26.Bölüm: Kusursuzsun

1.5K 77 4
                                    

08.18 alarm çalıyordu.

Hafiften gözlerimi araladim.

Ve o iğrenç alarm sesini kapatmak için sesin geldiği yere elimi uzattım.
Birseyler tık etti ama sonunda alarm sustu ya neyse.

Elimi gözlerime götürdum ve hafiften ovuşturmaya başladım.

Güneşin ışıkları üzerimde adeta dans ederken, kolları bedenimi büsbütün sarıp sarmalamış olan Uyumsuz yanımda yatıyordu.

Güneş ışınlarının ikimizin uzerine yansimasiyla olusan görsel şölene ne denmeli bilemedim..

Gözlerimi yüzüne diktim.

Yüzü..

Çok güzeldi..

Kusursuzdu..

Onu izleyen, gözlerimden bile kıskaniyordum..

Günesin onun yüzüne vuran sari ışıklar o kadar güzeldi ki..

Tarifi yok..

Anlatımı yok..

Hicbir şey yapmiyordum.
Sadece onu izliyordum..

Sadece o..

Gozlerini araladi ve beni gördü.

O da benim gibi gozkerini gozlerime dikti.
Bikac dakika bu sekilde kaldiktan sonra bana yaklasti.

Sicak kollarini bedenime daha cok sardi ve zarif bir sekilde beni optu..

Kollarimi kimildatamiyordum. Cunku kocaman sicacik kollariyla bedenimi tamamiyle sarip sarmalamisti.

Mert beni optukten sonra gozlerime bir daha bakti ve

"Seni seviyorum ufaklik"

Dedi. Dun gece cektigi aciyi hatirladikca gozumun onune dun gece ki Mert'i getirdikce nefesim daraliyordu ben o Mert'i unutamiyordum.

Onun seni seviyorum ufaklik diyisine karsi sadece susuyordum.

Ama o susmadi..

"Hatirliyorsan oyunda kösķ gorevi cikmisti. Köşke gitmek ıcin evden cikarken seni kapıda kıstırmıştım. Orada bir seyler oldu hatırlıyorsan. Sen bana senin üzerimde morfin etkisi yaptığımı söylemistin. Ben de bunu degerlendireceğimi söylemistim. Sakıncasi yoksa, şu etkimi değerlendirmek istiyorum."

Sanki dudaklarımı birbirine yapıştîmışlardı ben utançtan yerimden bile kımıldayamiyordum.

Evet belki utanctan yerimden bile kimildayamiyordum ama Mert'e cok guzel bakiyordum bu adam beni buyuluyordu.

Mert dudaklarini dudaklarimla birleştirdi ve kollariyla hic bırakmadığı beni daha cok krndine cekti.

Usumustum aslinda kollari bedenimi isitiyordu.

Mert dudaklarini cekti ve boynuma yaklasip kokumu icine cekti.

Hem kokumu içine çekiyor hem de ara ara küçük busecikler konduruyordu.

Sonra Mert basini cekti ve yuzumu incelemeye basladi.

Kollarim Mert'in kollarinin altinda kaldigi icin Mert'in sicak vucuduna dokundum.

Ellerim vuz gibiydi ve aninda isindi.
Nasil oluyor anlamadim.

"Mert sen neden bu kadar sicaksin üstelik üstünde bir sey de yok."

"Beni sen ısıtıyorsun ufaklık."

Bu cumleye ölünürdu.

Bunu dedikten sonra sağ eli ile sag elimi kendi kalbine goturdu ve ekledi.

MERAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin