-Az ítéletet meghoztuk. - szólalt meg a bíró majd a teremben hirtelen csönd lett. A szám belsejét olyan erősen haraptam, hogy éreztem keserű vérem ízét. -A benyújtott bizonyítékok alapos vizsgálata után a bíróság egyhangúan meghozta a döntését. Eathen Roy december 13.-án este Molly Henderson lakásához ment, majd az áldozat akarata ellen, a házába tört, ezt követően pedig testileg bántalmazta. Tekintve, hogy az áldozat, Molly Henderson sérülései 8 napon belül gyógyuló így könnyű testi sértésnek számít.-mondta a bíró én pedig kezdtem kétségbe esni. Ennyi lenne vajon? Megússza? - Ez viszont még nem jelenti azt, hogy eltudjuk fogadni Eathan Roy ügyvédje által benyújtott bizonyítékot mivel pár SMS-ből nem deríthető ki érdemleges információ. A betörést és a könnyű testi sértést bizonyítása után, a büntetőjogi törvénykönyv Btk. 164. § paragrafikus pontja alapján Eathen Royt a bíróság vétkesnek találja. A bűntetés három évig terjedő szabadságvesztés, ami alatt 1 év letöltendő börtönbüntetést szabtunk ki majd ha megfelelő viselkedést tanúsít a vádlott, akkor a bíróság engedélyezi, hogy a további 2 évre átszállítsák egy fegyházba. - kopácsolta meg az asztalt. Nem tudom, hogy miért éreztem ezt a megfogalmazhatatlan kavalkádot. Örültem, hogy megbűnhődik azért, amit tett viszont valamilyen módon mégis sajnáltam.. Ha nem találkoztunk volna akkor most nem ülne ott a vádlottak székében.. Még ő is fiatal és nem akartam elcseszni az életet, mégis úgy érzem, hogy sikerült. Sosem fogok neki tudni megbocsájtani viszont tudom, hogy a történetünkben én is hibás vagyok... Ha nem is mondom el neki de titokban remélem, hogy lenyugszik ezalatt az egy év alatt és a fegyházba szállítása után szépen, lassan visszakapja az életét majd újra tudja kezdeni valahol máshol..
-Walter Brown által benyújtott bizonyítékot a bíróság elfogadta. A bizonyíték megmutatja, hogy Eathen Roy valóban megfenyegette üzenetben a jelen lévő Blake Collinst.-folytatta a bíró. - Azonban Blake Collins 8 napon belül gyógyuló testi sertést okozott a vádlott, Eathen Roynak. A szakorvos véleménye szerint olyan pontos ütéseket adott a vádlottnak, hogy az érezze a fájdalmat viszont ne legyen nagyobb baja. - mondta a bíró, mire Blake halványan de el mosolyodott. Legszívesebben most én mentem volna oda hozzá és törtem volna el az orrát. Hogy képes ilyenkor mosolyogni? -Figyelembe véve az áldozat vallomását is, a bíróság arra a döntésre jutott a bizonyítékok alapos vizsgálata után, a büntetőjogi törvénykönyv 67. § (1) paragrafusa alapján, hogy Blake Collinsot ártatlannak találja. - mondta ki a bíró, mire a hatalmas kő ami eddig szinte fulladásig növekedett bennem, hirtelen mintha eltűnt volna.- Azonban, hogy tisztában legyen a cselekedeteivel, a bíróság 30 óra jóvátételi munkára ítéli. Ha ezen munka elvégzését egy éven belül igazolja, bűntethetősége megszűnik. Viszont ha nem tesz eleget ennek munka elvégzésére, akkor a bíróság további büntetést szab ki. - kopácsolta meg újra az asztalt.
-Miért csak én kerülök börtönbe? - állt fel hirtelen Eathen. - Miért az én életem lett csak szétbaszva?
-Kérem fogja vissza magát a saját érdekében. - komorodott el a bíró.
-Lefüzették ugye? - kiabált Eathen a bírónak. - El sem szabadott volna fogadnia annak a tetünek. - mutatott Walterre. - A bizonyítékát.
-Eathen Roy, másodszor figyelmeztetem.Harmadjára kivezettetem a teremből. - válaszolta a bíró.
-Nekem már úgyis kurvára mindegy. - nevette el magát. - Nem tudtam, hogy a szerelemért ilyen árat kell fizetnem. - nézett rám Eathen..A megnyugvás amit éreztem újra fujtogató érzéssé alakult át. - A szart is kiverték belőlem és rohadt megrováson kívül semmivel nem büntetik. Ezt nevezik magukat igazságnak? - üvöltötte téli torokból.
-A sérülések amiket Blake Collins okozott Önnek, ugyan látszik viszont a kisebb véraláfutásokon kívül semmi baja nem lett...-folytatta volna a bíró.
YOU ARE READING
Save Me /BEFEJEZETT/
RomanceA nevem Molly Henderson. Eljött a nap, mikor 2 hosszú év után végül hazaköltözöm. Egészen eddig egyedül küzdöttem meg a démonjaimmal és hazugságokat halmoztam fel, saját magam védelmére. Titkai mindenkinek vannak, viszont azok előbb vagy utóbb ki...