"A szív túl hamar szeret bele olyan dolgokba, amikbe csak a szemnek szabad"
Mielőtt felfoghattam volna, hogy mit is akar csinálni megfogta az arcom kétoldalt és magához húzott. Ahogy a szánk összeért minden megszűnt körülöttem létezni. A testem szinte fájdalmasan epekedett a fiú érintéséért, a szívem pedig úgy dörömbölt, hogy bármelyik pillanatban összeeshettem volna.
Nem bírtam tartani magam és az egyre rám nehezülő fiúnak a súlyát ezért Blakel együtt hátrálni kezdtem, míg a hátam az ajtónak nem nyomódott. Nem volt a mozdulataiban semmi tétovázás és én még lélegezni is elfelejtettem. Blake furcsa torokhangot adott ki ami félig nyögésnek, félig morgásnak hangzott.
A gyönyör apró borzongásokban futott végig az egész testemen és agyam kikapcsolt. Teljesen átvette ez az új érzelem a testem felett az irányítást és szabadjára engedtem az eddig mélyen elzárt vágyakozásaimat. Erőszakosan túrtam a hajába mire Blake a lábam alá nyúlt, én pedig gondolkodás nélkül engedtem neki felemelni, majd a csípője köré fontam a lábam.
Eleven szikra lobbant bennem, a szívem csaknem szétszakadt és a testem azonnal reagált Blake érintésére. Felfelé kezdett velem haladni, amit a lépcső egy kicsit megnehezített ennek ellenére egy pillanatra sem szakítottuk meg a csókot.
Miután beértünk a szobába Blake berúgta maga mögött az ajtót én pedig leereszkedtem.Felnéztem rá és mindketten úgy mosolyogtunk, mint az idióták. A nyakához nyúltam és visszahúztam a számhoz amibe éreztem, hogy belemosolyog. Mikor a nyelvét is átdugta semmiféle undor nem kapott el inkább egy kisebb nyögés szakadt fel a torkomból. Blake kezei mindent bejártak a testemen. A seggemet megmarkolva újabb vággyal teli morgás hagyta el a száját nekem pedig ez volt az a pillanat, ahol minden gátlásom leomlott.
Rettenetesen akartam őt.Megszakítottam a csókot és levettem magamról a felsőmet.
-Megmondtam, hogy 85c. -mosolyodott el pimaszul a melleimet bámulva.
-Hallgass már el. -nevettem el magam mire a fedetlen nyakamra kezdett el apró puszikat adni.
Az egész testem libabőrtől szenvedett és mikor már nem bírtam a túlfűtött testemmel újra visszahúztam őt a számhoz miközben az ágyára ereszkedtünk.
Egy mozdulattal lekapta magáról a pólót és az anyám... Ez a test.. Nem volt szétgyúrva de jól látszódnak a kidolgozott izmai.Blake a szoknyám gombjánál matatott amit pillanatok alatt ki is gombolt. Nem akartam arra gondolni, hogy honnan is ilyen profi a vetkőztetésben. A harisnyámmal már nem is bajlódott, egyszerűen csak letépte rólam majd a bunyim vonalánál apró puszikkal halmozott el.
Egy hangos nyögés szabadult fel belőlem mire Blake beakasztotta az ujját a fehérneműmbe és felnézett rám, én pedig bólintottam.Lehúzta rólam az apró ruhaanyagot majd a száját megnyalva a combjaimat széttárva a fejét a puncimba nyomta. Először szép lassan nyalogatta majd hevesebb módba kapcsolt hiszen a csiklómat kezdte el beszívni. Mindkét kezemmel a lepedőjét kezdtem markolászni az egyre szétfeszítőbb vágyakozás miatt.
Blake felnézett a lábam közül és ahogy felfelé mászott mindenhova puszikat kezdett adni. Mikor a fejem fölött volt a jobb karjával megmarkolta a bal mellem én pedig egyből lehúztam magamhoz és átdugtam nyelvem a szájába.
Imádtam.
Imádtam minden percét.Blake keze lejjebb csúszott és mikor megéreztem a kezét a csiklómon azt hittem azonnal elmegyek. Hangos nyögések hagyták el a számát miközben Blake a csiklómon körözgetett egyre gyorsabban. A következő pillanatban pedig már az egyik ujját is belém dugta aminek következtében felmordult.
-Olyan nedves vagy. -nézett vágytól túlfűtött szemmel. Semmit nem tudtam reagálni mivel még egy ujját belém dugta mire felnyögtem.
-Gyönyörű vagy. -suttogta a fülembe.
YOU ARE READING
Save Me /BEFEJEZETT/
RomanceA nevem Molly Henderson. Eljött a nap, mikor 2 hosszú év után végül hazaköltözöm. Egészen eddig egyedül küzdöttem meg a démonjaimmal és hazugságokat halmoztam fel, saját magam védelmére. Titkai mindenkinek vannak, viszont azok előbb vagy utóbb ki...