Onları o halde görünce kan beynime sıçramıştı.
"Ne oluyor burada?" dediğimde geri çekilmişlerdi.
"Sude" dedi Burak.
"Ne!" diye bağırdım. Elini alnına koymuştu.
"Ben bölmeyeyim sizi ya devam edin!" diye bağırıp geri döndüm. Hızlı adımlar ile aşağıya indim. Adımı söylerek peşimden geliyordu Burak. Evden çıkıp Kaan'a gittim. Kapıya hiç kesmeden vurdum. Kaan kapıyı açtığında içeriye daldım.
"Sude, iyi misin?" dedi.
"Değilim!" diye bağırdım ona. O sırada Burak girdi içeriye.
"Sude bak açıklayabilirim" dedi Burak.
"Neyi açıklayacaksın ya! Gözlerimle gördüm! Gözlerimle gördüğüm şeyi bana nasıl açıklayacaksın!" diye bağırdım.
"Ortada kasıtlı bir şey yok" dedi.
"Boş boş konuşup da beni kandırma Burak! Ben göreceğimi gördüm! Hep bu anı bekliyordun dimi! Ona hep bir yakınlığın vardı! En sonunda dayanamadın dimi!" diye bağırdım.
"Ya arkadaşlar bir sakin olun ne oluyor?" dedi Kaan. O sırada içeriye Gamze girdi.
"Şeytan!" diye bağırıp Gamze'ye gittim ve saçlarını tutarak kafasını eğdim.
"Sen nasıl birisin ya! Evli adama sarkmak ne demek sen biliyor musun! Bunun adı orospuluk! Sende buna oldukça yakışıyorsun!" diye bağırdım. Burak ve Kaan onu elimden almışlardı.
"Seni öldüreceğim kızım!" deyip ona hamle yaptığımda Kaan beni tuttu. Burak onun yanındaydı.
"Onun yanındasın öyle mi! O orospunun yanındasın öyle mi!" diye bağırdım. Gamze gitmişti.
"Ya Sude bir dur! Bir dur artık! Ben onu öpmedim!" diye bağırdı Burak.
"Bende buna inandım! Gözlerimle gördüm be o halinizi! Allah kahretsin seni!" diye bağırdım ona.
"Sude, hiçbir şey gördüğün gibi değil!" diye bağırdı.
"Ya ne değil be ne değil! Bildiğin öpüşüyordunuz işte! Evde kimse olmasa yatağa da atardın dimi! Keşke evde olmasaydık tüh!" diye bağırdım, gözlerimden yaşlar süzülüyordu.
"Onunla ilgili böyle düşünmediğimi sana bin defa söyledim!" diye bağırdı.
"Ama o düşündü Burak! O düşündü! Ve sana bir hamle yaptı! Sende karşı çıkmadın! Bunu sende istiyordun! Ama ben aranıza girdim dimi çok özür dilerim kusura bakma! Başka zaman doya doya tamamlarsınız artık!" diye bağırdım.
"Saçmalamayı kes Sude! Ben onun hakkında öyle bir şeyi hiçbir zaman düşünmedim! O bana hamle yaptı evet! Ama ona hiçbir zaman yeşil ışık yakmadım ben!" diye bağırdı.
"Yeter ya, al şu yüzüklerini defol git" deyip yüzükleri çıkardım ve elini tutup avucuna bıraktım.
"Sude!" dedi yüksek ses tonuyla.
"Çık git Burak!" diye bağırdım.
"Of Gamze of!" diye bağırdı ve kapıyı sertçe çekerek çıktı. Hızlı nefes alıp veriyordum. Gözyaşlarımı silip koltuğa oturdum.
"Al su iç bir sakinleş" deyip bardağı uzattı. Bardağı titreyen ellerim ile alıp suyu içtim. Bardağı sehpaya bıraktım.
"İyi misin?" dedi.
"Biraz izin verir misin?" dedim.
"Tabi, sakinleş sonra konuşuruz" dedi, gözlerimi kapatıp derin nefesler alıp verdim. Karnımda ki ılık ağrılar gidiyordu yavaş yavaş. Kendime geldiğimde gözlerimi açıp Kaan'a baktım.