42.rész

6.2K 230 28
                                    

Másnap reggel mikor kinyitottam a szemem egyből Blake felé fordultam de akkor realizáltam, hogy ő nincs ott. Csupán egy cetli fogadott a párnáján:

Bevásárolni mentem. Sietek haza,szeretlek❤️

Mosolyogva helyeztem vissza majd nagy nyújtózkodás után körbenéztem a szobában de be kellett vallanom, egyáltalán nem tetszett, amit láttam. A szekrény nyitva volt és csak be voltak szórva a ruhák, a kanapén mindenféle dolog hevert, Herceg játékai pedig össze-vissza voltak a földön.
Ide alapos takarítás fog kelleni.
Feltápászkodtam, belebújtam az egyik fekete melegítőjébe és szürke pólójába majd a fürdő felé vettem az irányt, ahol végül a kézmosó alatt találtam is takarítószereket.

Mielőtt elkezdtem volna benéztem a vendégszobába, hogy meggyőzödjek, Tracy elment. Az üres helyiség arról árulkodott, hogy nincs itt ezért megnyugodva kezdhettem neki a dolgaimnak.

Első körben összeszedtem a szétszórt szennyest és a lehúzott ágyneművel együtt elindítottam egy adag mosnivalót. Aztán letöröltem a polcokat, letisztítottam az ablakot, egy helyre tettem a játékokat majd felporszívóztam miközben Herceg csak unottan feküdt a kanapén és figyelte minden mozdulatomat. Mielőtt felmostam volna szemet szúrt a komódon lévő haldokló virág.

-Nem kaptál egy ideje vizet. -szólaltam meg az elszáradás felé tartó apró kis mikulás virág előtt, kezemben egy pohár vízzel. Meglepődve vettem észre, hogy egy csepp folyadékot sem szív magába ezért letettem mellé a poharat és elkezdtem az ujjammal tapogatni a föld részét, azonban csak recsegő hangot adott ki. Furcsállva nyúltam a virág fejéhez, amit végül egyben ki is tudtam emelni. Nem csoda, hogy meghalni látszott hiszen alatta épphogy volt egy kis föld de abból is kikandikált valami színes valami. Mikor elkezdtem meghúzni a kilátszódó részt egy kisebb papírdarab jött vele együtt viszont ebben volt még valami. Szétnyitva a fecnit 4 darab tasakot találtam amik tele voltak fehér porral. Belenéztem a váza aljába és mikor a kevés föld között kezdtem el kotorászni, kiemeltem még pár csomagolt pirulát is.

Nem kellett sok, hogy rájöjjek mik ezek.
A felismerés olyan volt, mintha mellbevágtak volna.
Azt állította, hogy annak az időszaknak már vége.
Ebben is hazudott?

-Megjö.. -sétált be nagy mosollyal Blake de amint meglátott, eltorzult az arca.
-Picsába! -túrt bele a hajába majd becsukta maga mögött az ajtót.
-Molly.. -jött volna közelebb de feltartottam a kezem, mire megtorpant.

-Mond, hogy ez nem az amire gondolok.
-sóhajtottam.

-Nem mondhatom amit hallani szeretnél. -hajtotta le a fejét.

-Azt mondtad, hogy vége van! -csattantam fel.
-Állítottad, hogy tiszta vagy!

-Tiszta is vagyok. -emelte fel védekezően a kezét.
-Esküszöm.

-Akkor miért vannak ezek a szobádban? -mutogattam a még mindig kezembe tartott zacskókra és pirulákra.

-Tracy hozta. -bökte ki mire olyan idegesség lepte el a teste, hogy konkrétan éreztem, ahogy szikrákat kezd el szórni a szemem.

-És miért adta neked? -kérdeztem ingerülten. -Lefeküdtél vele?

-Mondtam már, hogy nem! -csattant fel.
-Mikor beállított a kezembe nyomta.

-És mi a retkes kurva életért nem dobtad akkor ki őket? -szinte már ordítottam.
A csalódottság az egész testemet átjárta.

-Nem tudom. -válaszolta alig hallhatóan.

-Azt mondtad nekem.. -mentem közelebb.
-Hogy Mia miatt vagy erős mert nem akarsz neki csalódást okozni. Szerinted most büszke lenne rád?
-tettem fel az övön aluli ütést de egyszerűen nem voltam képes visszafogni magam. Nem is amiatt mert nem mondta el, hanem mert iszonyatosan aggódtam érte.

Save Me /BEFEJEZETT/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant