58. Bölüm: Ters Köşe

303 26 12
                                    

''Sofra hazııır!!''

Amcam bacak bacak üstüne atıp oturduğu koltuktan elinde ki kumandayı bırakıp kalktı ve sofraya doğru yürüdü.

''Bu akşam ziyafet var galiba.''

Son tabağı da getirip sofraya koyduğumda amcamla sofranın başında duruyorduk ve sofrayı süzerek baştan sona amcama eşlik ettim.

''Beni bekleyin geldim.''
Deniz koşarak elinde Ice tea ile geliyordu.

Sofraya oturduk ve yemekleri servis etmeye başladım. Yemekleri servis ettikten sonra amcamın bizi övme seansları başladı.

''Yemekler o kadar lezzetli ki ingiltere prensi Harry bile sizi yanına aşçı olarak alır.''

''Biz aşçı olmak istemiyoruz baba.''

''Ne olmak istiyorsunuz peki.''

''Ben senin şirketinin başına geçmek istiyorum.'' Amcamı kahkahaya boğan Deniz'e amcamdan cevap gecikmedi.

''Senin zaten tek amacın hazıra konmak küçük hanım. Peki ya sen ne olmak istiyorsun Afra?''

''Balerin.''

''Afra evlenmek istiyor babacım.''

Amcam ağzına atığı lokma ile Deniz'in çenesini tutamayıp ona evlilik olayını söylemesi üzerine amcamın boğazına kaçan lokmadan dolayı öksürük krizine girmesi bizi azıcık telaşa soktu.

''amca iyi misin ?''

''baba al su iç.''
Deniz ile amcama seferber olmuştuk resmen.
Amcam sonunda nefes alınca ikimiz de yerimize oturduk ve amcam bana şaşkın şaşkın gözlerle bakıp,

''evlilik mi?''
dedi.

''Şey amca aslında o olay öyle değil. Yani şey gerçekten öyle değil offf Deniiiz.''

''ya babacım aslında olay şöyle ki Mert Afra ile evlenmek istiyormuş ama Afra senin izin vermeyeceğini söylemiş zaten, Mert de yarın akşam yemeğe gelmek için bu konuyu seninle konuşmak için senle konuşacaktı.''

Amcam önce bana baktı ama bakışlarında hiç memnuniyetsizlik ya da rahatsızlık ve sinirlilik yoktu, kızmadı bile.

''peki o halde yarın akşama misafirimiz var bu yemeklerin aynısını yarın akşam da bekliyorum beni mahçup etmeyeceğinizden eminim kızlarım.''

''Amcacım kızmadın mı?''

''niçin kızıyım ki, benim aşka olan saygım başka hiç bir şeye yok. Hem insanın kızının evleneceği düşüncesi bir babaya çok başka hissettiriyor. Yani insan istese de kızamıyor. Neyse yemeklerinizi yiyin bakıyım yarına hazırlık yapılacak daha bu konuyu yarın konuşuruz.''

Yemekleri yedikten sonra Deniz ile mutfakta sarma sarmaya oturduk amcam ise salonda televizyon izliyordu.

''Ya Deniz öyle pat diye mi söylenir, ayrıca niye söyledin ki ben söylemiycektim Mert konuşacaktı amcamla.''

''Ya fena mı oldu işte ben Mert'e yardımcı olmuş oldum hem o an kendimi tutsaydım kendime yapılan en büyük saygısızlığı yapardım canım kusura bakma.''

''Tamam ben de sana aynısını yapıcam Murat ile evleneceğin zaman ilk ben söyliycem amcama hem de pat diye.''

''Ya Murat ne alaka bir kere biz sadece arkadaşız.''

''Ne mi alaka sanki yemeğe gittiğinin Murat olduğunu bilmiyordum Deno.''

''Nasıl ya Murat mı söyledi?''

MERAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin