55. Bölüm: Oyun Sonu

389 36 3
                                    

Sofrayı topladıktan sonra mutfağı topladık sonra da hep birlikte İZ HOLDİNG'in yolunu tuttuk.

______________                                                                                                                                                                  45 dakika sonra                                                                                                                                                                  ______________

''Hep birlikte gidersek ilgi çekebiliriz ben tek gidicem yine, siz de şurada ki kafeye gidip bekleyin bizi.''

''Ben de geliyim mi Mert?'' diye sordu Murat.

''yok. Şimdi izliyordur bu kadın falan hiç seni ifşa etmeyelim zaten senin de peşine düşmüştür çoktan.''

''tamamdır bak ama bi telefon uzağındayız bir şey olursa çaldırman bile yeterli.''

''eyvallah kardeşim.''

Arabadan indik ve biz kafeye giderken Mert de holdingin yolunu tuttu.

Kafede duvar kenarında bir masaya oturduktan sonra Mert ile amcamın gelmesini bekledik.

__________________

20 dakika sonra

__________________

Mert'in geldiğini görüyordum ama yanında amcam yoktu. Ardından amcam da göründü.

Aslında amcamı görünce kendimi bir tuhaf hissettim. Kafeden içeri girdikleri zaman yanımıza geldiler ve hemen ayağa kalkıp amcamın boynuna atladık Deniz ile birlikte.

''babaa.''

''amcaa.''

Amcam bize sımsıkı ve kocaman sarıldı saçlarımızı öpüp kokluyordu.

''ahh benim güzel kızlarım!! Sizleri ne kadar özledim bir bilseniz.''

Amcamın gözleri doldu ve bize sarılmaya devam etti tabi bu duygusallıktan biz de etkilendik.

''Hadi gel amcam oturalım.''

sandalyelere oturduk, amcam Deniz ile benim aramdaydı.

''Şimdi efendim öncelikle sizi birisi ile tanıştırıcam. Bu Murat.''

amcam Murat ile merhabalaştıktan sonra Mert konuşmasına devam etti.

''Murat küçüklükten beri bizimledir beraber büyüdük biz Muratla. Annem oyunlarına Murat'ı da alet etmişti ve Murat geçen gün Afra'yı kaçırdı. Ama korkmayın anneme çalışmıyor, zaten Afra'yı kaçırdıktan sonra da anneme karşı çalışmayı  bıraktı tabi bundan annemin haberi var mı bilmiyorum ama her neyse. Murat'ın asıl amacı beni bulmakmış merak etmeyin o konuda endişelenecek bir şey yok. Yalnız Murat bize annemin tüm planlarını anlattı. Şimdi de sizden son gelişmeleri anlatmanızı istiyoruz biz de planlarımızı ona göre yapıcaz.''

amcam söze girdi.

''demek o kayıp eleman sensin he Murat.''

''anlamadım efendim?'' dedi Murat amcama.

''Evlat iki gün önce Zümre senden bahsetti bir elemanım kayıp ona ulaşamıyorum dedi. Demek ki o sensin diyorum.''

''demek yokluğumun farkına vardı.''

amcam gelen söze karşı tekrar konuştu.

''Evet hem de baya kızgındı hatta sinirini benden çıkardı. Seni bulursa hiç iyi şeyler olmayacağını söyledi. Ve bana iki gün son müddet verdi, eğer Afra'yı bulamazsam ve onu öldürmezsem en ağır şekilde kendisinin halledeceğini söyledi. Ve ben artık bu saatten sonra ne yapacağımı bilmiyorum çocuklar.''

MERAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin