82

1.8K 89 12
                                    

Korkuyla yüzüm düşerken Burağa baktım.

"Nasıl?" dedi Burak.

"İşte şaka bu" dedi hakim, herkes gülmüştü. Rahat bir nefes verip güldüm.

"Davalıların belirli ve geçerli bir boşanma sebebi olmadığından, boşanmaları reddedilmiştir" dedi hakim, gülümseyerek Burağa baktım. O da bana bakıp gülümsedi. Ona doğru ilerledim, o da bana doğru geliyordu. Birbirimizi bulduğumuzda kollarımı boynuna doladım. O da kollarını belime sarmıştı. Biraz sarıldıktan sonra geri çekildik. Burak parmaklarını parmaklarıma geçirdi. Daha sonra da hep beraber salonu boşalttık.

"Ya siz, ne zamandır?" dedi Kaan şaşkınca.

"Çok olmadı" deyip gülümsedim.

"Ne yalanlar söylemişsiniz?" dedi Burak, güldüler.

"Çocuklar" dedi Yusuf Bey, ona döndük.

"Sizin adınıza çok sevindim, ben zaten böyle olacağını biliyordum" dedi, gülümsedik. Daha sonra da babam yaklaştı.

"Kızım, emin misin?" dedi.

"Eminim baba, ben Burağı çok seviyorum" dedim, gülümsedi.

"Kızımı üzme sakın damat" deyip gülerek Burağa baktı. Burak güldüğünde sarıldılar. Bende Şevval Hanımla sarıldım. Ondan sonra annemle.

"Beni kandırdın mı?" dedi annem.

"Böyle öğrenin istedik" dedim, güldü. Geri çekilip yanağıma öpücük bıraktı.

"Hep mutlu ol annecim" deyip gülümsedi, bende gülümsedim.

"Oh be sonunda" dedi Yağız.

"Ay dayanamayacağım valla" deyip bize sarıldı Lina, gülerek bizde ona sarıldık.

"Sizi de şöyle gördüm ya, artık ölsem de gam yemem" dedi Meltem, güldük.

"E ben gelinimi bırakmam artık" diyerek elimden tuttu Şevval Hanım.

"Bende kızımı" deyip puseti aldı Burak.

"Tamam öyle olsun, kadının yeri kocasının yanıdır" deyip güldü babam, Burağa bakıp gülümsedim.

"Hadi evimize gidelim" deyip elimi tuttu Burak.

"Gidelim" dedim, adliyeden çıkıp arabaya bindik. Burağın arabasındaydık, artık evimize dönüyorduk.

"Seni çok seviyorum" dedi Burak.

"Bende seni çok seviyorum" deyip gülümsedim.

Eve geldiğimizde arabadan inip içeriye girdik. Kapıyı Nergis açtı, beni görünce gülümsedi.

"Sude" dedi heyecanla.

"Döndüm" deyip gülümsedim. İçeriye girip kapıyı kapattık. Burak ceketini çıkardıktan sonra salona geçtik. Şevval Hanımlar da gelmişti. Onlar gülümseyerek gelmişti.

"Ayy" dedi Şevval Hanım, kalkıp ona sarıldım.

"Sude, dönmene o kadar sevindim ki. Burak ve sen mükemmelsiniz" dedi, gülümsedim.

"Teşekkürler Şevval Hanım" dedim.

"Aaa" dedi, geri çekildiğimizde ellerimi tuttu.

"Artık Şevval Hanım demeni istemiyorum, bana anne de" deyip gülümsediğinde bende gülümsedim.

"Bilemedim ki şimdi ben öyle alıştım" dedim.

"Düzeltirsin" dedi, kafa sallayıp oturdum.

Bakıcı | BİTTİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin