Katsu; kahverengi saçlı, yeşil gözlü ve üstelik yakışıklı bir yüze sahip atletik birisiydi. Orta gelirli bir ailenin tek çocuğu olarak büyüdü ve pek arkadaşı yoktu. tek hobisi spor yapmaktı. Henüz 8 yaşındayken katıldığı yüzme kursundaki eğitmeni onun yeteneğini anladı ve bir şampiyon yetiştirme heyecanıyla yanıp tutuştu.
Bir zaman sonra yüzme kursundan sıkılıp basketbol oynamaya karar verdi ve eğitmeni onun yeteneğini fark edip bu yetenekle takımını profesyonel lige sokma umudu ile onu eğitti.
10 yaşındayken basketbol kursundan da sıkılan Katsu tenis oynamaya karar verdi. Eğitmeni daha ilk dersten yeteneğini anladı ve- Katsu, o ilk dersten sonra sıkıldı ve bir daha tenis kursuna gitmedi.
Okçuluğu denemek isteyen Katsu, okçuluk kursuna kaydoldu. Eğitmeni yeteneğini fark e- İlk atışı ile oku hedef tahtasının tam ortasına atıp kursu bıraktı.
Daha sonra dövüş sporlarına ilgi duyan Katsu, kendo eğitimi almaya karar verdi. Eğitme- Kursun en iyi öğrencisini 10 saniyede yenip kursu bıraktı.
Yeni sporlar arayan Katsu, 13 yaşına kadar onlarca spor eğitimi alıp bıraktı. Bir gün maymun iştahlı Katsu yeni bir spor ararken bir kız çocuğu sesi duydu.
[Kız Çocuğu: Aah! Ne güzel bir araba!]
Katsu hızlıca kafasını çevirdi ve dehşet verici manzarayı gördü. Yolun karşısındaki dükkanda aylardır beklediği filmin ertelenmiş olduğu haberini görmüştü.
Üzüntüyle kafasını çevirirken yolun ortasında durmuş ona hızla yaklaşan arabaya bakan bir kız çocuğu gördü. Araba ile kızın arasında 10 metre kadar bir mesafe vardı.
Katsu 13 yaşına kadar aldığı tüm eğitimlerin getirdiği çeviklikle yola atladı ve kızı itti. Hızla gelen araba Katsu'ya çarpmamak için direksiyonu kırdı ve yine küçük kıza yöneldi.
Son bir sıçrayışla küçük kızın ayağını tutup kendine çekti ve onu diğer tarafa fırlattı. Tam kızı kurtardı diye rahatlarken ayağı kaydı ve arabanın önüne düştü.
Katsu çarpmanın etkisiyle havaya savrulurken içinden şöyle geçiriyordu...
-SOKAYIM SOKAYIM SOKAYIM! BU AKŞAM DİZİMİN YENİ BÖLÜMÜ VARDI!-
Katsu bu sözlerden sonra bilincini yitirdi.
Bilinci yavaşça açılıyordu. Hastane makinelerinden gelen *bip* seslerini duyuyordu. Gözlerini tamamen açtığında, bir hastane odasında, başında bekleyen annesini gördü.
Bedeninde bir şeylerin ters gittiğinin farkındaydı.
-Ne acı... Ne ağrı hissediyorum... Bir saniye! BACAKLARIMI DA HİSSETMİYORUM!-
Bu olaydan sonra 16 yaşına kadar depresyon dolu bir hayat yaşamaya başladı. Spor yapamadığı için kilo alıyordu. Tek yaptığı bilgisayar başında zaman geçirmekti. Okul notları giderek kötüleşiyordu. Beden eğitiminden 0 aldıktan sonra depresyonu daha da sertleşmişti.
Dağınık ve leş gibi kokan odasında interneti turluyordu.
[Katsu: Hmm... Bugün de ilgi çekici bir şey yok...]
Vahşice aşağı doğru kaydıran Katsu yanlışlıkla bir reklama tıkladı ve açılan sayfayı kapatmak için faresini çarpı tuşuna götürürken gözü reklamdaki bir ayrıntıya takıldı.
YAZAR OLMAK İSTEYENLER İÇİN İPUÇLARI
Katsu'nun zihni bir anlığına aydınlanmıştı. Durumunu da göz önünde bulundurduğunda -Neden yazar olmuyorum ki?- diye geçirdi içinden.
Böylece birkaç makale okuyup ilk romanına başlayarak yazarlığa ilk adımını attı.
Romanını paylaştığı sitede, romanı giderek artan bir popülerlik kazanıyordu. Sonunda sıkılmadan yapabildiği bir hobi bulmuştu. Hikayesi o kadar iyi ilerliyordu ki artan hayran kitlesi ona mesajlar göndermeye başlamıştı.
Herkes romanın sonunu merak ediyordu, herkesin farklı bir beklentisi vardı. Öyle zamanlar oldu ki romanın sonunu istedikleri gibi yaptırmak için tehdit mesajı yollayan kişiler bile olmuştu.
Katsu romanının son bölümüne yaklaştıkça gerginliği artıyordu. En sonunda ise o gün gelmişti.
[Katsu: Ne yapmalıyım? Herkesi tatmin edecek bir son olmalı... Bu son, gelecekteki kariyerimi belirleyecek... Hayır! O tehdit mesajlarından sonra... Ölebilirim bile...]
Katsu'nun heyecanı giderek artıyordu. Gecenin bir vaktinde kendi odasında oturmuş düşünüyordu. Yazarlığa başladığından beri hayatı güzelleşmeye başlamıştı. Ufak sponsorluklar ile az biraz para da kazanmaya başlamıştı. Hayatını bu yönde yaşamaya kararlıydı ancak ne yapmalıydı?
[Katsu: Sanırım-] (Kalbini tutarak)
Katsu göğsünde büyük bir ağrı hissediyordu. Midesi bulanmaya ve başı dönmeye başlamıştı nefes almakta zorlanıyordu.
-Kalp krizi mi!? Evde yalnızım... Annem sabaha anca döner. Bilincim... Hayır... Neden her şey tam iyiye gidiyor derken...-
Saat tam 00.00'a geldiğinde Katsu'nun kalbi durmuştu. 7 Şubat onun öldüğü gündü. Aynı zamanda da doğduyu gündü.
[???: Ne tatlı bir bebek...]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kristal Gül Serisi 1: Dünyanın En İyi Light Novelinde Normal Bir Gün (1. Kısım)
FantasyEskiden her türlü sporda çok yetenekli olan Sasaki Katsu isimli genç, bir gün bir trafik kazası geçirir ve belden aşağısı felç kalır. Artık eski hobilerini yapamayacak durumda olan Katsu, kendini yazarlığa adar. Aylar sonra ilk romanının sonunu nası...