~○~○~○~○~○~○~○~
On gün sonra
~○~○~○~○~○~○~○~"Gerçekten yine mi şaka mı yapıyorsun sarı gezegen."
Sitemli bir şekilde başladığım güne gözlerimi ovuşturarak devam ettim.
"Onsuz yaşamın 10.günü he."
Dedim güneşe bakarak.
Yatmaya devam ettim kalkmaya hiç niyetim yoktu, taa ki Deniz gelene kadar."Günaydın prenses."
"Sana da."
"Çok güzel kahvaltı hazırladım gel hadi birlikte kahvaltı yapalım hava çok güzel bahçede yaparız bugün ne dersin."
"Ben alımıyım derim, sana afiyet olsun diye de eklerim."
"Ya Afra yapma lütfen hadi biraz birşeyler ye sonra yine yatarsın olmaz mı?"
"Yok Deniz sen ye gerçekten hiç canım istemiyor."
"Bak bugün bale var hadi kalk hazırlan yemek yiyip çıkalım aksatmamak lazım, çünkü haftaya sahne alıcaz."
Gözlerim kocaman açıldı ve rahatlığına alıştığım yataktan bir anda fırladım şaşkınlıktan.
"Ne! Bir hafta sonra sahne mi alıcaz ve benim şimdi haberim oluyor."
"Hoca sana söylemiştir diye tahmin ettim. Haftaya cuma sahne alıcaz hadi kalk toparlan gitmemiz lazım bugün gitmezsen çok kızar hocamız hadi."
Sahne alacak olmasaydım beni bu yataktan kimse kaldıramazdı. Aslında hocaya verdiğim söz de olmasaydı sahneye bile çıkmazdım. Ama verdiğim bir söz var ve tutmam lazım.
Yataktan yavaşça kalktım ve Deniz benim giyinmemde bana yardımcı oldu. Her yerim ağrıyordu.
Üstümü giyindikten sonra iki lokma bir şeyler yedim ve sonra yola çıktık.~○~○~○~○~○~
1 saat sonra
~○~○~○~○~○~"Ben çok uzun durmam ama bitince hemen çıkıcam tamam mı?"
"Tamam canım sen nasıl istersen."
Binaya girdik ve üzerimizi değiştirdikten hemen sonra salona gittik ve provalara başladık.
~○~○~○~○~○~
2 saat sonra
~○~○~○~○~○~"Tamamdır kızlar ara verelim."
Ara verdik ve dinlemek için duvar dibinde ki josephinelere oturduk.
"İyi misin Afra?"
"Sadece çabucak gitmek istiyorum ve daha devam edebileceğimi zannetmiyorum."
Ayağa kalktım ve hocanın yanına gittim.
"Hocam kusura bakmayın rahatsız ettim de sizden bir şey rica edebilir miyim?"
"Tabi Afracığım buyur."
"Ya biliyorsunuz normalde asla sizden böyle bir şey istemem hatta bu zamana kadar da istememişimdir ama ben bugün biraz erken çıksam sizin için de uygun olur mu? Biraz iyi değilim de."
"Ben de seninle bu konuyu konuşacaktım Afra, iyi misin hiç iyi görünmüyorsun, bir sorunun derdin varsa benimle paylaşabilirsin, biliyorsun biz seninle bir hoca öğrenciden daha fazlasıyız."
"Biliyorum hocam çok saolun eksik olmayın."
"Anlatmak ister misin?"
"Kaybetmemem gereken birini kaybettim ve onsuz yaşamın 10.gününü geçiriyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERAF
RomanceRuhu çalınmış bir insanın bedeni kaç yazar? Ölü gibi yaşamaktansa ölmeyi tercih eder bir insan. Ama ölemez. Çünkü onun ölmesine yasak koymuş biri var. Başında bir melek gibi o görmese de bekleyen biri var. O her şeyden umudunu yitirmiş, yaşamaktan...