43.rész-Szeretlek

7.8K 232 27
                                    

Az idő úgy telt, mintha felgyorsították volna. Valójában pedig csak Blakel voltam, Stellel telefonáltam vagy pedig tanultam és a napjaim ezáltal iszonyat módon gyorsan teltek el. Ezek közül leginkább a tanulással foglalkoztam hiszen muszáj volt rászánnom magam a kevesebb mint egy hónap múlva eljövő vizsga miatt. A tételek kidolgozása illetve bemagolása teljesen leszívta az agyam de ennek ellenére mindig szakítottottunk időt egymásra Blakel. Nem hoztuk fel azóta a drogos témát, ennek ellenére titokban mindig megnéztem a vázát ha nem tartózkodott a szobában.
Hazudnék ha azt mondanám, hogy teljesen elhittem neki, hogy leáll vele és rettentően féltem, hogy a történelem megismétli önmagát. Ez nem olyan pitiáner dolog, mintha cigizne... Ezzel bármelyik percben elveszítheti az önkontrollt és megölheti magát.

Mosolyogva ülök Blake kocsijában. Igen vett magának egy éjfekete Audi A6-ot.Tudom,hogy sokat dolgozott ezért a kocsiért. Isabelle egyik régi ismerőse építkezéseken dolgozik és felvette Blaket. Suli után mindig odajárt, sőt szinte minden hétvégét is ott töltötte. Nem sokat lehettünk együtt mivel őt is lefoglalta a munka vagy a tanulás de sosem hanyagoltuk el a kapcsolatunkat.

Egy hirtelen ötlet pattant ki a fejemből.Kikapcsoltam a biztonsági övet.

-Itt kanyarodj be. - fordultam Blake felé aki ugyan furcsállva nézett de eleget tett a kérésemre.Tudtam, hogy ez egy kis út ahova csak az erdészek járnak mivel így jutnak el az erdőhöz. Egy szóval: Szinte soha senki nem jár erre.

Ahogy leállt a kocsi lassan átmásztam Blake ölébe, ügyelve arra, hogy nehogy kificamodjon a lábam. Lovagló ülésben helyezkedtem el rajta majd mosolyogva néztem a szemébe miközbe elhajoltam mellette, hogy hátrébb állítsam az ülést. Olyan közel voltunk egymáshoz, hogy éreztem a szívverését. A hátam a kormánynak feszült de jelen pillanatban nem érdekelt. Blake valószínűleg már tudta mire készülök mert pimaszul elmosolyodott. Megfogta az arcomat és minden habozás nélkül lecsapott rá. Ennél több nem is kellett, hogy bevessem a nyelvem. Ezzel sosem fogok betelni..Ahogy olyan finoman ér hozzám, mintha törékeny lennék de mégis mohón akar engem. Blake szája elválik az ajkamtól és a nyakamra siklik le. Éppen elég ahhoz ez a mozdulata, hogy nedves legyek. Sosem fogom megérteni, hogy egy másik ember hogy képes ilyen érzéseket és szenvedélyt kihozni a másikból. Beletúrok a hajába majd a fülcimpáját kezdem el harapdálni.

-Másszunk hátra. - súgom bele a fülébe.

-Nem. - rázza a fejét de a száját nem vette el a nyakamról. Szívogatni kezdte én pedig már alig bírtam magammal. - Tetszik ez a látvány ahogy az ölembe ülsz. - válaszolta én pedig már éreztem a megkeményedett farkát ahogy a farmerjéhez tapad. Lassan elhajoltam tőle és végig a szemébe nézve lehúztam magamról a pulcsim.Szerencsére már vége a télnek így nem szükséges a nagykabát.Ahogy meglátta a vörös melltartóm a szájába harapott.

-Miért csinálod ezt velem? - suttogja majd megmarkolta a jobb mellem. Mosolyra húzom a számat majd segítek őt is kibújtatni a ruhájából. Végigsimítottam a karján ahol a a tetoválása van majd a kemény mellkasán. Blakenek mindig szívdöglesztő teste volt de mióta az építkezésen dolgozik azóta még nyálcsórgatóbb a látvány ami elém tárul.

Blake kikapcsolta a melltartóm és tétlenkedés nélkül lecsapott a melleimre amik már ígyis kő kemények voltak. Sosem hittem, hogy másra is jók a gyermek szoptatáson kívül ez a testrészünk de Blake beibizonyította, hogy igenis jók még másra is. A combom megfeszült ahogy gyengéden harapdálta őket és akaratlanul is felnyögtem. Kivételesen nem volt rajta öv ezért könnyen kigomboltam a nadrágját.

-De kis mohó valaki. - mosolygott rám.

Az én nadrágomtól is gyorsan megszabadultam. Mivel már fogamzásgátlót szedek nem szükséges az óvszer miatt aggódnunk. Eleinte féltem mivel sokaknál hízást, pattanást, hányingert és egyéb mellékhatásokat is okozhat de én semmi ilyen nem tapasztaltam magamon, így folytattam a szedését.

Save Me /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now