalama dalga geçiyorum" deyip güldü.

"Ama beni ayırmak için bu oyunu yapman biraz acımasızdı. Gerçekten bir şey oldu sanmıştım ve endişelenmiştim" dedi.

"Numara yapmadım canım" dedim.

"İtiraf etmek zor bir şey mi ya? Hadi söylesene, seni kıskandım de" dedi Burak. O sırada kapı açıldı. İçeri giren Gamze'ydi.

"Yanlış bir zamanda mı girdim" dedi, Burağı tişörtünden çekip dudaklarına yapıştım. Yüzük olan elimi havaya kaldırdım. Burak afallamıştı. Bunu yaptığım için şu an çok utanıyordum, hatta çok çok çok! Kapı kapandığında geri çekildim.

"Özür dilerim" deyip yastığı alıp yüzüme kapattım. Çok utanıyordum.

"Buna artık bir son vermeliyiz" dedi.

"Bence de" dedim, yastığın altından konuştuğum için sesim boğuk çıkmıştı. Güldü.

"Beni kıskanıyorsun!" dedi uzatarak.

"Of evet kıskandım!" deyip yastığı yüzümden çektim.

"Kabullenmek güzel bir şey" deyip gülümsedi. Yalancı bir gülümseme atıp göz devirdim.

"Odaya onun girdiğini görünce beni öptün, onu kıskandırmak için" dedi.

"Balayında sende beni öpmüştün" dedim.

"Yani sıra tekrar bende" deyip güldü.

"Yani ödeştik, öpmek falan yok artık" dedim.

"Öyle olsun bakalım. Ayrıca Gamze benim sadece arkadaşım, onu yatağa atmayı falan da düşünmedim" dedi.

"Beni ilgilendirmez, hadi aşağıya inelim artık" deyip kalktım. Beni kucağına aldığında ona bakıp ofladım.

"Mızmızlanma" dedi. Odadan çıkıp yeniden salona döndük. Bizimkiler bize gülmüşlerdi. Gamze ortalıkta gözükmüyordu. Burak beni yine koltuğa bıraktı. Meltem ve Lina yanıma geldiğinde Burak Yağız ve Kaan'ın yanına gitti.

"Ne konuştunuz Yağız ile?" dedim Meltem'e.

"Ya konuştuk işte bir şeyler, romantik romantik konuştu" deyip gülümsedi Meltem.

"Siz bana Burak ile olayınızı baştan anlatır mısın?" dedi Lina.

"Ben Yiğit Ege'nin bakıcısı olarak girdim eve ilk olarak. 2 hafta kaldım, gitmeme 2-3 gün kala Meltem ile bara gitmiştik. Orada sarhoş olduk, Burak'da oradaymış, beni eve getirdi. Dalgınlıkla kendi odasına çıkmış, beni yatağa bıraktı. Sonra o sarhoş oldu, biraz konuştuktan sonra işte. Şu an hamileyim. Ailelerimiz düşündü, evlenmemize karar verdiler, bizde evlendik mecburen. Bebek doğduktan sonra boşanacağız" dedim.

"Üzüldüm" dedi, gülümsedim.

"Balayını anlat, ne yaptınız?" dedi Meltem.

"Öpüştük" deyip elimi yüzüme kapattı.

"Ne!" diye bağırmıştı ikisi de.

"Elektrikler gitmişti, şarap içiyorduk. Sonra o malum geceden sorular sordu bana. Sonra birden gök gürledi çok gürültülü bir şekilde. Bende refleksle ona sarıldım. Sonra pardon dedim, geri çekiliyordum. Elini belime sardı, burunlarımız hafif değiyordu. Sonra da öptü" dedim.

Bakıcı | BİTTİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin