800 yıl önce...
İblis Lordu'nun uyandığı gün...
[Fiamma: Yüksel, ey yüce olan! Seni engelleyebilecek hiçbir güç kalmadı!]
Dünyanın en soğuk bölgesinde bulunan ve dünyanın en yüksek dağı olan Haimi dağının tepesindeki mühür taşının önündeki 5 kişilik cadı tarikatı, İblis Lordu'na hizmet eden atalarının izinden gelip, efendilerini uyandırmak için en güçlü büyülerini kullanıyorlardı.
Ayinin ortalarına geldiklerinde, arkalarında oluşan uzaysal yırtılmanın içinden bir kadın çıktı. Orenda'nın annesi olan bu kadın, Uzay Cadısı Marigold Periculum olarak bilinirdi. Saçları ve gözleri, uzaydan alınmış bir parça gibi görünüyordu.
[Marigold: Dünyanın düzenini hiçe sayan davranışlarınıza bir son vermek için buradayım!]
[Fiamma: Artık bunu durduramazsın Marigold!]
Marigold, elinde oluşturduğu kozmik kılıç ile saldırıya geçti. Çevresinde açılan uzay yarıklarından fırlayan kılıçlar da etrafında dönüyordu.
[Fiamma: Dördünüz de kendinizi feda edin!]
Fiamma'nın yanındaki 4 cadı da tereddüt etmeden ileri atılıp ellerinden gelen en güçlü bariyer ile Fiamma'yı korumaya başladılar.
[Fiamma: Hamile halinle buralara kadar gelebilmene şaşırdım!]
[Marigold: Gelecekte karşılaşacağı düşmanların zayıflıklarını öğrenmesi için onu karnımda dondurdum! Şeytan Lordu uyansa bile bu kız her şeyi çözecek! Tanrı'ya ulaşmasını sağlayacak bir güç ile doğacak!]
[Fiamma: Bebeği de seninle birlikte öldüreceğim!]
Bariyerleri zorlayan Marigold, gücünü baskılayıp tüm bariyerleri parçaladı ve 4 cadıyı da tek hamlede öldürdü. Fiamma'yı öldürmek için koştuğu sırada, büyük bir patlama yaşandı. Geri savrulduğu yerin önündeki bir taşın arkasına sinip etrafın sakinleşmesini bekledi. Fiamma'nın kahkahalarını duyunca, kafasını çıkardı. Havada duran mühür taşının önünde, kollarını açmış kahkaha atan Fiamma'yı gördü.
[Fiamma: Lordumuz tekrar döndü!]
[[Marigold: Özür dilerim Orenda.]]
Marigold, karnındaki bebeği bir büyü küresine aktardı ve dağdan aşağı fırlattı. Bulunduğu taşın arkasından çıkıp Fiamma'nın kellesini, bedeninden ayırdı. Kafasını kaldırdığında ise Şeytan Lordu ile yüzyüze geldi.
--------------------------------------------------------------
[[Fiamma: Tanrı'nın geldiği dünyayı cehennemden beter hale getireceğim...]]
--------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kristal Gül Serisi 1: Dünyanın En İyi Light Novelinde Normal Bir Gün (1. Kısım)
FantasyEskiden her türlü sporda çok yetenekli olan Sasaki Katsu isimli genç, bir gün bir trafik kazası geçirir ve belden aşağısı felç kalır. Artık eski hobilerini yapamayacak durumda olan Katsu, kendini yazarlığa adar. Aylar sonra ilk romanının sonunu nası...