Bu plan bence ve tüm uyumsuzlarca da Furlan ve Ezma'nın, ve bize kötülük yapan ya da yapacak olan herkesin sonunu getirecekti.
"Şimdi hafi harekete geçelim, Afra Furkan'ı ara."
Ateşin'in komutu ile harekete geçtim ve elimi telefonuma uzatıp arama kısmından Furkan'ı bulup aradım.
Uzun bir süre çaldıktan sonra açan olmayacak diye telefonu kapat.ak için par.agimi götürüyordum ki birden telefon açıldı ve acılığı açılmaz Mert hemen kulağını yanağına dayayıp konuşmaları dinlemek için harekete geçti.
"Ooooo güzellik senin numaran düşer miydi ya bu telefona?"
"Dünkü hediyeni aldım, ne yalan soylıyım hala şok oluyorum sana, sendeki bu cesaret hayran okunası gerçekten."
Furkan derin bir nefes verdi ve bir şeyler içtikten sonra konuşmasına devam etti.
"Bay Uyumsuz kudurmuştur sinirden değil mi?"
"Aslında hayır, çünkü evde değildi, Mert günlerdir ortada yok kayıp, yer urlarımdı yerin dibine girdi resmen ben evde tektim ve diğerleri de odalarındaydı. Neyseki kimse gormedi. "
"Amacım zaten, o piçi kudurtmaktı. "
Mert'in sinirden hirlamalarini duyar gibiydim ve sesi Furlan'a gitmesin diye kulağımı ondan bir anda uzaklaştırıp elimi dudağına götürüp hemşireler gibi sessiz olması için işaret yaptım. Onun sakinlestigini görünce usulca telefona yeniden kulağını koydu.
"Bak Furkan açık konuşacağım seni ilk gördüğümde de seni sevmemiştim hala da sevmiyor gibiyim ama Mert'ten ve uyumsuzlarca uzak dur onlara bir zarar gelmesini istemiyorum. Karşılığında ne istersen yaparım. Yeter ki Mert'ten ve Uyumsuzlardam elini eteğini çek. Mert eve geri dönsün, ne biliyim yurt dışına geri git ve başka bir hayat kur kendine lütfen senden rica ediyorum artık bunlara son verelim karşılıklı bir şekilde."
Telefonun onur ucundan kahkaha tufanları kopuyordu adeta. Furkan benimle alay edercesine gülüyordu. Işte böyle her şey tam da istediğimiz gibi gidiyordu.
"Neden güldün?"
"Karışıklı anlaşmaktan mi bahsettin sen, güldürme beni Mert beni gördüğü yerde öldürmek için can atarken anlaşma yapmamızı isteyecek kadar da yürekli değilsindir. "
Benim diğer adım deli yürek sen daha beni tanımıyorsun Furlan bey.
"Peki o halde ne istiyorsun Furkan söyle ne istersen yapacağım söz veriyorum yeter ki bitsin bütün bu olanlar bir an önce."
Furkan beni kaçırdığında saf ve herkesin iyiliği için her şeyi yapabilecek bir kız olduğunu anlamıştı, zaten onunla birlikte ona güvenip gitme sebebim de yine Mert içindi.
Yanı şu an ne istese yapacağından emindi Furkan, ben de bundan emindim."Ne istersem mi, sen ciddi misin?"
"Evet her ne istersen tüm bu kaosun sona ermesi icn yaparım, ben Mert için yaparım. Onun geri dönmesi için yaparım. Ama sen sözünde duracak mısın?"
Bir kaç saniye sessizlik oldu, aklımdan sinsi planlarım ve düşüncelerinin gözünün önünden bir film şeridi gibi geçip gittiğini farkındaydım ve o sessizliği derin bir bir nefes alıp ardından vermekle sonlandirdi.
"Duracağım Afra ama bir şartla, sen de benimle geleceksin."
"Nereye?"
Tedirgin bir biçimde sormuştum bunu. Gideceğim yeri merakımdan değil, şu an yüzü yüzüme yapışık telefonu dinlemekte olan Uyumsuzun yüzünü görmediğimden tedirgindim. Eminim yüzü sinirden kıpkırmızı olmuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERAF
RomanceRuhu çalınmış bir insanın bedeni kaç yazar? Ölü gibi yaşamaktansa ölmeyi tercih eder bir insan. Ama ölemez. Çünkü onun ölmesine yasak koymuş biri var. Başında bir melek gibi o görmese de bekleyen biri var. O her şeyden umudunu yitirmiş, yaşamaktan...