Sucuklu yumurtanın tadı Buraksız çıkmıyordu ama Bensu onu aratmıyordu.
Bazen gerçekten sorguluyorum bu ikisi kardeş ya da akraba falan mı? Diye.."ohh ellerine sağlık Ela'm.."
"aynen bebeğim ellerine sağlık Bi harikaydı sofra, zaten sofra deyince akla ilk gelen Arda ile sensin."
Diyip göz kırptım Ela'ya..
"afiyet olsun yavruşlar ne demek her daim.."
Diyip o da göz kırpışıma eşlik etti..
"şimdii asıl meslemeize ve benimde en çok heyecanla beklediğim o mükemmel olaya gelelim..
" evet hadi bakalım.. "
" şimdii Afra hanım öncelikle şunu asla unutma, sen bir dişisin."
"yani bir kızsın."
"kadınlığını kullanman en doğal hakkın"
"tabi doğru kişi üzerinde."
"yani Mert'in üzerinde.."
"şimdi bebeğim öncelikle seni bir güzel süsleyeceğiz."
"ve ardından öbür tarafta yani şu anda Mert'in yanında olan Burak, Ateş ve Arda ile plan yapıcaz."
"sizi bir şekilde bir araya getirip yalnız bırakıcaz."
"seni o kadar güzel gören Mert bence dayanamaz vee.."
"heeeyy!! Hop hop hoop ! Kızlar sakin olun o kadar da değil.
Ben burada kendimi affettirmeye çalışıyorum, anne olmaya değil."Diye lafını kestim Bensu'nun ve ona eşlik eden Ela 'nınnn
Biri sağdan öbürü soldan o kadar aklım karıştı ki beynim döndü adeta ne konuştuklarından gram bir şey anlamadım.
" peki ya senin bir fikrin var mı şampiyon?"
"bence her şey normal olsun öyle o kadar da abartmaya gerek yok. Gidicem ve konuşmak istediğimi söyliycem."
"hıhı Mert de zaten hemen kabul edecekti senle konuşmayı."
"ben de ısrar ederim."
"etmeeez !"
"yalvarırım."
"etmeeeez !"
"kulu olurum"
"etmeeeez!"
"köpeği olurum."
"etmeeez !"
"bıçak dayarım boğazıma napıyım başka, onu etmez bunu etmez."
"bebeğim bak bizim söylememize gerek bile yok bence sen Mert'i tanıyorsun zaten seni kolay kolay affetmeyeceğim biliyorsundur."
"offf çok mu umutsuzum.."
"hayır bence çok güzelsin.."
Bensu yaa her zaman ki gibi beni ve çevresinde ki herkesi motivé edip enerji vermek için her şeyi yapıyordu.
"bence lunaparka gidelim dönme dolabın ennn tepesinde durdururuz sizi sen de konuşur ikna edersin."
"fikir kaliteli ama Mert lunapark sevmez."
Dedim Bensu'nun parlak fikrine..
"o zamann, onun resmini çiz ona vermek için sakin bir yere çağır ve verirken de konuş.."
"yine çok iyi ir fikir daha ama olmaz."
"neden?"
"çünkü biz o işi daha önce yaptık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERAF
RomanceRuhu çalınmış bir insanın bedeni kaç yazar? Ölü gibi yaşamaktansa ölmeyi tercih eder bir insan. Ama ölemez. Çünkü onun ölmesine yasak koymuş biri var. Başında bir melek gibi o görmese de bekleyen biri var. O her şeyden umudunu yitirmiş, yaşamaktan...