Civan Çetin'i tehdit mi etti? Yok artık, sanırım Civan gerçekten bırakıyor artık bunları.
"Nasıl yani?" dedi annem.
"Tehdit etmiş işte, Çetin'de adamlarını da alıp gitmiş. Yani artık bize zarar verecek kimse kalmadı" dedi babam, çok mutluydum.
"Civan'a inanmıyordum ama git gide inanmaya başlıyorum sanırım" dedi Burak, gülümsedim.
"Sude, bunlar senin sayende oldu. Sana çok teşekkür ediyorum, iyi ki varsın" dedi babam.
"Rica ediyorum, biz aileyiz artık her şey bizim için" deyip gülümsedim, onlar da gülümsediler. Burağa baktım, o da gülümsüyordu. Yanağıma bir öpücük kondurduğunda biraz utanmıştım.
"Biz yatalım artık, iyi geceler" deyip elimi tuttu Burak, kalktık.
"İyi geceler çocuklar" dedi annem, gülümseyip yukarıya çıktık. Selin'i odasından alıp kendi odamıza geçtik. Ben onu beşiğine bırakırken Burak üstünü değiştirmeye gitmişti. Beşiği biraz salladım, iyice uykuya geçtiğinde gidip bende üzerime pijamalarımı giydim. Makyajımı silip takılarımı çıkardım ve yattım. Burak'da gelmişti, yanıma uzandığında ona yaklaştım. Kolunu omzuma sardı.
"Seni çok seviyorum" dedim.
"Bende seni çok seviyorum" deyip saçlarımın arasına minik bir öpücük kondurduğunda gülümsedim.
"İyi geceler güzelim" dedi.
"İyi geceler hayatım" deyip gözlerimi kapattım.
*
Gözlerimi açıp esnedim. Gözlerimi ovuşturup etrafa baktım. Burak yoktu, uzanıp beşiğe baktım. Selin'de yoktu, Burak aşağı götürmüş olmalıydı. Kalkıp banyoya girdim. Ilık bir duş alıp çıktım ve üzerimi giydim.
Saçlarımı kurutup taradım ve maşa yaptım. Makyajımı yapıp takılarımı taktım. Telefonumu aldıktan sonra aşağıya indim ve mutfağa geçtim. Herkes buradaydı, gülümseyip günaydın dedikten sonra oturdum. Selin Burağın kucağındaydı.
"Günaydın bebeğim" deyip gülümsedim ona, bana gülmüştü. Hepimiz ona bakıp güldük.
"Karnı aç ama, kahvaltını yap benim prensesimi de doyur" dedi Burak.
"Tamam" deyip gülerek kahvaltıya başladım. Yemekten sonra Selin'i alıp onun odasına çıktım. Koltuğa oturup onu emzirdim. Gazını da çıkarttıktan sonra beşiğine yatırdım. Bir şeyler mırıldanarak onu salladım. Bir süre sallamıştım. Kapı açıldığında oraya baktım. Burak'dı.
"Bizim çocuklar geldi, bahçeye geçiyoruz uyuduğunda gel" diyerek yanıma geldi ve Selin'e baktı.
"Tamam, uyur şimdi zaten" dedim, kafa sallayıp gülümsedi ve gitti. Bende biraz daha salladıktan sonra uyumuştu. Kalkıp odadan çıktım ve aşağıya inip bahçeye geçtim. Onlarla selamlaşıp Burağın yanına oturdum.