2 Ay Sonra
Gözlerimi açıp esnedim. Burağın yatağına baktığımda uyuduğunu gördüm. Kalkıp banyoya girdim. İşlerimi halledip çıktım ve üzerimi giydim.
Odaya geçip saçlarımı taradım ve yukarıdan sıkı bir at kuyruğu yapıp uçlarına maşa yaptım. Makyajımı yapıp halka küpelerimi taktım. Aynadan karnıma bakıp gülümsedim. Şişlik iyice belli olmuştu artık. Hamile olduğumu kim görse anlardı. Gülümseyerek karnımı biraz okşadım. Daha sonra da Burağa gittim.
"Burak" deyip omzuna dokundum.
"Burak" deyip hafif sarstım. Hıı demişti.
"Hadi kalk" dedim, derin bir nefes alıp gözlerini açtı.
"Sanada günaydın" dedi.
"Günaydın" deyip gülümsedim.
"Hadi kalk bak ben iniyorum sende gel hemen" dedim, kafa salladığında odadan çıktım. Aşağıya inip mutfağa girdim. Günaydın deyip oturdum. Beni günaydın diyerek karşılamışlardı.
"Burak hâlâ uyuyor mu tatlım?" dedi Şevval Hanım.
"Uyandırdım o da gelir birazdan" deyip gülümsedim.
"Babam yok mu?" dedim Yusuf Bey'i kast ederek. Can buradaydı ve onun yanında Yusuf Bey dersem fazla resmi olurdu. Şevval Hanım'a kaşlarım ile Can'ı işaret ettim.
"Ha şey, o gitti. Akşam şirketin kokteyli partisi var onun için hazırlık yapıyorlar. Partiden önce yemek var, bizde gideceğiz" deyip gülümsedi. Mükemmel!
"Güzel" deyip gülümsedim ve kahvaltıya başladım. Bir süre sonra da Burak gelmişti. Şevval Hanım'ın yanağına öpücük kondurup yanıma oturdu.
"Babam nerede?" dedi Burak.
"Şirkete gitti, akşam kokteyl varmış" dedi Şevval Hanım.
"Evet onu biliyorum babam söylemişti" dedi Burak. Kahvaltıdan sonra salona geçtik.
"Sude, benim sana bir hediyem var" dedi çekinerek Can.
"Aa, ne hediyesiymiş bu?" deyip gülümsedim.
"Evet ne hediyesi durduk yere" diye atladı Burak.
"Getireyim" deyip kalktı ve gitti. Meraklanmıştım, bu çocuk bana ne alabilirdi ki?
"Ne hediyesi şimdi nereden çıkmış?" dedi Burak, ona ters bakışlar ile baktım.
"İçinden gelmiş almış canım ne var?" dedim. O sırada Can geldi. Kucağında şeffaf bir kılıf vardı. İçindeyse güzel bir elbise. Gülümseyip kılıfı kucağıma bıraktı.
"Gönül isterdi hepinize alayım ama biliyorsunuz, bu yüzden bir kişi seçmem gerekti. Bende onu seçtim, hem hamile olduğu için mutlu olsun istedim" dedi Can, gülümsedim.