-Hol van már apa? - toporzékolt mellettem Mia. - El fogunk késni.
-Nyugodj meg szívem, még van 5 percünk. - néztem rá az órámra. Őszintén szólva én is ideges voltam, csak én próbáltam leplezni. Már múlt héten megígérte Mianak, hogy részt vesz a családi estén és ha felültette a lányunkat akkor komolyan mondom, hogy megfojtom.
-Anya még át is kell öltöznöm. - sietettett Mia, mire csalódottan sóhajtottam egyet majd utoljára végig pásztáztam az óvoda külterét de hűlt helye sem volt az általam keresett személynek.
-Biztos valami dolga akadt. - mosolyogtam rá Miara aki csak lebigyesztett szájjal bólintott.
-Jó reggelt Miss Henderson. - mosolygott rám Mia óvodai csoportvezetője.
-Jó reggelt Miss Kelly. - köszöntem vissza majd mosolyt erőltettem az arcomra. Rühellem ezt a nőt. Kivételesen nem azért mert a magas szőke, műmellű nők csoportjába tartozik hanem azért mert alapjáratok egy tyúkagyú liba, aki nem alkalmas gyerekek felügyeletére. Már többször háborogtunk a többi szülővel, hogy ez nem elfogadható hiszen mikor korán reggel hozod be a gyereked az oviba nem két nagy csöcst akarsz a képébe és ezen felül pedig az itt betöltött szerepe az annyiból állt, hogy egész nap a telefonját nyomkodta. Természetesen az igazgatót nem nagyon érdekelte a mondókánk, hiszen melyik 60+-os bácsika nem élne ezzel a lehetőséggel? Csak azt nem értem, hogy az öreg fráter miért nem a kisgyerekek érdekeit nézi. Ez alatt pedig azt a többször előforduló esetet is értem, hogy nem egyszer volt már, hogy a többi anyukával arra jöttünk be az oviba, hogy a gyerekünk eszi a homokot, míg a nő a telefonja tartalmát érdekesebbnek találta mint az adott helyzetet.
-Ügyes legyél. - gugoltam le Miahoz majd adtam egy puszit az arcára.
-Én leszek a legjobb fa a világon! - vigyorgott rám majd megfogta csöcsike kezét és elsétált vele átöltözni.
-Szőke picsa. - makoktam miközben néztem a távolodó alakját.
-Tisztában tetszik vele lenni, hogy egy óvodában van? - szólalt meg egy hang a fülem mellől. Én úgy megijedtem, hogy természetesen a gugolásból, amiből nem álltam fel, úgy ahogy voltam előre estem. Szerencsére gyorsak voltak a reflexeim és a kezeimmel feltudtam fogni az esést, így nem loccsant szét a fejem a padlón.
-Normális vagy te idióta? - kezdtem el a műsort miután észhez tértem. Fogalmam sincs, hogy ki áll mögöttem míg ki nem söpörtem a hajam a szememből.
-Kíváncsi lennék, hogy jelen pillanatban ha ránk néznének melyikőnket tartanák idiótának. - nevetett fel jóízűen.
-Dugulj el. - néztem rá mérgesen majd feltápászkódtam. A kezét felém nyújtotta, hogy felsegítsen de idegesen ellöktem. - Amúgy meg késtél. Mia már azt hitte, hogy nem is jössz.
-Sose hagynám ki a lányom produkcióját. - kacsintott rám. - Csak Herceggel volt egy kis gigszer. Az a bolond mostanában állandóan kiszökik és elkezdi a szomszéd törpéjét dugni. - váratlanul ért ez az információ így hangos nevetésben törtem ki. - Ne nevess. - tartotta fel a mutató ujját, mire nagy erőlködés után de visszafogtam magam. - Már 3 kertitörpéjét összetörte és mindet kikellett fizetnem. Mint kiderült nem a legolcsóbb fajtájúak azok a szarok. Csak tudnám, hogy mi az Istenért vesz valaki ennyi pénzért a kertjébe egy rohadt tárgyat.
-Az igazi kérdés inkább, hogy egy kutya mi az Istenért dugja őket. -nyeltem félre, mivel nem tudtam tovább visszatartani a nevetés. Ennek már Blake sem tudott ellenállni, hiszen mosolyogva rázta a fejét.
-Na menjünk, üljünk a helyünkre. - szedtem össze magam.
-Amúgy meg. - szólalt meg miközben a székünk számát kerestem.
YOU ARE READING
Save Me /BEFEJEZETT/
RomanceA nevem Molly Henderson. Eljött a nap, mikor 2 hosszú év után végül hazaköltözöm. Egészen eddig egyedül küzdöttem meg a démonjaimmal és hazugságokat halmoztam fel, saját magam védelmére. Titkai mindenkinek vannak, viszont azok előbb vagy utóbb ki...