43. Bölüm: Süpriz Yer

837 57 5
                                    

Film başlamıştı ve herkes kocaman ekrana kilitlenmişti..

Ben ise Uyumsuzun sıcacık kolları arasında filmimi ve şeftalili ice tea'min keyfini çıkarıyordum..
Cips almak için elimi kâseye attığımda elim cips yerine Mert'in elini kavramıştı..
Başımı sol tarafa yani Mert'e çevirip baktığımda ise Mert bana bakıyordu kedi yavrusu gibi.
Bunu sessizce ona dillendirdim de zaten..

"kedi yavrusu musun ya tipe bak şebek.."

Dedim sessizce Mert'e..

"Film bitince Süpriz yere gidicez ufaklık hazır ol.."

"neresi o Süpriz yer lavaboda da söylemedin bir şey.."

"adı üstünde bak, Süpriz.."

"iyi bakalım gidelim şu Süpriz yere, bu soğuk havada umarım beni öyle açık saçık bir yere götürmezsin."

"açık bir yere gitniycez üşümezsin merak etme, ama üşürsen de şimdi olduğu gibi ben seni ısıtırım kollarımla.."

Dedi sol elinin işaret parmağı ile burnuma dokunarak..

Tatlıca güldüm ve yanağına bir buse kondurup filmi Uyumsuzsun kolları arasında tadını çıkara, çıkara izlemeye devm ettim..

Ara sıra dikkatimi çekiyordu da Uyumsuz hiç film izlemiyordu ve ne zaman dikkatimi çekse bana baktığını görüyordum..

~o~o~o~o~o~
2 saat sonra
~o~o~o~o~o~

Film bitti ve Burak kalkıp ışıkları yaktı.
Tabi benim, Ela'nın, Bensu'nun ve Burak'ın gözyaşları sel götürüyordu etrafı.
Diğerleri ise bize bakıp gülüyorlar özellikle de Burak için..

"lan ağladın mı sen?"

Dedi Arda Burak'a..
"yabi başkan kız ölmemeliydi, ne anlamı var ki şimdi o çocuk ve baba için yaşamanın."

Bunu dedikçe daha da çok ağlayasım geliyordu..
Bu Film hayatımda izlediğim en duygusal filmdi gerçekten.

"afra sen de mi?"

Dedi Ateş..

" ya iyi de benim en duygulandım film bu, siz de var ya giifip seçe seçe bunu seçmişisiniz..
Ben böyle mutsuz sonları hem sevmem hem de ağlarım.."

"ya ben sana kıyamam gel buraya.."

Diye sarıp sarmaladı beni sıcak göğsüne ve kolları arasına Uyumsuz'um.

"iyi ağladık ama he.."

Dedi Ela.

"oy benim duygu küpüm de mi ağlamış kıyamam ben sana oyy!"

Diye diye kalkıp Bensu'yq sarıldı Burak..

"ben duygusal şeylerde hep ağlarım zaten kendimi tutamam ki.. Ama cidden o çocuğun ve babasının yerinde olmak istemezdim ya, abi hangi kalp dayanır ki bu acıya ya.."

Diye ona sarılan Burak'ı sarılışına dayanamayıp daha çok duygusal yanı bastırılan Bensu ağlamaya devam etti..

" o kadar da ağlanıcsk bir film değildi ki ben daha önce de izlemiştim. "

Esma yine ukala ve egolu yanını gizleyemiyordu illaki bi üstünlük sağlamaya çalıcaktı..

"neyse saat çok geç olmuş ben gidiyim artık şoförü arıtım da kapya gelsin.."

Diyip telefonunu hiç eksik etmediği yanından eline aldı ve şoförünü arayıp kapıya gelmesini söyledi..

Saat gecenin on ikisi olmuştu..
Bir anda zil sesi duyuldu gelen kişi Esma'nın şoförüydü..
Esma ayağa kalktı ve,

MERAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin