3.7.1975
Nemohl se toho obrazu zbavit. Pořád měl před očima bezvládné tělo svého kamaráda. A pořád se cítil vinen. Je kouzelník a přesto nemohl pomoci. Je nejlepší přítel a přesto tomu nezabránil.
Již třetí den odcházel z mudlovské nemocnice se stejnou informací: Harryho stav se nezlepšil. Stále je v kritickém stavu.
Jakmile Harryho odvázal, běžel pro Rose, která zavolala sanitku.
Když pak slyšel rozsah zranění, které jeho kamarád utrpěl, zatmělo se mu před očima. Otok mozku, zlomená žebra, naražená játra, natržená slezina…Od té doby se Harry ještě neprobral. Leží na speciálním oddělení, kde se na něj Severus může dívat jen přes sklo.
Procházel městem a ani si nevšiml, že se spustil déšť, který se na jeho tvářích mísil se slanými slzami, kanoucími z jeho očí. Hlavou se mu honila spousta myšlenek, ale všechny měly společného jmenovatele. Harryho.
Jeho nenávist k mudlům se ještě znásobila. Nepochyboval, že zranění mají na svědomí zrovna mudlové. Co věděl, tak v okolí žádný kouzelníci nebydleli a především, kouzelníci by nepoužívali pěsti. Co však vůbec nechápal, byl důvod tohoto činu. Proč?
Jak tak procházel Crokeworthem dostal se až k domu Evansových. Na náladě mu to nepřidalo nýbrž naopak. Vzpomněl si na svůj poslední rozhovor s Lily a jeho nálada se stonásobně zhoršila. Zahlédl známou dvojici, tisknoucí se pod deštníkem.
Jistě, Petunie Evansová a Vernon Dursley. Nerozlučná dvojice, plná předsudků a přízemních názorů. Severus je nenáviděl. Nejen proto, že Petunie byla sestrou Lily, ale jejich názory a chování se mu přímo hnusilo. Za jiné situace, by je sledoval a poslouchal jejich rozhovor, aby se potom měl čemu zasmát spolu s Lily, ale dnes neměl náladu ani na tohle.
Jeho myšlenky se opět stočily k Harrymu. Kdyby se mu to stalo ve škole, madam Pomfreyová by ho jistě dala do pořádku. Jenomže mudlovští lékaři nemají lektvary a kouzla. Pak se mu náhle v hlavě zrodil plán. Neváhal a pospíchal domů.
Zasedl za stůl a popadl brk a pergamen. Byla to přece jen naděje.
Vážený pane řediteli,
Omlouvám se, za vyrušení během prázdnin, ale jedná se o vážnou situaci.Harry Jones, o kterém jsme spolu mluvili před pár dny, byl napaden a leží v mudlovské nemocnici. Bohužel, zdejší lékaři si s jeho stavem neví rady.
Nebylo by možné, aby se na Harryho podívala madam Pomfreyová? Chápu, že žádám příliš, ale obávám se, že mudlové si s tímto neporadí.
Předem děkuji za odpověď.
Severus Snape
Ještě jednou si psaní po sobě přečetl a otevřel okno. Na parapet položil pár sovích pamlsků a vyčkával, kdy se jeho Jessy objeví. Sovička to byla chytrá a mlsná, takže chvíli na to přiletěla.
Severus jí přivázal dopis k noze a s nadějí, že mu Albus Brumbál vyhoví, ji vypustil.
ČTEŠ
PROKLETÝ OBRACEČ : Harry Jones
FanficPrvní svazek ze série PROKLETÝ OBRACEČ James Potter při domovní prohlídce jednoho ze stoupenců Pána zla, zajistí obraceč času, který nese známky prokletí. Vezme ho domů, aby ho mohl řádně prozkoumat, ovšem malý Harry se k němu dostane a obraceč ho p...